Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
Yeni Konu Aç
Yeni Konu Aç

Rize Çayeli Fatih Projesi Kursu

Konu, 'BT Sınıfı | Teknik Konular, Sorunlar ve Çözümler' kısmında only61 tarafından paylaşıldı.


  1. only61

    only61 Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    24 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.705
    Beğeni:
    329
    Arkadaşlar yazı geldi... 9 temmuzla 13 temmuz arası hizmetiçi eğitim kursu varmış...bilgisayar öğretmenlerine yönelik
    katılmak isteyenler dilekçe verecek..ben verdim...bu kursa katılan var mı aranızda?
     
  2. yesocan

    yesocan Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    28
    Beğeni:
    0
    Hocam bize de geldi yazı. bir çok hizmet içi eğitim merkezinde haziranın ilk haftasından eylülün ikinci haftasına kadar eğitimler var. Ankara'da başvuruları dilekçe ile alıyorlar. Ankara'ki arkadaşlar, başvuru için yarın son gün...
     
  3. burock_26

    burock_26 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    29 Eylül 2009
    Mesajlar:
    470
    Beğeni:
    75
    Ben yeni duydum yaa bana hiç haber verilmiyor iki bilgisayarcıyız zümremin haberi var mı acaba :shock:
     
  4. tuncay2744

    tuncay2744 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    23 Eylül 2009
    Mesajlar:
    548
    Beğeni:
    0
    Hocam hangi ildesiniz :?:
    Çayeline başvuru yaparsın çıkmaz, popüler bi yerdir, bunlar nasıl alıyorlar böyle dilekçeyle :?:
     
  5. only61

    only61 Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    24 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.705
    Beğeni:
    329
    Giresun'dayım...dilekçe yazıp gönderdim...251 nolu kurs..
    bundan başka bilgim yok..
     
  6. sinerjique

    sinerjique Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    517
    Beğeni:
    0
    hocam bende giresundayım ben temmuz ayında olduğu için kursu istemedim il mebin sayfasındaki acil yazılardan kısmından bu kursu istemediğimi belirttim,üstüne birde dilekçe yazdım istemiyorum diye , -bütün bir yıl temmuz ayını bekliyorum - inşallah kurs bana çıkmaz.
     
  7. zlatanibo

    zlatanibo Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Eylül 2009
    Mesajlar:
    382
    Beğeni:
    4
    bize ne yazı geldi ne de öyle bir dilekçeden haber, aksaray
     
  8. sinerjique

    sinerjique Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    517
    Beğeni:
    0
    hocam sanırım only61 durumu yanlış aktardı,bu yazı sadece giresundaki formatörler için çıktı.
     
  9. ysahin

    ysahin Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    608
    Beğeni:
    1
    hizmet içi eğitim modülünde merkezi eğitim için açmışlardı. antepteyim ben ve şu an itibarıyla il onayı oldu. ilgili birim ve hizmetiçi kaldı. hizmet içi eğitim modülünü takip edin bence arkadaslar
     
  10. DaMieN

    DaMieN Hiperaktif Üye Hiperaktif Süper Üye

    Kayıt:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.642
    Beğeni:
    302
    Bize de geldi yazı, Bulancak....Tarihleri sevmedim istemiyorum diye yazdım dilekçeyi. Zaten mesleki okullardakiler hariç diye yazıyordu...
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal