Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

eğitici formatör atamaları

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında fem tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. fem

    fem Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar,
    eğitici formatör atamaları nasıl olacak? herkes görev yaptığı ile mi atanabilecek sadece? çalışma şartları neler? bilne varsa bilgi verirse sevinirim.
     
  2. badboys

    badboys Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    291
    Beğeni:
    0
    ne ataması
    millet alt tarafı görevlendirme yani sonu başı belli olmayan bir iş için birbirini yiyor.Sanırsınki ilçe müdürü seçiyolar
     
  3. goodylike

    goodylike Üye

    Kayıt:
    31 Mart 2007
    Mesajlar:
    21
    Beğeni:
    0
    Hay bin yaşa arkadaşım kaç gündür okuyorum ya bi yarışlar yok sınav yok a+ soruları yok nasıl olacak yok şöyle böyle hayır bende 1 yldan fazladır yapıyorum benmi başka bi iş yapıyorum bu BAZI arkadaşlarmı başka bi ülkede yaşıyoar anlamadım. Tavsiyem şudur ki ARKADAŞLAR bu iş sadece GEÇİCİ GÖREVLENDİRMEDİR HAKKIYLA YAPACAK OLURSANIZ GETİRİSİNDEN ÇOK GÖTÜRÜSÜ VARDIR. BOŞUNA MİLLETİ KANDIRMAYA (kıskandırmaya) çalşmasın kimse sonuçta ÖĞRETMENSİNİZ ve öğretmen olarak kalmaya da devam edeceksiniz şu ana ortada bazı projeler var ve onların giderilmesi gerekiyor. Bu işleri bugün ben yarın siz yaparsınız abartmaya milleti var olmayan şeylerle KANDIRMAYINIZ.
     
  4. badboys

    badboys Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    291
    Beğeni:
    0

    evet dostum bu işi yapan biri olduğun için benden daha iyi anlatmışsın...Üstüne diyecek bi lafyok....
     
  5. erkut55

    erkut55 Site Gezgini

    Kayıt:
    11 Ocak 2008
    Mesajlar:
    70
    Beğeni:
    0
    kesinlikle doğru
    bu forumda gezdikçe bende şaşırıyorum acaba neye başvuruyoruz biz diye?
    ne kadar çok meraklısı varmış bu işin yaaa?
    hayret...
     
  6. badboys

    badboys Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    291
    Beğeni:
    0
    valla bizim şube müdürleride girmek istiyolar bu kadar reklmdan sonra :))
     
  7. teknomann

    teknomann Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Kasım 2007
    Mesajlar:
    112
    Beğeni:
    1
    kesinlikle saçma bir sınav!!
     
  8. badboys

    badboys Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    291
    Beğeni:
    0
    teknomann

    :+1:
     
  9. fgokce58

    fgokce58 Üye

    Kayıt:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğeni:
    0
    Eğitici Formatörlük

    *************************************************
    *************************************************
    Arkadaşlar ben bir eml de çalışan Bilgisayar Öğretmeniyim.
    Eğitici formatörlük sınavına girmek fakat şu an görevlendirilmek istemiyorum.
    İlerisi için girmek istiyorum.
    Acaba böyle bir şey varmı sınava girince Eğitici formatörlüğe de başvurmuş mu oluyorum yoksa sınav sonucuna göre ister başvurabilir istersemde başvurmazmıyım?
     
  10. ebfo45

    ebfo45 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.837
    Beğeni:
    0
    Sınav sonucu sonunda görev almazsan senden sonra sıradakine teklif edilir ve bir daha da sana sıra gelmesi zor hocam.
     
  11. sedom

    sedom Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    690
    Beğeni:
    0
    Ben derim Ki girip kendimizi bi deneyelim
     
  12. filatros

    filatros Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    185
    Beğeni:
    0
    herkes görev yaptığı il veya ilçe mill eğitim müdürlüğü bünyesinde çalışacak. Yani ilçeye bağlı okulda çalışan öğretmen ancak bulunduğu ilçenin milli eğitim müdürlğünü tercih edebilecek.
    Şartlar konusunda gelince. Normal memur saatlerinde (8-17) arası çalışılacak ve görevlendirilme ücreti alınacak (maaş+18 saat ek ders). Gerekli gördüğünüz zaman hizmet içi eğitim kursları açılabilecek ve girdiniz derse mukabil ders ücreti alınabilecek.
     
  13. fem

    fem Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğeni:
    0
    soruma cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim, zira diğerleri sadece eğitici formatörlük hakkındaki fikirlerini yazmış (ben bunu sormadım, amacım tartışma yaratmak da değildi). iyi ya da kötü herkes bir şekilde görevini yerine getiriyor zaten.
     
  14. serhatdemir

    serhatdemir Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2007
    Mesajlar:
    494
    Beğeni:
    0
    ya sınava başvurduk ama iyi mi yaptık kötü mü anlamadım? Sırf hizmetiçilerden yaralanma ve kendimizi geliştirme adına yapılabilecek bir şey mi bilmiyorum. forumda her geçen gün ebitefo olmak için çaba harcamanın doğru olup olmadığını düşünmeye başladım. Şu meşhur sınava girelimde sonrasını düşünürüz.
     
  15. zehnur

    zehnur Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1
    Beğeni:
    0
    anladığım kadarıyla kimse bu sınava girme taraftarı değil. peki soruyorum arkadaşlarıma. müracat etmeyen var mı?
     
  16. keyloger

    keyloger Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    950
    Beğeni:
    0
    var ben etmedim etmeyide düşünmüyorum giren arkadaşlara başarılar dilerim...
     
  17. berkay07

    berkay07 Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    201
    Beğeni:
    0
    bende etmedim. hala düşünüyorum. bu gece son şans.
     
  18. nazik6655

    nazik6655 Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar kazanmak için herhangi bir puan sınırı varmı? isteyenlerden en fazla ruanı alnları atama şeklindemi olacak?
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal