Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

i7 işlemcili dizüsti bilgisayar tavsiye edin

Konu, 'Sistem Önerileri' kısmında mmert tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. mmert

    mmert Site Gezgini

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    50
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar merhaba dizüstü bilgisayar almaya karar verdim. 2000 tl yi geçmesin istiyorum, bi türlü karar veremedim, aklıma maddi durumumu zorlayıp macbook almak da geldi...uzun süre kullanacağım bişey olsun istiyorum.Önerilerinizi bekliyorum
    özellikler; asus ,dell ,i7 işlemci, 6 veya 8 gb ram, 1 veya 2 gb nvidea ekran kartı ....

    http://www.istanbulbilisim.com.tr/inspi ... 30629.html

    http://www.istanbulbilisim.com.tr/u-ser ... 35295.html

    http://www.istanbulbilisim.com.tr/x-ser ... 35984.html
     
  2. kade38

    kade38 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    455
    Beğeni:
    2
    hocam pcdepo da çok güzle msi notebooklar var. ama biraz tuzlu. oyun oynayacaksanız tavsiye ederim
     
  3. mmert

    mmert Site Gezgini

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    50
    Beğeni:
    0
    hocam asus ve dell markalarına daha çok güveniyorum..
     
  4. mustafa1449

    mustafa1449 Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2012
    Mesajlar:
    143
    Beğeni:
    0
    Asus'u Tek geçerim.
     
  5. kade38

    kade38 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    455
    Beğeni:
    2
    doğrudur hocam ama asus veya dell alacaksan modellerine dikkat et. bazı modelleri sorunlu oluyor
     
  6. madman31

    madman31 Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    141
    Beğeni:
    0
    lenovo hocam hem fiyat olarak uygun hem de kalite olarak bence en iyisi :+1:
     
  7. mmert

    mmert Site Gezgini

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    50
    Beğeni:
    0
    bu nasıl

    Lenovo Notebook

    İŞLEMCİ :Intel Core i7-2670QM 2.2 GHz. (Turbo Boost Teknoloji 3.10 GHz. ) 6 MB Cache Bellek İşlemci»
    RAM :4 GB DDR3 1333 Mhz. (Max.8 GB) Ram»
    SABİT DİSK :750 GB SATA (5400 Rpm) HDD + 32 GB SSD HDD»
    EKRAN KARTI :NVIDIA GeForce GT 555M Max. 3072 MB Ekran Kartı »
    İŞLETİM SİSTEMİ :Microsoft Windows 7 Home Premium Tr-İng (64 Bit)»

    Kampanya Fiyatı1.849 TL KDV Dahil
    http://www.istanbulbilisim.com.tr/ideap ... 35842.html
     
  8. mmert

    mmert Site Gezgini

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    50
    Beğeni:
    0
    windows 8 çıktı windows 7 li bilgisayarların fiyatı düşmez mi?
     
  9. zambak06

    zambak06 Aktif Üye

    Kayıt:
    24 Ekim 2007
    Mesajlar:
    204
    Beğeni:
    2
    asus iyi mi. :? benim kaç tane örnek gördüysem hepsinin de ekranlarında sorun çıktı. mesela eşiminki bağlantı yerinden kırıldı. bir arkadaşımki de aynı yerden kırıldı.
     
  10. repocket

    repocket Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2010
    Mesajlar:
    416
    Beğeni:
    2
    $15 farkla geçiş yapılabiliyor hocam
     
  11. ckayatr

    ckayatr Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    23 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    456
    Beğeni:
    8
    hocam aldığınız seriler önemli sizin dediğiniz büyük ihtimal f yada dengi seridir onların kronik hastalığı bu. hatta araştırırsanız alınmaması gerekenler listesindedir.
    ben n serisi kullanıyorum gayet memnunum başarılı bir model.

    hocam u ve x den sonra n serisini de inceleyiniz.
     
  12. darkpink

    darkpink Site Gezgini

    Kayıt:
    21 Eylül 2012
    Mesajlar:
    55
    Beğeni:
    8
    Asusum var benim aldığımdan beri çok ısınıyor ve çok ses çıkarıyor.Bazıları problemli olabiliyor.
     
  13. ckayatr

    ckayatr Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    23 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    456
    Beğeni:
    8
    ayrıca istanbul bilişim sanırım cihazları kendi garantisi ile veriyormus. bu konuda inceleme yapmanızı öneririm ben alırken birisi garanti konusunda uyarmıştı fiyatlar bu yüzden uygunmuş.
     
  14. ckayatr

    ckayatr Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    23 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    456
    Beğeni:
    8
    evet hocam bazı seriler öyle. ben bir yıldır kullanıyorum n serisinin ısındığını görmedim fan sesini de hiç duymadım içinde de bir sürü lisanslı program geldi. hem de programlar 15 -30 günlük falan değil 1 yıllık. format atınca 1 yıl daha yenileniyor yani sınırsız gibi bir şey :)
     
  15. mmert

    mmert Site Gezgini

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    50
    Beğeni:
    0
    kardeşime haziran sonunda asus k55vm modelini almıştım, orjinal windows 7 li 2000 tlydi. çok az kullandım onu, dediğniz gibi ısınma ve ses problemi yoktu.
     
  16. mmert

    mmert Site Gezgini

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    50
    Beğeni:
    0
    asus dell'in yanına lenovayı ekledim. yalnız asus ürünlerinde batarya süresi 6 saatken dell ve lenovanın 3 saat yazıyo. bu kafama takıldı biraz
     
  17. CeM_G

    CeM_G Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    480
    Beğeni:
    1
    benimde aklımda k55VM 078d modelini almak var.17 işlemci 8gb ram nvidia gt630 ekran kartı var pcdepoda fiyatı 1906 tl gözükmekte.
     
  18. Tus

    Tus Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    13 Ocak 2010
    Mesajlar:
    260
    Beğeni:
    12
    Hocam Asus N56VZ modelini öneririm.
    Ben de yeni aldım. Yıllarca Toshibada falan çile çektiğimi şimdi şimdi anlıyorum.
    i7 işlemci, 8gb ram, 2 gb Nvidia GeForce GT 650M, 1TB HDD 5400rpm Full HD. Benim kullandığım model bu.
    Vatan Bilgisayarda haftasonları indirim oluyor. O model 750 GB HDD 7200 RPM. 2200 liraya geliyo. Ama ben Vatanda stok bulamadım, müşteri hizmetleri ve mağazalarla sıkıntı yaşadım. Bimeksten 2600'e aldım geçtim. Siz 2000'i geçmesin demişsiniz ama Vatanda şansınızı zorlayıp 2200 liraya taksitli alabilirseniz kesinlikle tavsiye ediyorum. Taksitler azıcık ilerlesin, SSD alıp kafamı rahatlamayı düşünüyorum, Harddiski harici kullanacağım. Merak ediyorum SSD olayını.
    Ayrıca K55VM modeli de işinizi görebilir. Asus'a çok ön yargılı yaklaşıyordum ama hata etmişim...
     
  19. CeM_G

    CeM_G Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    480
    Beğeni:
    1
    şu an n56vz modeli piraz pahalı gibi.gecen hafta sonuda pek indirimde olan yeri göremedim.k55 vm modeline yöneliyorum gitgide.o modelde bir tek pc depo stoklarında var.acaba o siteyi bilen varmı güvenilirmi?
     
  20. srknkkc

    srknkkc Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2010
    Mesajlar:
    229
    Beğeni:
    0

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal