Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Diyarbakır'da Tercih Edilebilecek Okullar

Konu, 'Özür Durumu Atamaları' kısmında egebt tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. egebt

    egebt Üye

    Kayıt:
    23 Eylül 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar Diyarbakır'da tercih edebileceğm okullar hakkında yardım istiyorum

    BAĞLAR Alatosun Ortaokulu
    BAĞLAR Atatürk Ortaokulu
    BAĞLAR Celal Güzelses İlkokulu
    BAĞLAR Çelebi Eser Ortaokulu
    BAĞLAR Eczacılar Ortaokulu
    BAĞLAR Faik Ali Ortaokulu
    BAĞLAR Fatih Anadolu İmam Hatip Lisesi
    BAĞLAR Fatih Ortaokulu
    BAĞLAR Gömmetaş Ortaokulu
    BAĞLAR Halk Eğitim Merkezi
    BAĞLAR Hüseyin Uluğ İlkokulu
    BAĞLAR Kazım Karabekir Ortaokulu
    BAĞLAR Kırkkoyun Köyü Karacadağ Ortaokulu
    BAĞLAR Koşuyolu Ortaokulu
    BAĞLAR Mesut Yılmaz Ortaokulu
    BAĞLAR Nuri Zekiye Has Ortaokulu
    BAĞLAR Övündüler Tokaçlı Mezrası Ortaokulu
    BAĞLAR Vehbi Koç İlkokulu
    BAĞLAR Yiğityolu Dr.İlhan Koçtürk Ortaokulu
    BAĞLAR 700.Yıl Ortaokulu
    KAYAPINAR Güleçoba Aşikan Ortaokulu
    KAYAPINAR Halk Eğitim Merkezi
    KAYAPINAR Pirinçlik Ortaokulu
    KAYAPINAR Süleyman ve Muazzez Ersönmez Ortaokulu
    KAYAPINAR Vali Ahmet Cemil Serhadlı Ortaokulu
    KAYAPINAR Vehbi Koç İlkokulu
    SUR Alipaşa Ortaokulu
    SUR Alpaslan İmam Hatip Ortaokulu
    SUR Cemil Özgür Ortaokulu
    SUR Çarıklı Milli Egemenlik Ortaokulu
    SUR Halk Eğitim Merkezi
    SUR Kavaklıbağ Ortaokulu
    SUR Köprübaşı Ortaokulu
    SUR Küçükakören Şehit Pilot Cengiz Oruç Ortaokulu
    SUR Mermer Bucağı Ortaokulu
    SUR Özekli Ortaokulu
    SUR Soğanlı Ortaokulu
    SUR Sungur Ortaokulu
    SUR Şefik Alakuş Ortaokulu
    SUR Şehit Üsteğmen Fehmi Taşkın Ortaokulu
    SUR Tevfik Fikret Ortaokulu
    SUR Yavuz Selım Ortaokulu
    SUR Ziya Gökalp Ortaokulu
    SUR Ziyaret Ortaokulu
    YENİŞEHİR Gaffar Okkan Anadolu Lisesi
    YENİŞEHİR Güvendere Ortaokulu
    YENİŞEHİR Güzel Ortaokulu
    YENİŞEHİR Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu
    YENİŞEHİR Hamravat Ortaokulu
    YENİŞEHİR Hülya Tugay Ortaokulu
    YENİŞEHİR İMKB 75. Yıl Yatılı Bölge Ortaokulu
    YENİŞEHİR İstiklal Ortaokulu
    YENİŞEHİR Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu
    YENİŞEHİR Şehit Başkomiser Fatih Özdil Ortaokulu
    YENİŞEHİR Şehit Hazım Sahın Ortaokulu
    YENİŞEHİR Şehit Öğretmen Nuriye Ak Ortaokulu
    YENİŞEHİR Toplu Konut Anadolu Lisesi
     
  2. hayat86

    hayat86 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    23 Eylül 2007
    Mesajlar:
    448
    Beğeni:
    0
    bağlardan hiçbir okul yazılmaz bir kere onları atalım kesinlikle.Kayapınar ve yeni şehir iyi semtler bu okulkları araştırın sur hakıkında bir sey diyemeyeceğim daha iyi bilen arkadaslara bırakıyorum.
     
  3. egebt

    egebt Üye

    Kayıt:
    23 Eylül 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğeni:
    0
    teşekküler hocam
     
  4. anafor01

    anafor01 Üye

    Kayıt:
    28 Aralık 2009
    Mesajlar:
    18
    Beğeni:
    0
    HOCAM PUANINIZ KAÇ BEN DE DİYARBAKIR İSTİYECEM...AMA OKULLARI BEN DE PEK BİLMİYORUM
     
  5. ashax

    ashax Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    28
    Beğeni:
    0
    En rahat edebileceğin yerler halkeğitim merkezleri.
     
  6. egebt

    egebt Üye

    Kayıt:
    23 Eylül 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğeni:
    0
    hocam 49 puanım var daha ilk sıraya ne yazacağım bilmiyorum sizin kaç puanınız var
     
  7. egebt

    egebt Üye

    Kayıt:
    23 Eylül 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğeni:
    0
    ashax hocam halk eğitim merkezleri hakkında hiçbir bilgim yok yazıp yazmama konusunda emin değilim
     
  8. ashax

    ashax Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    28
    Beğeni:
    0
    halk eğitim merkezlerinde bilgisayr kursaları sadece açılıyor öğrenci felan yok. kursiyerler olur il içinde halk eğitim merkezlerini açmadılar özür grubuna açmışlar.
     
  9. anafor01

    anafor01 Üye

    Kayıt:
    28 Aralık 2009
    Mesajlar:
    18
    Beğeni:
    0
    benim puanım 68. ben de ilk sıraya nereyi yazacağıma tam karar veremedim. evime yakın 3 okul var onları yazıcam olursa olur olmazsa ücretsiz izne ayrılacam. 3 küçük bebeğim var. 2-3 gün ya da uygun saatlerde olursa bu okullar gidicem. teyzemden biraz öğrendim okulları ama sizin önceliğinizi bilemediğim için şu okul iyi diyemiyorum.
     
  10. farukdogu

    farukdogu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğeni:
    1
    arkadaşım kayapınar daki okulları yazmanı tavsiye ederim bağlar ve sur ilçesini kesinlikle yazma derim.
    kayapınarlar ilk tercihlerin yenişehir ikinci tercihin olsun
     
  11. anafor01

    anafor01 Üye

    Kayıt:
    28 Aralık 2009
    Mesajlar:
    18
    Beğeni:
    0
    hocam kayapınar diyorsun da benim evim kayapınarda yenişehirle aramızı tren rayları ayırıyor. yani yenişehir o kadar geniş bir alan ki veya kayapınar. arkadaşın özrünü bilsek yani eşi nerde çalışıyor nerde oturucak falan. surda bir okul var mesela üniversitenin içinde sanırım. yani hepsi iyi veya kötü değil...
    bu arada belki aradaş tercih yapmıştır da...
     
  12. nemesis

    nemesis Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    262
    Beğeni:
    103
    YENİŞEHİR Gaffar Okkan Anadolu Lisesi -------------> ÇARŞI MERKEZİNDE ULAŞIM PROBLEMİ YOK. ÖNÜNDEN BÜTÜN TOPLU TAŞIMA ARAÇLARI GEÇER
    KAYAPINAR Vehbi Koç İlkokulu------------>> YENİ BİR OKUL İMKANLARI İYİ
    YENİŞEHİR Toplu Konut Anadolu Lisesi>>>>>>>>>>TOKİ
    YENİŞEHİR Şehit Başkomiser Fatih Özdil Ortaokulu>>TOKİ
    KAYAPINAR Halk Eğitim Merkezi
    YENİŞEHİR Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu
    YENİŞEHİR Hamravat Ortaokulu>>>>>>>>><TOKİ

    YENİŞEHİR İMKB 75. Yıl Yatılı Bölge Ortaokulu>>>>>>>>>ELAZIĞ CADDESİ ÜZERİNDE EĞİTİM KAMPÜSÜ BAKIMSIZ BİR OKUL AMA İDARE EDER ULAŞIM BİRAZ SIKINTI YARATABİLİR.
    KAYAPINAR Vali Ahmet Cemil Serhadlı Ortaokulu>>>>><HUZUREVLERİ SEMTİNDE ÖĞRENCİ PROFİLİ İYİ DEĞİL

    DİĞER HİÇBİR OKULU TAVSİYE ETMEM..
     
  13. egebt

    egebt Üye

    Kayıt:
    23 Eylül 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğeni:
    0
    malesef hocam daha tercih yapmadım hala araştırma aşamasındayım bugün okulları arayıp konuştum biraz fikir edindim. eşim asker büyük ihtimal ofiste kurtoğlu lojmanları var orada oturacağız.
    okulların hepsi iyi veya kötü değil ama geneli de pek iç açıcı değil.
     
  14. egebt

    egebt Üye

    Kayıt:
    23 Eylül 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğeni:
    0
    nemesis hocam bu söylediğiniz okulların hemen hemen hepsini yazdım ama 25 tercihi de doldurmak adına bağlar ve surdan da okul yazdım atanmamak gibi bir lüksüm yok malesef :(

    bu arada ilkokullardan birini aradım ve seneye büyük ihtimal norm fazlası olacağımı söylediler o yüzden onları direk eledim

    ha bir de hocam anadolu liselerinde de ders seçilmezse norm fazlası olmaz mıyız?
     
  15. anafor01

    anafor01 Üye

    Kayıt:
    28 Aralık 2009
    Mesajlar:
    18
    Beğeni:
    0
    malesef hocam daha tercih yapmadım hala araştırma aşamasındayım bugün okulları arayıp konuştum biraz fikir edindim. eşim asker büyük ihtimal ofiste kurtoğlu lojmanları var orada oturacağız.
    okulların hepsi iyi veya kötü değil ama geneli de pek iç açıcı değil.[/quote]


    hocam sadece 2 kişiyiz galiba diyarbakırı isteyen...hakkımızda hayırlısı olsun..
    benim tercihler
    1. imkb yatılı bölge okulu
    2. istiklal ortaokulu
    3. hülya tugay ortaokulu

    hocam 3 tercih yapıp 26.seçeneği de seçsem olur mu bir bilginiz var mı? kayserideyim şu an diyarbakıra geçecem ama bunlar dışında neresi gelirse çok önemli değil.26. tercihi seçmek için 25 ini de doldurmak gerekir mi?
     
  16. nermin_böte

    nermin_böte Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    31 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    429
    Beğeni:
    5
    bağları hiç yazmayın aman aman..eşimden dolayı diyarbakıra sık sık gidiyorum.Yenişehir zaten Amedin merkezi hocam.Mehmet Akif Ersoy de eşimin abisi müdür yrd..çok rahat ve güzel bir okul tamda merkezde..
     
  17. ashax

    ashax Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    28
    Beğeni:
    0
    Bağlarda Doğmuş büyümüş ve bağlarda öğretmen olarak görev biriyim yazdıklarınızı öncelikle kınıyorum. Her bölgenin kendine has sorunları olabilir bağlar dediğiniz ilçe nüfusu 500 bin civarı sosyo ekonomik düzeyi düşük insanların yaşadığı bir ilçe,evet durumu kötü okullar olabilir ama iyi olan okullarda mevcut. Arkadaşında söylediği Diyarbakır'a atanmak gerektiğni söylüyor, ondan dolayı rahatlıkla yazabilirsiniz artık doğuda sorun olay çıkmıyor çözüm süreciyle birlikte artık olaylar batıda çıkmaya başladı gezi olayındaki gibi...
     
  18. dream81

    dream81 Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2009
    Mesajlar:
    239
    Beğeni:
    1
    Bence tercihlerinizi yaparken ilkokul ve ortaokul ayırımını düşünün.Ayrıca En önemlisi Bir Bilgisayarcı için Lab. olması çok önemli.Labı olmayan okulları bence eleyin.Kayapınar Halk eğitim Merkezinde Lab. yok.Yenişehir Halk Eğitim Merkezi Lab var.
     
  19. egebt

    egebt Üye

    Kayıt:
    23 Eylül 2012
    Mesajlar:
    28
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar hepinize teşekkür ederim kafamda baya bi şekillendi okullar internet araştırmaları, telefon görüşmeleri ve sizlerin sayeside bir sıralama yaptım ilkokulları eledim, liseleri eleyemedim güzel okullar hepsi de. bir çok okulun labı yok zaten bakalım artık hayırlısı olsun
     
  20. bayos

    bayos Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Şubat 2010
    Mesajlar:
    108
    Beğeni:
    0
    Hocam köy okullarına gidecekseniz internetten köyün merkeze kaç km olduğuna da bakın bence. Ben Sur ilçesindekilerden bildiğim kadarını paylaşayım:

    Sur Sungur köyü taşıma merkezi değil.bu sebepden dolayı şuberler 1er şubedir ve sınflar mevcutları da azdır. köy okulu.Dbakıra 45km vardır. bu okulu yazabilirsiniz.H. Puanıda 28di sanırım.

    Sur Küçükakören yeni bina yapıldı. taşıma merkezlidir. normal bi okuldur. dbakıra 50km vardır. Hizmet puanı 30.

    Sur köprübaşı silvan yolu üzerindedir ve yolu çok güzeldir.20km civarıdır. büyük bir okuldur ve taşıma merkezidir.

    Sur özekli sorunlu olmasıyla meşhurdur.yolu 55kmdir. taşıma merkezidir. BT sınıfı var. ortaokul 3er şubedir. HP30.

    Sur soğanlı taşıma merkeziydi sanırım. ama yolu çok yok. 30km civarıdır. HP 28sanırım

    Sur Cemil Özgür yanlış hatırlamıyorsam kampüsün içindeki lojmanlarda.

    Sur Ali paşa Suriçi mahallesinde. Suriçi mah. varoşlardır. Ama bi arkadaşımın okuluda o mahalledeydi, okula sıknıtısı yok. ama okul merkezde olsa da köy çocuklarından farkı olmaz.
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal