Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

MEB'in yeni şablonuna uyarladığım ortaokul web sitem

Konu, 'Meb.k12.tr' kısmında aytduman tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. aytduman

    aytduman Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    409
    Beğeni:
    4
  2. kaiserx

    kaiserx Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2010
    Mesajlar:
    21
    Beğeni:
    0
    yönlendirmemi yaptınız yoksa meb sunucusunda çalışıyor mu bu
     
  3. btformatör

    btformatör Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    868
    Beğeni:
    1
    Her okulun sitesinde şu bakanın resmini olması, bir kabus olsa gerek...
     
  4. alpi

    alpi Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.100
    Beğeni:
    4
    hocam ders programı bölümünü nasıl yaptınız paylaşmak mümkün mü
     
  5. srvtdl_7

    srvtdl_7 Site Gezgini

    Kayıt:
    25 Eylül 2012
    Mesajlar:
    82
    Beğeni:
    0
    Hocam elinize sağlık çok güzel olmuş :) paylaşma imkanınız var mı?
     
  6. ogretmenokan

    ogretmenokan Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Ekim 2007
    Mesajlar:
    800
    Beğeni:
    0
    Ders programı ilgimi çekti merak ettim.Paylaşırsanız seviniriz.
     
  7. hanifibur

    hanifibur Site Gezgini

    Kayıt:
    17 Kasım 2009
    Mesajlar:
    70
    Beğeni:
    0
    Ders programı ilgimi çekti merak ettim.Paylaşırsanız seviniriz.
     
  8. elrond

    elrond Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    20 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.497
    Beğeni:
    27
    ders programı asc timetable ile yapılmış...export seçeneğinden html yaptınız mı olur...

    siteniz güzel olmuş hocam elinizi sağlık..yanlış anlamazsanız bir temennim olacak...tesettürlü olarak resmi bir kuruma resim vermek başınızı ağrıtmaz umarım...
     
  9. xendane

    xendane Aktif Üye

    Kayıt:
    23 Eylül 2010
    Mesajlar:
    141
    Beğeni:
    0
    kadromuz kısmında kullandığınız resimlerin boyutu çok büyük hocam sayfayı cok yavaslatıyor.
     
  10. misskinn

    misskinn Aktif Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    200
    Beğeni:
    2
    kardeş kadromuzda bulunan öğretmenlerin resimlerinin her biri neredeyse 1 mb boyutunda, bilgisayar öğretmenine yakışmıyor benden söylemesi,,,
     
  11. rmntklz

    rmntklz Site Gezgini

    Kayıt:
    21 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    44
    Beğeni:
    0
    Arkadaş siten güzel olmuş eline sağlık bende bunun üzerinde çalışıyordum. Ama manşet bölümü bir türlü olmuyor. Sitenin index kısmını paylaşırsan beni çok büyük dertten kurtarmış olursun.
     
  12. aytduman

    aytduman Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    409
    Beğeni:
    4
    gıcıklığına yaptım boşverin hocam :D
     
  13. aytduman

    aytduman Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    409
    Beğeni:
    4
    evt haklısınız küçülteyim en iyisi ,tembellikten uğraşmadım
     
  14. aytduman

    aytduman Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    409
    Beğeni:
    4
    asc programında html uzantısını veriyor zaten ben bişey yapmadım desem
     
  15. aytduman

    aytduman Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    409
    Beğeni:
    4
    aynen kabus gibi ama napalım :D
     
  16. aytduman

    aytduman Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    409
    Beğeni:
    4
    meb de direkt çalışıyor yönlndirme yok
     
  17. soprano

    soprano Üye

    Kayıt:
    15 Ekim 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğeni:
    0
    Hocam siteyi hangi programla yaptınız. ben pek iyi değilim bu konuda. böyle bir siteyi nasıl yapabilirim ?
     
  18. emoral023

    emoral023 Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Ekim 2009
    Mesajlar:
    236
    Beğeni:
    0
    eline sağlık ufak eksiklikler var onları arkadaşlar zaten belirtmişler gayet iyi bence:) :+1:
     
  19. hakansia

    hakansia Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Haziran 2007
    Mesajlar:
    740
    Beğeni:
    7
    paylaşmanızı bekliyoruz
     
  20. aytduman

    aytduman Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    28 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    409
    Beğeni:
    4
    okul sitelerine uygun şablonu bulmak mümkün ,düzenlemeyi ace html freeware ile yaptım,albümler web albüm prgramları ile ...
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal