Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
Yeni Konu Aç
Yeni Konu Aç

eğitim bir sen de iş bırakıyor

Konu, 'Her Telden' kısmında sadece susarak tarafından paylaşıldı.


  1. sadece susarak

    sadece susarak Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    4 Şubat 2012
    Mesajlar:
    671
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar tel e mesaj geldi eylemde eğitim bir sen de var
     
  2. okanformula

    okanformula Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    4 Aralık 2009
    Mesajlar:
    865
    Beğeni:
    4
    sevk eylemi diil dimi hocam? öle diyen varda ondan soruorum
     
  3. sadece susarak

    sadece susarak Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    4 Şubat 2012
    Mesajlar:
    671
    Beğeni:
    0
    yok hocam iş bırakma ve ankarada oturma eylemi :D
     
  4. sadece susarak

    sadece susarak Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    4 Şubat 2012
    Mesajlar:
    671
    Beğeni:
    0
    ayrıca diğer sendikalar eylem kararı aldı ama herkes sevk alma derdinde onu diyenler kendilerine baksın :p
     
  5. evrim0626

    evrim0626 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.234
    Beğeni:
    1
    internet sitesinde göremedim bende baktım ama.
     
  6. okanformula

    okanformula Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    4 Aralık 2009
    Mesajlar:
    865
    Beğeni:
    4
    Hocam diğer başlıkta da yazdım, bu kararı için Eğitim Bir-Sen'i tebrik ediyorum...
     
  7. Internet

    Internet Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.450
    Beğeni:
    8
    hocam o mesajda 10.00 ile 13.00 arası yazıyor.
     
  8. mriza

    mriza Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    361
    Beğeni:
    0
    e-konferansta görevli olanlar nasıl yapacaksınız eylemi? veya yapacak mısınız? :)
     
  9. netame

    netame Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.793
    Beğeni:
    125
    aklın yolu bir, bu kararı almasalardı süreci sağ salim atlamazlardı, ebs li arkadaşlar için de iyi oldu rahat rahat eylem yapacaklar, herkese hayırlı olsun
     
  10. yuca

    yuca Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2009
    Mesajlar:
    918
    Beğeni:
    0
  11. gececiler

    gececiler Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    23 Nisan 2011
    Mesajlar:
    393
    Beğeni:
    1
    :lol: :lol: cacık olmaz bunlardan kart bunlar, adamlara bak ya yumurta kapıya dayandı, istifalar arttı mecburen eylem yapıyolar gemiler yakıldı, birileride helal olsun sendikama diyo :D
     
  12. xsentius

    xsentius Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Mart 2012
    Mesajlar:
    294
    Beğeni:
    1
    55 öğretmenin olduğu bir okulda çalışıyorum ve öğretmen profillerine bakınca eğitim bir sendeki hiçbir öğretmen arkadaşım eyleme katılmaz şahsi görüşüm :)
     
  13. btformatör

    btformatör Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    865
    Beğeni:
    1
    Kesinlikle!!! Böyle eylem mi olur 10-13 arası, bizde eylem yaptık demek için yapılan birşey sadece... ama yine yiyen yiyor işte...
     
  14. biltek2007

    biltek2007 Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    8 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.637
    Beğeni:
    16
    Eğitim Bir Sen yarın ek ödeme verilmemesi sebebiyle TAM GÜN İŞ BIRAKIYOR. Danıştay kararı ile de sevk falan almanıza gerek yok.
     
  15. cefecan

    cefecan Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    715
    Beğeni:
    0
    tam gün eylem yapılmalı ve herkes buna destek vermelidir herkes kendi ilinde yapılacak olan basın açıklamalarına katılım göstermelidir bence.
     
  16. tanes

    tanes Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2007
    Mesajlar:
    383
    Beğeni:
    4
    karar almış olması Eğitim-Bir-Sen lilerin eyleme katılacağı anlamına gelmiyor. Eğitim-Bir-senliler adına eyleme katılacak oran belki %1 bile olmayacak. Ama ne olur arkadaşlar iyi düşünün, bu 2 yıllık bir sözleşme, bunun seneyesi de var, destek verin, sesimizi duyuralım...
     
  17. ziyaunal

    ziyaunal Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2010
    Mesajlar:
    766
    Beğeni:
    17
    olay bitmiş hükümet diyeceğini demiş. hakem heyeti zaten ayarlanmış şike yapacaklar. bu saatten sonra eylem sadece memurların gazını almak için yapılan göstermelik bir iş olur.
     
  18. sadece susarak

    sadece susarak Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    4 Şubat 2012
    Mesajlar:
    671
    Beğeni:
    0
    eyleme katılmaz konuşursunuz eyleme katılır konuşursunuz sessiz kalır konuşursunuz hükümete rest çeker konuşursunuz. herşeye de muhalefet olunmazki kardeşim. herkesin kendine göre bir fikri var beğenmeyebilirsin gider başka sendika bulursun olur biter.
     
  19. sadece susarak

    sadece susarak Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    4 Şubat 2012
    Mesajlar:
    671
    Beğeni:
    0
    bana gelen mesajda tam gün yazıyor.
     
  20. sadece susarak

    sadece susarak Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    4 Şubat 2012
    Mesajlar:
    671
    Beğeni:
    0
    kardeşim 10-13 arası diye bişey yok kendiniz uyduruyor sonrada uydurduğunuza inanıyorsunuz. hayret bişey ya. sanamı soracaktı eylem yapmak için. çok biliyorsan git kendin bir sendika kur ne zaman istiyorsan eylem yap. senide görürdük.
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal