Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
Yeni Konu Aç
Yeni Konu Aç

FP-BTR Nöbet, Kulüp veya Sınıf ile 22 saat ekders alabilir.

Konu, 'BT Sınıfı | Teknik Konular, Sorunlar ve Çözümler' kısmında ordinaryus tarafından paylaşıldı.


  1. ordinaryus

    ordinaryus Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    21 Ocak 2011
    Mesajlar:
    797
    Beğeni:
    2
    Şimdi burada bazı arkadaşlar hemen atlayıp yok alamaz, almamalı felan diyecekler çünkü öğretmenler; Özellikle de Bilgisayar Öğretmenleri kendi ayağına sıkmayı çok sevdikleri için her şeyi kendi aleyhine yorumlayıp yok olmaz alamayız diyecekler..
    Ama aslında net bir şekilde bir kısıtlama yok bilhassa son yazıya göre daha esnek bir düzenleme söz konusu.. Tamam öğretmenlik para işi değil ama parasızda öğretmenlik yapılmıyor.. Bizim maaşımız da kabul etmek gerekir ki ekderslerle bir şeye benziyor oda olmazsa zaten memurdan da kötü..
    Özetle Ahmet Kandemir Hocam da benzer şeyler söylüyor..

    http://www.memurlar.net/haber/565209
     
    samett55 ve Unis bunu beğendi.
  2. marvelous

    marvelous Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    22 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    707
    Beğeni:
    1
    Hocam iyi hoşta kulüp görevi, sınıf rehber öğretmenliği almıyoruz ki btr olarak o yüzden yazılmıyordu . Nöbet konusu ise tam bir muamma il koordinatörü nöbet tutamazsınız diyince nöbet de yazılmadı . Görevi yapıyorsanız sınıf kulüp nöbet vs.. yazılması doğrudur
     
  3. murat_erg

    murat_erg Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Nisan 2012
    Mesajlar:
    631
    Beğeni:
    19
    kesinlikle bencede alabilir ama o gün hic btr görevi olmaması gerekiyor şöyleki 14 saat dersinizin olduğunu düşünürsek 2 gün full ders görevi verilirse bu günler sınıf ve nöbet verilebilir ve ekdersinide alabilirsin aynı şekilde 6 saat dersi olan birinin farklı okulda btr görevi varsa ve uzaksa tüm gün o okulda olacağından nöbet ve sınıf ek dersini yine alabilir diye düşünüyorum
     
  4. ordinaryus

    ordinaryus Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    21 Ocak 2011
    Mesajlar:
    797
    Beğeni:
    2
    Hocam bizde ise İl Koordinatörü net bir şekilde nöbet tutabilirsiniz yeni yazıyla bu hakkınız dedi.. Haa çok fazla kurcalamamak lazım isteyen tutar istemeyen tutmaz gibi bir şey söyledi..
    Aynı yazıya istinaden şayet 20 saat ekders alabiliyorsak 22 saatte alabiliyor olmamız gerekiyor mantıken..
    Ben gelecek ay sınıf almayı düşünüyorum..
     
  5. faktan84

    faktan84 Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    161
    Beğeni:
    7
    hocam elimizdeki kursu bile aldılar nöbete ücret falan vermezler
     
  6. donmezas

    donmezas Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    181
    Beğeni:
    2
    Bazi illerde nobet ucreti vermisler bazilarinda yok.bununneden bir standarti yok anlamiyorum.nobet ucreti vermiceklerse nobet tutmam ben.bu konuda herhangi bir dilekce vermem gerekir mi okula?
     
  7. bil_tek

    bil_tek Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Nisan 2011
    Mesajlar:
    165
    Beğeni:
    0
    kulüpler zaten ders saati dışında yapılıyor. acaba alabiliyoruz mu?
     
  8. aradaugrarim

    aradaugrarim Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2007
    Mesajlar:
    471
    Beğeni:
    27
    FP-BTR,
    Sınıf rehberliği, yapar ekders alamaz asli görevi
    Kulüp, yapar ekders alamaz asli görevi
    Nöbet görevi, yapar ekders alamaz asli görevi
    Pansiyon nöbeti, yapar ekders alamaz asli görevi
    DYK, yapar ekders alamaz asli görevi
    Egzersiz, yapar ekders alamaz asli görevi
    Biz çıkıyoruz okula bakarak ol, yapar ekders alamaz asli görevi
    Ses mi çıkmadı ne?, yapar ekders alamaz asli görevi
    Anaaa bu yine açılmadı, yapar ekders alamaz asli görevi

    Ekders listesinde artık neredeyse en altta kaldık. Harbiden en asli öğretmenmişiz vesselam.
     
  9. xsavis

    xsavis Site Gezgini

    Kayıt:
    15 Şubat 2008
    Mesajlar:
    63
    Beğeni:
    0
  10. ordinaryus

    ordinaryus Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    21 Ocak 2011
    Mesajlar:
    797
    Beğeni:
    2
    Hocam bir engel görünmüyor neden alınmasın ki..
    Nöbet ücreti alabiliyorsak onuda alabilmemiz lazım..
     
  11. birolgenc

    birolgenc Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    2 Mart 2016
    Mesajlar:
    359
    Beğeni:
    293
    arkadşlar hazırladığım yazı inceleyin ve tartışalım sonra okullarımıza dilekçe olarak veririz olumlu sonuç alınmassa idari mahkemeye verilir başka çıkar yolu yok gibi...


    İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğünün 18.01.2016 tarihli 28892082869E.576183 sayılı ve Ek Ders Ücreti konulu yazısının sonuç kımında BT Rehber öğretmen olarak görevli bir öğretmenin Destekleme ve Yetiştirme Kursu açarak ek ders ücretinden yararlandırılmasının mümkün bulunmadığı değerlendirmesi yapılmıştır. Fatih Projesi BT Rehber öğretmeninin Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğünün Sayı : 30706984-903.99-E.13507730 30.12.2015 Konu: Fatih Projesi BT Rehberliği Görevi yazısında belirtilen 11. Fatih Projesi BT Rehberliği görevi valilik onayı ile her yıl I. ve II. öğretim dönemi olmak üzere yılda iki kez yapılacaktır. Yarıyıl ve yaz tatillerinde görevlendirme yapılmayacaktır. Fatih Projesi BT Rehberliği görevi eğitim öğretimin yapıldığı saatlerde yapılacak, her bir devre için (Sabah-Öğle) ayrı öğretmen görevlendirilebilecektir. İki öğretmen görevlendirilememesi durumunda görevlendirme tek bir devreye yapılacaktır. Normal eğitim yapan okullarda 1 (bir), ikili eğitim yapan okullarda en fazla 2 (iki) öğretmen görevlendirilecektir. 2 (iki) öğretmen görevlendirilen okullarda, haftalık ders çizelgesi aynı ders saatinde birden fazla öğretmene Fatih Projesi BT Rehberliği görevi verilmeyecek şekilde hazırlanacaktır.Maddesine istinaden FP BT Rehber Öğretmeninin görevlendirildiği gün ve saatler dışında Öğretmenlerin Ders ve Ek Ders Saatlerine İlişkin Kararın “Ders görevinin yapılmış sayılacağı haller” başlıklı 16.maddesi 2. Fıkrası dışındaki diğer maddelere göre yapmış olduğu görevlere karşılık ek ders ücretlerinin alınıp alınamayacağı ayrıca Ders ve Ek Ders Saatlerine İlişkin Kararın "Ek ders görevi" başlıklı 6. maddesi, 1. fıkrasındaki; "(1)Kapsama dahil örgün ve yaygın eğitim kurumlarında görevli olup, aylık karşılığı ders görevini tamamlayan; b) Genel bilgi ve meslek dersleri öğretmenlerine 6 saati zorunlu olmak üzere haftada 15 saate, kadar alanlarında, alanlarında ek ders görevi verilemeyen veya kısmen verilebilenlere, ihtiyaç halinde ve istekleri üzerine alanları dışında da ek ders görevi verilebilir." hükümleri ışığında öğretmenler görevlendirildiği gün ve saatler dışında 10 saat olmak üzere Destekleme ve Yetiştirme Kurslarında görev alıp alamayacağı hususunda tarafıma bilgi verilmesini arz ederim.
     
  12. mayhem

    mayhem Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    793
    Beğeni:
    25
    arkadaşlar bana göre eğer kendi okulunda btr ise nöbet verilmemeli sonra böyle insan kaynakları çıkar geriye dönük alırlar felan bizim başımıza gelir ancak böyle şeyler zaten
    neden kendi okulunda btr isen verilememli kendimce konuşuyorum tabiki tenefüslerdede fatih projesi ile yada diğer görevlerimizle iş çıktığı zaman ilgilenmemiz gerektiği için nöbet görevide dahil olmak üzere ek1 dışında görev verilemez yazıyor diye biliyorum zaten
     
  13. burhaneren

    burhaneren Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    13 Kasım 2013
    Mesajlar:
    761
    Beğeni:
    48

    Yeni yönetmelikte zaten bu sebepten dolayı btr olmadığı günde nöbet görevi alabilir diyor hocam.
     
  14. birolgenc

    birolgenc Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    2 Mart 2016
    Mesajlar:
    359
    Beğeni:
    293

    Hocam kendi okulumuzdada olsak başka okuldada olsak bizler zaten sölediğiniz tenefüslerdede fatih projesi veya bilişim sınıflarıile ilgilendiğimiz için nöbet görevini fiilen yapmış bulunmaktayız yani, bu nedenle nöbet tutmayıp o ücreti almayı hak ediyoruz....tıpkı anasınıfı öğretmnleri gibi
     
  15. mayhem

    mayhem Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    793
    Beğeni:
    25
    evet hocam bende öyle düşünüyorum
     
  16. mayhem

    mayhem Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    793
    Beğeni:
    25
    haklısınız hocam lakin bizde öyle bir şans varki +2 nöbet yerine btr lerden -2 ücret talep ederler diye düşünüyorum :roll:
     
  17. ordinaryus

    ordinaryus Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    21 Ocak 2011
    Mesajlar:
    797
    Beğeni:
    2
    Hocam yazdırın ve tutun bence.. Gelecek yıl 3 saat olacak ve bazı aylar 15 saat ekders yapacak.. 11 liradan 165 lira kötü para değil..
    Şimdiden peşini bırakırsak seneye hiç alamayız.. Ekders istemiyorum diyen kimse zaten BTRehberliği görevi almaz bu görevi alış sebeplerimizden birisi zaten ekders değil mi..?
    Öyleyse bence şimdiden peşini bırakmayalım almaya çalışalım seneye 3 saat olunca zaten herkes isteyecek o zaman bunlar hiç vermez..
     
  18. mayhem

    mayhem Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    793
    Beğeni:
    25
    hocam bu seferde toplu geri alırlarsa ne olacak
    gerçi müdür yardımcılarından almazlarsa bizdende almazlar herhalde ama ona bakmak lazım
     
  19. madman31

    madman31 Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    142
    Beğeni:
    0
    başka okulda btr olup kendi okulunda kulüp alan arkadaşlar, ekdersini alıyor mu?
     
  20. sözbende

    sözbende Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2010
    Mesajlar:
    554
    Beğeni:
    3
    Aynen katiliyorum. Okulun angaryasini çekip verilen görevden ek Ders alınmaması çok büyük haksızlık. Nobet+sınıf kulüpten bal gibi alınır alinmalida. Bizim başımız kel mi :mrgreen: ki tepe açılmaya başladı.
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal