Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
Yeni Konu Aç
Yeni Konu Aç

ne kadar önemli bir şifreymiş...ne yapmam lazım...

Konu, 'Her Telden' kısmında esra34 tarafından paylaşıldı.


  1. esra34

    esra34 Site Gezgini

    Kayıt:
    21 Şubat 2008
    Mesajlar:
    45
    Beğeni:
    1
    okulun web sitesinin şifresini alamıyorum...Bu şifrenin bu kadar önemli olduğunu ilk defa bu okulda gördüm... benden önce sınıf öğretmeni yapıyormuş siteyi..Şimdi ben yaptım ama yükleyemiyorum...Şifreyi vermiyor... Okul web yayın ekibi kuruldu...Bu ekipte o sınıf öğretmenide var...siteye bakıcaz denetlicez,beğenirsek şifreyi veririz gibi saçma sapan konuşuyor..Müdür de tutturmuş aranızda halledin..Yoksa soruşturma açarım size dedi bugün...Bu nasıl bir okul ben anlamadım...Ne yapacağımı da bilmiyorum ....
     
  2. saido

    saido Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    431
    Beğeni:
    1
  3. herohamster

    herohamster Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    25 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.923
    Beğeni:
    142
    ilçe mem herneyse oraya şikayet edeceğinizi yazın ve onuda o ekipten atın :)
     
  4. karekedi

    karekedi Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Eylül 2008
    Mesajlar:
    548
    Beğeni:
    104
    ben olsam sallapati bi site yapıp verirdim. hocam bu güzel olmamış şöyle yapalım böyle yapalım falan gibisinden bişeyler söylenince de ben bu kadar yapmasını biliyorum der çekilirdim. çok meraklıysa şifreyi vermeyen hoca kendisi oturup yapsın.
     
  5. bilisim_34

    bilisim_34 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    29 Mart 2012
    Mesajlar:
    279
    Beğeni:
    0
    Yok artık daha neler yaa... Siteye bakacak, denetleyecek, beğeneceklerse vereceklermiş... Şeytan diyor ki böyle yapanların al bir şekilde şifrelerini ve değiştir... Sonra uğraşıp dursunlar...
    Ben de okula ait tüm şifreler mevcut, kendileri verdiler, yoksa alırdım!
     
  6. hayat86

    hayat86 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    23 Eylül 2007
    Mesajlar:
    450
    Beğeni:
    1
  7. the_korsan

    the_korsan Site Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    21 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.002
    Beğeni:
    110
    Hocam niye uğraşıyorsunuz ki okulun şifresini alın, yukardaki paylaşılan adresten şifreyi öğrenin sitenizi yükleyin, densiz adamları çok takmamak haddini bildirmek lazım. Denetlemek kimin haddine düşmüş, çiğ çiğ yemek lazım bu tipleri...
     
  8. dibler

    dibler Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    120
    Beğeni:
    0
    hocam hayret edilecek birşey ne kıskanç kompleksli insanlar var :x ama olay idarenizde bitiyor şifreyi alıp size vermesi gerekir aranızda halledin yoksa soruşturma açarım diyerek çıkılmaz işin içinden..
     
  9. emrahsahan

    emrahsahan Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    25 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.291
    Beğeni:
    314
    Sallayın gitsin hocam vermiyorlarsa yaptırsınlar birine.Bu okul sitesi işini neden abartıyorlar anlamadım.Arada sırada bi haber ekliyorum onu da kaç kişi okuyor bilmiyorum açıkçası.Boş işlerle uğraşıyoruz:)
     
  10. ali04

    ali04 Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.006
    Beğeni:
    1
    hocam şifreyi vermiyorlarsa bırak şifre kimde ise o yapsın. niye üzüyorsun kendini.
    Soran olduğunda şifreyi istedim vermediler dersiniz.
     
  11. esra34

    esra34 Site Gezgini

    Kayıt:
    21 Şubat 2008
    Mesajlar:
    45
    Beğeni:
    1
    garip bi adam zaten..Kendini müdür zannedip öle geziyo ortalıkta...Ben 3 aydır bu okuldayım...Daha ne acayip şeyler görücem bakalım...Eski okulumda problemliydi ama tüm yetkiler bendeydi...Bu okul eski okulumun 5 te 1 i kadar..Ama insanları çok komplekslive problemler daha çok...Saido hocanın dediği gibi yapıp almaya çalışıcam şifreyi...Tabi okulun mebbis şifresini verirlerse .... ne diye geldim ben bu okula...
     
  12. esra34

    esra34 Site Gezgini

    Kayıt:
    21 Şubat 2008
    Mesajlar:
    45
    Beğeni:
    1
    iyi hoşta bdogretim arkadaş müdür o adamla kanka gibi...yedikleri içtikleri ayrı gitmiyor...O yüzden bütün sıkıntım...İdare de garip...
     
  13. bilisim_34

    bilisim_34 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    29 Mart 2012
    Mesajlar:
    279
    Beğeni:
    0
    İyide hocam ftp yi vermeyen neden mebbisinkini versin ki...? Gerçi bilmiyordur oradan alınabileceğini... @bdogretim hocamın dediği gibi kaçak güreşmektir bu... Yarın olumsuz bir iş olduğunda size yıkarlar bunu... Asıl sorun idarecinizde zaten... İdare edemiyor...! Benim yukarda yazdıklarım da kem küm etmeleri durumunda yapacaklarımdı... Dinsizin hakkından gelme metodu yani...:)
     
  14. Eslivya

    Eslivya Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    24 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.276
    Beğeni:
    14
    Okul web yayın ekibi siteyi yüklemeden önce bi gözden geçirsin tabi bunda bi sakınca yok da beğenirsek şifreyi veririz tavrı çok çirkin oldu. :verymad:
     
  15. karekedi

    karekedi Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Eylül 2008
    Mesajlar:
    548
    Beğeni:
    104
    bu sefer de idarenin şifresini nasıl izinsiz kullanabiliyosun sen derlerse dah çok canı sıkılabilir arkadaşın. yeri doldurmak için bi site yapsın olsun bitsin. ben okula geldiğimde başka bi okulun hocasına yaptırmışlar. sağolsun gayet yeterli bi site yapmış arkadaş. ben onu update ediyıordum. sonra bi türkçeci geldi okula yok sitenin burasını şöyle yapalım şurası şu renk olsun falan konuşmaya başladı. " ben böyle yapıyorum. beğenmiyorsanız vereyim şifresini kendiniz tasarlayın" dedim artık yorum yapmıyor pek.
     
  16. esra34

    esra34 Site Gezgini

    Kayıt:
    21 Şubat 2008
    Mesajlar:
    45
    Beğeni:
    1
    sitem hazır...Müdür sorduğunda site hazır şifre yok diyorum...Oda her defasında beni o sınıf öğretmenine yönlendiriyor..Ben de gitmiyorum tabiki...Bugün artık soruşturma açarım filan deyince bende açın der gibi bi şekil yaptım...Bakalım ne olacak..bugün dilekçemi vereyim...Ortalık hepten karışacak...
     
  17. girdap08

    girdap08 Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    9 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.253
    Beğeni:
    44
    Öyle bir hakkı yok o zat-ı muhteremin. Arkadaşların dediği gibi ver dilekçeyi, kuzu kuzu verecekleridir şifreyi. Hala vermezlerse zaten senden sorumluluk gidiyor.

    3 kuruşluk adamların g*tlerini kaldırmayın.
     
  18. kgunduz

    kgunduz Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    4 Ekim 2009
    Mesajlar:
    815
    Beğeni:
    60
    hocam okul sitesinin linkini yazarmısınız?
     
  19. madlion

    madlion Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    302
    Beğeni:
    1
    sanırım esra34 rumuzlu hocam kendi emeklerinin ziyan olmasından da şikayetçi. eğer yükletilmeyecekti neden yaptırıldı gibi bir durum çıkmakta ortaya.
    ama bdogretim hocamda haklı :) siz izin verilirse yüklersiniz. siz sorumluluğunuzu yerine getirmişsiniz gerisi onlara kalmış. ama birşey yapayım diyorsanız da ilçe eğtici formatör öğretmeniyle muhatap olabilirsiniz.(mümkünse branşı Bilişim Teknolojileri olan olsun). ama dallanır budaklanır .........
     
  20. zet

    zet Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Ekim 2007
    Mesajlar:
    178
    Beğeni:
    0
    : :D hocam inanın çok komik geliyor bu olaylar .
    Ne yapcakmış adam denetleyecekmiş demek . :)
    sen kim oluyorsun neden demiyorsunuz o arkadaşa
    yoksa diğer konularda devamlı sıkıntı çıkarır başınız ağrır .
    Böyle tipler ne yazıkki mevcut ama çözüm üretmek lazım .
    Her işte sizi pasif konuma düşürür ve kendinizle çelişmenize neden olur.
    Saygılarla.
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal