Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
Yeni Konu Aç
Yeni Konu Aç

ESY eğitimi için " Ders işlenişi Gözlem Formu"

Konu, 'MEB Projeler Sistemler Seminer ve Uygulamalar' kısmında yaya2008 tarafından paylaşıldı.


  1. yaya2008

    yaya2008 Site Gezgini

    Kayıt:
    25 Mart 2008
    Mesajlar:
    64
    Beğeni:
    0
    Merhaba arkadaşlar. 18-29 Ocak tarihleri arasında 9 numaralı Etkileşimli Sınıf Yönetimi Uzaktan Eğitimini aldım. Şimdi 8-19 Şubat arasında 17 numaralı kursu alıyor sanırım bazı arkadaşlar. Okulumuza bir mail gelmiş. 17 Numaralı kurs için kursiyerlerden Eba Ders veya V Sınıf için "Ders işlenişi gözlem formu" doldurup üst yazı ile ile bir kopyasıda ilin bt mail adresine gönderilmesi isteniyor. 9 Numaralı kurs için bizden istenmedi veya benim haberim olmadı. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?
     
  2. egitimci34

    egitimci34 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    20 Haziran 2007
    Mesajlar:
    424
    Beğeni:
    0
    hadi bakalım, bazı okullarda tahta bile yok, vsinif i geçtim
     
  3. syangela

    syangela Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2011
    Mesajlar:
    472
    Beğeni:
    1
    dediğiniz gibi 9 nolu eğitimde istenmedi. 17 nolu kursla ilgili kursiyerlere fatih eğitmenlerinin ve bt rehberlerin rehberlik etmesi isteniyor.
     
  4. yaya2008

    yaya2008 Site Gezgini

    Kayıt:
    25 Mart 2008
    Mesajlar:
    64
    Beğeni:
    0
    Evet öyleymiş hocam telefonla öğrendim. Farklı branştaki öğretmenlerde almış bu kursu. O yüzden onlara rehberlik etmemiz isteniyormuş. Teşekkür ederim.
     
  5. ancabsim

    ancabsim Site Gezgini

    Kayıt:
    25 Mart 2012
    Mesajlar:
    99
    Beğeni:
    31
    19 Şubata kadar formu doldurup teslim etmemiz istendi. okulda kursu alan başka öğretmen olmadığına göre
    Ben kendim hem kursiyer hem btr olup doldurmam gerkiyor galiba
    Eba dersde bilişim dersleri yok
    Bende tablette yok
    Nasıl ders işleyip dolduracaksam bu formu :?
     
  6. darkprog

    darkprog Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    363
    Beğeni:
    3
    Bugün beni de aradılar durumu anlattılar örnek bir etkinlik hazırlayıp mail atmam gerektiğini belirttiler. Acaba bu konuda örnek etkinlik yapan var mı
     
  7. faky18

    faky18 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Nisan 2008
    Mesajlar:
    284
    Beğeni:
    6
    Arkadaşlar Antropi Teach ile bir konu hakkında sunu hazırlayıp görseller veya video ile destekleyin sonuna birkaç tane değerlendirme sorusu ekleyin ve öğrencilerle dersi bu şekilde işleyin. Öğrencilere gözlemleyin ve roporunuzu hazırlayın. Bugün mem deki koorditörü aradım ebayı kullanmak şart değil dedi. Kolay gelsin.
     
  8. metemli

    metemli Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2012
    Mesajlar:
    255
    Beğeni:
    1
  9. hemenyardim

    hemenyardim Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    708
    Beğeni:
    0
    Ders İşlenişi Gözlem Formu (Örnek)
     

    Ekli Dosyalar:

  10. amdturion

    amdturion Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    666
    Beğeni:
    20
    bizden de böyle bişey istediler. ne yapmamız gerekiyor tam anlamadım.
     
  11. eddielee

    eddielee Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2010
    Mesajlar:
    189
    Beğeni:
    23
    konumuz güvenli internet hocam.
    sunuyu , değerlendirme sitesini (bit.ly/güvenliweb) ekledim eba ders e.
    yarın iki video ekleyeceğim
    akıllı tahtayı kullanarak işleyip gözlemlerimi ve dersimle ilgili hiçbir eba ders içeriğinin olmamasını, onu geçtim eklediğim içerikler için sınırlı ders seçiminin(bizim dersimiz yok tabii ki) olduğunu felan ekleyip göndereceğim.
    formu nereye göndermemiz gerekiyor.
     
  12. hemenyardim

    hemenyardim Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    708
    Beğeni:
    0
    Hocam, Bakanlık 2016000017 faaliyet numaralı uzaktan eğitime ve bundan sonra ki uzaktan eğitimlere katılan tüm öğretmenlerden bu eğitimde öğrendiklerini derste uygulamasını bekliyor. Onun için bu öğretmenlerimiz bir derslerini eğitimde öğrendikleri gibi hazırlayıp anlatacaklar. Yani 5e ye göre planlarını hazırlayacaklar, varsa Etkileşimli Tahta, Tablet, Fiber İnternet, EBA, EBA Ders, V Sınıf, .... kullanacaklar.
    Bu anlattıkları derse, rehber olarak varsa okullarındaki BTR ler yoksa ilçe Fatih Projesi Eğitmenleri katılacak ve siz "Ders İşlenişi Gözlem Formu" nu dolduracaksınız.. Okul müdürü formu imzaladıktan sonra İl Koordinatörüne ulaştırılacak.
     
  13. eddielee

    eddielee Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2010
    Mesajlar:
    189
    Beğeni:
    23
    dersinizi işleyin formu doldurup okul müdürünüze onaylanıp gönderin deniyor kurs sunusunda.
    btr varsa veya eğitmeniniz varsa destek alın diyor hocam.
    5e modelinden çok gözlem formunda eba kullanımıyla ilgili maddeler var.
     
  14. hemenyardim

    hemenyardim Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    708
    Beğeni:
    0
    Haklısınız hocam. Yukarıdaki yazımı da düzelttim. Yanlış uygulamaya sebep vermeme adına sizde yukarıda benden yaptığınız alıntıyı siler misiniz? Hoş sonuçta "Ders İşlenişi Gözlem Form" u dolacak bi şekilde.
     
  15. s_kajmeran

    s_kajmeran Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    24 Şubat 2010
    Mesajlar:
    3.789
    Beğeni:
    110
    İŞ işte...
     
  16. tolgahan0010

    tolgahan0010 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    477
    Beğeni:
    149
    :+1: :+1: :+1:
     
  17. amdturion

    amdturion Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    666
    Beğeni:
    20
    yapabilen var mı arkadaşlar?
     
  18. kartanesi

    kartanesi Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    26
    Beğeni:
    0
    Aynı yazı an itibariyle banada gldi. bende 9 numaralı kursu almıştım. o zaman istememişlerdi. gelen listede benime adım var. formu göndermem gerekiyor. şu anda nasıl olacak hiç bi fikrim yok...
     
  19. duygu03

    duygu03 Aktif Üye

    Kayıt:
    23 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    144
    Beğeni:
    8
    ben de 9 numaralı kursu almıştım o zaman böyle bişey gelmedi fakat dün yazı bana da geldi nasıl yapılacak ben de anlamadım "uygulamaya rehberlik yapan kişi" diye bir bölüm var btr öğretmen mi oluyor burası acaba
     
  20. duygu03

    duygu03 Aktif Üye

    Kayıt:
    23 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    144
    Beğeni:
    8
    gelen yazıda
    "17 Nolu ESY eğitimine katılanlar ile 29 Şubat – 11 Mart tarihlerinde uzaktan eğitim şeklinde yapılacak olan
    29 Nolu Etkileşimli Sınıf Yönetimi Eğitimine katılacakların listesi ekte gönderilmiştir."
    şeklinde yazıyor. Benim anlamadığım ben zaten 9 nolu kursu almıştım. ne 17 numaralı kursu aldım ne de 29 nolu kursa başvurdum. Yazıdaki ifade ile bizden beklenen şey çelişiyor...
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal