Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Joomla sitem artık yok:(

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında aysehos tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. aysehos

    aysehos Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    135
    Beğeni:
    2
    Bir hafta önce üniversitenin bize verdiği alanda joomlayı kurdum. bir saat önce siteme girdiğimde böyle bir uyarıyla karşılaştım :x
    Sorunun kaynağı ne anlayan arkadaşlar yardımcı olabilir mi :twisted: Biri hacklemiş olabilir mi?Daha yeni sayılırım. Hevesim kaçtı inanın. Böyle kısa sürede hacklenebiliyor mu :cry:
    Adres: http://bote.balikesir.edu.tr/~bote0442b/joomla/
     
  2. cogullu

    cogullu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    veri tabanı bağlantı hatası arkadaşım joomlada çok oluyor, herhangi bir bileşenden özellikle son yüklediğin bir bileşenden olabilir.son işlemlerini geri almayı dene admin paneli açılırsa tabi. hack değil yani, joomla kullanıyorsan siteyi defalarca yapmaya alışacaksn benim de başıma çok geldi bu tip olaylar geçmiş olsun :cry:
    admin panelin çalışıyor ordan son işlemlerini geri al özellikle test gibi bişey yükledin mi ondan olabilir
     
  3. ghost

    ghost Site Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    26 Ocak 2007
    Mesajlar:
    737
    Beğeni:
    50
    joomla kullanmadım ama bööle bir hata karşısında , veritabanından hata verdiği session id 96b06b9d6c6810aea67f76811976adc9 arattırır ne var die bakardım, sessionları temizlerdim,

    olmadı bekler açılmazsa en yakın yedeğime dönerdim...kolay gelsin :)
     
  4. gececi

    gececi Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    399
    Beğeni:
    0
    Veritabanının yedeği varsa onunla dene..
     
  5. Gezgin-®

    Gezgin-® Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    340
    Beğeni:
    0
    Tema Bulunamadı! Aranan Tema:

    config dosyanı düzenle aynı alandan bizimde var idi. Taner hoca silmedi ise 9940 :)
     
  6. .Kaf-Kef.

    .Kaf-Kef. Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.069
    Beğeni:
    0
    admin panellinden temayı default ayarlara getirin. Sanırım çözülür.
     
  7. aysehos

    aysehos Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    135
    Beğeni:
    2
    Admin paneline k. adı ve şifremle girmeye çalışıyorum ama "Giriş yapamazsınız hiç yönetici ayarlanmamış " uyarısı veriyor bu seferde :cry: Yanlış hatırlamıyorsam test isimli veritabanıma kurmuştum joomlayı.
    Dün yeni bir video bileşeni kurmuştum. Bir kaç saat sonrada site göçtü.
    Veritabanının da yedeğini almamıştım. Sanırım joomlayı tekrar yüklemem gerekecek .Yardımlarınız için teşekkürler...
     
  8. hakoteknik

    hakoteknik Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    23 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    355
    Beğeni:
    0
    geçmiş olsun hocam
     
  9. mefete

    mefete Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    441
    Beğeni:
    0
    joomla

    Joomlaya yeni başlayan biri(ben) için kötü bi örnek...Valla gözünü seviyim eski template monster sitemin....Geçmiş olsun hocam.
     
  10. sphenix

    sphenix Üye

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğeni:
    0
    bence veri tabanı yeniden yüklenmeli. tabiii eğer yedek var ise
    :shock:
     
  11. gizemkar

    gizemkar Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    956
    Beğeni:
    2
    hocam anladığım kadarıyla oturumla alakalı bir probleminiz olablir yönetici adınıız mysql veritabanından silinmiş galiba..Localden bir örnek göstereyim

    Öneri : Php my adminden vt Tablolarını onarmayı deneyin tüm tabloları alt taraftan tümü sec dedikten sonra hemen karşısındaki secilileri yazan yerden tabloları onar seceneğini secmeyi denemek

    Kullanıcı adınızı değiştirmek yada yeniden girmek için de

    1- size verilen Phpmyadmin erişim bilgilerinden mysql veri tabanını görüntüleyin

    2- jos_session tablosunun bulunduğu satırda üzerinde el işareti olan ve üzerine gelince yapı yazan düğmeye tıklayın

    3- Tıkladıktan sonra açılan bölümün En üstünden Tara ya tıklıyoruz.

    [​IMG]

    Şimdi:

    karşınıza gelen ekran da kayıtlı kullanıcıların bilgileri var kalem olan simgeyle istedğiniz kullanıcının şifre ve adını yeniden düzenleyebilirsiniz yani Yönetici adı ve şifrenizi değiştirebilirsiniz

    [​IMG]


    Kullanıcı Şifrelerini değiştirmekte aynıdır

    aynı işlemleri jos_users tablosunda yapacaksınız . bu tablo içindeki password bölümünden düzenlenir normalde şifreler 4b79964b6aba7d8891cc4ca075499839:eek:zcMQXkJVDXNGgrJ gibi çevrilmiş haldedir. bunu değiştirmeniz yeterli
     
  12. .Kaf-Kef.

    .Kaf-Kef. Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.069
    Beğeni:
    0
    Gizemkar ++1 iyi paylaşım
     
  13. gizemkar

    gizemkar Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    956
    Beğeni:
    2
    Eyvallah sayın hocam Belki Faydası olabilir Yönetici hesabı silinmiş anladığım kadarıyla olmasada bu yöntemi bilmek önemli..
     
  14. .Kaf-Kef.

    .Kaf-Kef. Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.069
    Beğeni:
    0
    eyw hocam
    eğer password kısmına
    827ccb0eea8a706c4c34a16891f84e7b
    girilirse
    şifre 12345 olarak kendini ayarlayacaktır . Bende ufak bi ek yapayım
    şifre oluştuktan sonra admin olarak girin ve şifrenizi değiştirin.
     
  15. gizemkar

    gizemkar Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    956
    Beğeni:
    2
    Hocama katkısı için teşekkür ediyorum Jos_user tablosundaki password alanına yukarıda hocamın vermiş olduğunu girmeniz halinde otomatikman 12345 olacaktır
     
  16. beyisoy

    beyisoy Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2007
    Mesajlar:
    231
    Beğeni:
    1
    bi ek bilgide ben vereyim :D tablodaki şifre aynı kalsın sadece karşılığını görmek istiyorsanız
    http://www.web-max.ca/tools/base64.php adresindeki kutuya 827ccb0eea8a706c4c34a16891f84e7b yazıp md5 decode butonuna basın yada tam tersi 12345 yazın encode md5 encode butonuna basmanız yeterli :D
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal