Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Dizüstü bilgisayar göçürdüm Yardım!

Konu, 'Pc Notebook ve Çevre Birimleri' kısmında buyey tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. buyey

    buyey Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    799
    Beğeni:
    2
    merhaba arkadaşlar bir öğretmen arkadaşın laptopunun sabitdiskini partition magic le ikiye böleyim dedim işlem hata vererek yarıda kaldı. windows cd sini takıyorum sabitdisk yok diyor içinde bayaaa bi bilgi varmış
    arkadaşlar acil olaraktan yardım bekliyorum
     
  2. cogullu

    cogullu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    aynı sorunu zamanında bende denedim CDden çalışan programlarla verileri kurtarmayı bile denedim ama olmadı malesef format atmak zorunda kalmıştım :cry: ama bende format atarken sorun çıkarmadı sizin sorununuz sabit diskin sata olmasından kaynaklanıyor olabilir BIOStan satayı devre dışı bırakın yada kurarken sata sürücülerini de kurun
     
  3. buyey

    buyey Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    799
    Beğeni:
    2
    khiren's boot cd ile açtım bilgisayarı sabitdiski görüyor ve sorun yok gibi gözüküyor
     
  4. cogullu

    cogullu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    o zaman sorun büyük ihtimal sata sürücülerdedir bu laptop MEB'in öğretmenlere verdiği laptoplardan değil mi
     
  5. BTDeniz

    BTDeniz Site Gezgini

    Kayıt:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    62
    Beğeni:
    0
    Kesin öyledir :D
     
  6. buyey

    buyey Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    799
    Beğeni:
    2
    hayır mebin verdiği değil arkadaşlar fujitsu siemens
    peki flaşdikle dosyaları kurtarmam mümkün mü?
     
  7. cogullu

    cogullu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    CDden açtıysanız mümkün tabiki
     
  8. buyey

    buyey Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    799
    Beğeni:
    2
    arkadaşlar iki partition da görünüyor 1. sinde sorun yok gibi görünüyor 2. de ise unallocated gibi bişey yazıyo 2. kısma format atsam ne dersiniz?
     
  9. cogullu

    cogullu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    unallocated diye görünen bölüm ya partition manegerin kendisi için oluşturduğu bölüm yada parçalamaya çalışıp ta parçalayamadığı bölüm bence en garanti yol CDden başlatın verilerinizin yedeğini alın ondan sona istediğinizi yaparsınız
     
  10. buyey

    buyey Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    799
    Beğeni:
    2
    acaba sorun MBR den kaynaklıyo olabilir mi?
     
  11. tuncay_tuncez

    tuncay_tuncez Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    20 Kasım 2007
    Mesajlar:
    287
    Beğeni:
    0
    fdisk seceneklerini bi dene hocam (fdisk /?)....
     
  12. buyey

    buyey Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    799
    Beğeni:
    2
    flaşdiske dosyaları atayım diyorum ama bi türlü beceremedim
    hirens's boot cd ile açıyorum sabitdiski ve dosyaları görüyor ama flaşdiki bir türlü göremedim nasılyapabilirim?
     
  13. buyey

    buyey Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    799
    Beğeni:
    2
    arkadaşlar flaşdiski birtürlü görmedi
    boot flaşdisk nasıl yapabilirim?
    bunu yaparsam flaşdiskle bilgisayarı açıp dosyaları kurtarabilirim...
     
  14. hasan46

    hasan46 Site Gezgini

    Kayıt:
    19 Şubat 2008
    Mesajlar:
    73
    Beğeni:
    0
    ben bir arkadaşın laptopuna flash disk ile xp yüklemiştim
    onun dvd si bozuktu minik bir xp programı vardı adını şimdi hatırlamıyorum
    flash boot yapılıyor ve açılıyor
    hdd nin içindekileri görebiliyorsun
    internette araştırısanız bulabilirsiniz
     
  15. jgpx

    jgpx Üye

    Kayıt:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    22
    Beğeni:
    0
    hocam flashdisk "disable" şeklinde olabilir.onu acmayı dene.
     
  16. buyey

    buyey Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    799
    Beğeni:
    2
    arkadaşlar biraz araştırma yaptım bootable flaşdisk yaptım
    ancak fat, fat32 sistemleri görüyor ntfs yi görmüyor
    inanın şimdi işim var ve yarın bunu yapmam gerekiyor...
    bana bir link verir yada yöntem söylerseniz çok makbule geçecek...
     
  17. hasan46

    hasan46 Site Gezgini

    Kayıt:
    19 Şubat 2008
    Mesajlar:
    73
    Beğeni:
    0
    flashı zaten fat yaparak formatlamanız gerek ntfs fat görnmesi için farketmez ki
     
  18. buyey

    buyey Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    799
    Beğeni:
    2
    arkadaşlar problemi çözdüm
    cevap veren arkadaşlara teşekkür ediyorum...

    flaş bellekten çalışan windowsu denedim ama bir türlü bunu çalıştıramadım.
    son çare olarak diskten 5 gb lık bir alanı biçimlendirip windows kurdum, bilgileri kurtardım ve sabitdiski baştan bölüp biçimlendirerek sistemi kurdum. ve kurtarılan bilgileri geri yükledim...

    inşallah benim durumuma düşen arkadaşlara faydası olur...
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal