Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Hizmetiçi eğitime uçak ile gidince ücreti ödeniyor mu?

Konu, 'Her Telden' kısmında compteach06 tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. compteach06

    compteach06 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    7 Şubat 2012
    Mesajlar:
    725
    Beğeni:
    13
    Sadece otobüs üzerinden mi hesaplanıyor?
     
  2. se7enclove

    se7enclove Üye

    Kayıt:
    8 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    14
    Beğeni:
    0
    güncel...Merkezi hizmetiçi eğitimde milli eğitim uçak biletini ödüyor mu? yoksa sadece otobüs ücretini mi ödüyor? 600 km ile ilgili bir sınır var mı? Bir arkadaşın dediğine göre 600 km yi aşan uzaklıklarda uçak biletini ödemek zorundaymış. Var mı böyle bir durum... Bilgisi olanlar...
     
  3. se7enclove

    se7enclove Üye

    Kayıt:
    8 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    14
    Beğeni:
    0
    Yok mu bir fikri gelen:) Tecrübe yaşamış bir arkadaş...























    <a href=http://soundfrost.softonic.com/ >descargar videos de youtube</a>
     
  4. bilogrt38

    bilogrt38 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    25 Şubat 2010
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    Bildiğim kadarıyla belirlenen rayiç neyse o kadarını ödüyo. Rayiç bedeli de otobüs yolculuğu olarak hesaplanıyo...
     
  5. faruk8542

    faruk8542 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    29 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.029
    Beğeni:
    0
    Öncelikle güzergah üzerinde tcdd-tren hattı varsa tren bilet fiyatı sonra otobüs, dolmuş derken bu şekilde ödeniyordu eskiden.. sana tren biletini öder sen uçağa tamamlarsın
     
  6. YuLiaN

    YuLiaN Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    538
    Beğeni:
    1
    arkadaşlar uçak, tren, otobüs yada yaya ne türlü gelirsen gel verilen standart ücret var km hesabıyla yapıyolar sanırım onuda aşağı yukarı otobüs parasına denk geliyo.onu dağıtıyolar :)
     
  7. se7enclove

    se7enclove Üye

    Kayıt:
    8 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    14
    Beğeni:
    0
    Yani anladığım kadarıyla ne ile gelirsen gel belirlenmiş raiç bedeli ödüyor sonuç olarak. Bu 600 km üzerine uçak biletini de ödeme durumu diye birşey yok... mu?
     
  8. Metehan

    Metehan Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.367
    Beğeni:
    0
    Otobüs üzerinden hesaplanıyor hocam. Rayiç bedeller var ona göre hesaplanır
     
  9. mystory

    mystory Site Gezgini

    Kayıt:
    17 Eylül 2012
    Mesajlar:
    59
    Beğeni:
    0
    uçak için ödemiyorlar yaşadım rayiç bedeli otobüs için
     
  10. evrim0626

    evrim0626 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.279
    Beğeni:
    0
    hocam bizim eğitime hakkariden katılan arkadaş vardı uçak ile gelmiş ödemeyi otobüs fiyat üzerinden yapıyorlar.o bileti erken aldığı için uçak otobüsten ucuza gelmiş.böylece daha karlı olmuştu. kısacası otobüs rayiç bedeli ödeniyor.aşti nin sitede var ankaraya eğitime gidecekler için
     
  11. se7enclove

    se7enclove Üye

    Kayıt:
    8 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    14
    Beğeni:
    0
    Teşekkürler arkadaşlar... Konu Anlaşılmıştır....Hepiniz sağolun.
     
  12. ctrl+alt+delete

    ctrl+alt+delete Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    990
    Beğeni:
    31
    fiyatı kendileri belirliyor senin harcamanı dikkate almıyorlar
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal