Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
Yeni Konu Aç
Yeni Konu Aç

Mezuniyet Davetiye PSD'si Olan Paylaşabilir mi?

Konu, 'Photoshop Çalışmalarımızı Paylaşalım' kısmında baskiwan tarafından paylaşıldı.


  1. baskiwan

    baskiwan Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    27
    Beğeni:
    5
    Arkadaşlar bana lise için için yıl sonu davetiye örneği lazım. Bbnette arattım ama kayda değer bir şey bulamadım. Elinde örneğinde olan paylaşırsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler..
     
  2. yamtar3535

    yamtar3535 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    384
    Beğeni:
    2
    hocam ben şöyle basit bişey yaptım.
     

    Ekli Dosyalar:

  3. Merhoom

    Merhoom Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2008
    Mesajlar:
    533
    Beğeni:
    13
  4. Çağrı1

    Çağrı1 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    29 Eylül 2010
    Mesajlar:
    831
    Beğeni:
    2
    hocam çok hoş psd lerini atarsanız lazım olur belki bu günlerde kolay gelsin
     
  5. sand_storm

    sand_storm Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    328
    Beğeni:
    0
    Umarım işini görür hocam
     

    Ekli Dosyalar:

  6. Merhoom

    Merhoom Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2008
    Mesajlar:
    533
    Beğeni:
    13
  7. Agensus

    Agensus Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Eylül 2009
    Mesajlar:
    147
    Beğeni:
    10
    basit birşeyde ben yapmıştım,çeşitlilik açısından paylaşayım.
     

    Ekli Dosyalar:

  8. karinca_52

    karinca_52 Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    10.651
    Beğeni:
    373
    bakalım :+1:
     
  9. nefbote

    nefbote Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    576
    Beğeni:
    20
  10. karayel

    karayel Site Gezgini

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    36
    Beğeni:
    2
    linkte ufak bi hata var. 1 tane s fazla yazılmış

    http://canerigi.com/4 - dis kapak sol.psd
     
  11. Merhoom

    Merhoom Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2008
    Mesajlar:
    533
    Beğeni:
    13
    Hocam hatayı farketmiş bir "s" fazla olmuş. Bende düzelttim tekrar deneyebilirsiniz.
     
  12. nefbote

    nefbote Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    576
    Beğeni:
    20
    Teşekkürler.
     
  13. karinca_52

    karinca_52 Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    10.651
    Beğeni:
    373
    hoş tasarım
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal