Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Direct 3D ve Güvenlik K. Problemi, bugün sııyırmak üzereydim

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında processor tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. processor

    processor Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2007
    Mesajlar:
    212
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar bazen bu teknolojik araçlar gerçekten çekilmez oluyor, insanın hayatını karartıyor:( Bütün öğleden sonram ifadesiz bakışlarla geçti. Çünkü tüm sabahımı kafamı kaldırmadan lab.daki bilgisayarlarla geçirdim. lab da mahzen gibi soğuk ve karanlık:( Sonuç: bilg.lar daha da kötü durumda.
    Vestel bilg.ların 3ü hariç diğerlerinde aynı sorun. "Uyumlu direct 3D aygıt bulunamadı". ne ekran koruyucu 3B metin yapılabiliyor ne 3 boyutlu oyunlar açılıyor ne de ders ile ilgili videolar koymuştum web sitemize onları indirip açabiliyorlar.
    Düzeltmek için geri yüklemeyi denedim, sadece birinde başarabildim. Diğerlerinde neden bilmem önceki bir tarih aktif değildi, tıklanmıyordu yani... Ghost hocamın da tavsiyesi ile imaj yüklüyim dedim, imaj dvd si gelmediği için düzgün çalışan bilg.larımdan imaj almaya çalışırken, o bilg. tamamen iptal oldu, açılmıyor bile artık. Norton Ghost u kurdum C'yi seçtim imaj alması için tekrar açılmadı. Intel Board ekranında kalıyor. F8 ya da herhangi birşey yapılmıyor. Güvenlik kartını çıkardım, hiçbirşey değişmedi:( Destek hattını aradım teknik desteğe ulaşamadım. Yani anlayacağınız bittim bugün. tabii bir de bugün diş randevum olduğunu söylemezsem ızdırabımı tam anlatmamış olurum. Şimdi oturdum yine bilg.başına:) uzak da duramıyorum. Sizden maddi (çözüm önerisi) manevi (benim gibi eziyet günler geçiren varsa ve paylaşırsa daha iyi hissedicem) destek bekliyorum :?
     
  2. penguen.os

    penguen.os Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    235
    Beğeni:
    0
  3. ertozkan

    ertozkan Site Gezgini

    Kayıt:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    44
    Beğeni:
    0
    Merhaba arkdasim. Oncelikle gecmis olsun. Acilmayan bilgisayar icin BIOS' u resetlemekle baslayabilirsin. Direct 3D sorunun icin ise sistemi sifirdan kur ve ekran kartinin driverlarini yuklemeden ekran koruyuculari dene bakalim calisiyor mu. Eger calisiyorsa sorun ekran kartinin driverlarindadir ki bende ole dusunuyorum. Driver yuklerken cok ust surumleri yukleme daha alt versiyonlari yukleyin... Kolay gelsin...
     
  4. processor

    processor Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2007
    Mesajlar:
    212
    Beğeni:
    0
    hocam cevap için teşekkürler söylediğiniz şeyleri de bu sabah yaptım, yüklüyorum hatta bazı yerlerde güvenli modda çalıştır yükle demiş onu da denedim, ama hiçbir şey değişmiyor. Yine dxdiag da Direct 3D başarısız diyor. sürüm Directx 9.0c. Hala imaj dan başka çözüm yok galiba. Bu pazartesi ye kadar aklınıza bi çözüm önerisi gelirse yazarsanız sevinirim,çünkü bana imaj cd si de gelmemişti bugün postaya verecekler...
     
  5. processor

    processor Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2007
    Mesajlar:
    212
    Beğeni:
    0
    Hocam BIOS un pilini çıkarıp taktım yine de nafile. F8 ve F12 tuşuna bastığımda hiçbirşey olmuyor. del e basıyorum missing user-Rom hatası veriyor. güvenlik kartını çıkardım taktım, RaM i çıkarıp taktım yok yok. Teknik desteği aradığımda Vestel le çok toplantı yaptık Güvenlk kartları çok sorunlu dedi. Şimdi bi daha imaj almaya da cesaret edemedim o bilg.dan da olacam diye. Bu forumdan indirebilrsem (o da durmadan hata veriyor, ben küçük bi yerdeyim de sanırım bizim bağlantıda problem) ya da imaj postayla gelirse imaj atıcam paztesi. Umarım bir an önce kurtulurum şu sorunlardan, teşekkürler hocam...
     
  6. karazali123

    karazali123 Üye

    Kayıt:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğeni:
    0
    bende şimdi deneyc em rtık allah kerim :oops:
     
  7. Anonymous

    Anonymous Misafir

    Ben hiç bir şey anlamadım. En azından sizin yöntemleri kullanmadığım için konuya vakıf değilim. Ancak makineler nedir? Anakartları nedir? Ekran kartları anakartla tümleşik midir? Daha önce çalışıyor muydu? Ne oldu da böyle oldu? image alınca diğer makine nasıl iptal olur ki? Ne alakası var? Yardımcı olmak isterdim ama sizin yapıları iyi tanımıyorum :( Geçmiş olsun.
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal