Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Btr görevlendirmesi

Konu, 'Fatih Projesi BT Rehber Öğretmenleri' kısmında achillus tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. achillus

    achillus Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    565
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar altaki yazı btr okullarını tercih ederken gönderilen yazı ve bu yazıya ya göre eğer esikden formatör ve şimdide btr de görev verilmediyse bugün itibari ile ek dersimiz alamıyorumuyuz
    ben öyle anladım .Yoksa okullara görevlendirmenin yapılmadıgına formatörlüğün bittiğine dair resmi yazı gelmesede okula gitsek ek dersimizi alabilirmyiz ?Benim anladığın gün itibari ile formatörlüğümüz bitti ve btr görevide cıkmadı artık haftada 6 saat derse gider gelirim .müdüre durumu anlattım bize resmi yazı gelsin dedi ,bende peki yazı gelene kadar okulda 8-5 formatörlük yaptıgımın ek dersini siz verebilecekmisiniz dedim .abişit mabişit bişiler söyledi orasını bende anlamadım :D

     
  2. ziyaunal

    ziyaunal Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2010
    Mesajlar:
    760
    Beğeni:
    2
    hocam, ilk çıkan bt rehber öğretmenliği yazısında eski formatörlük görevlendirmeleriyle ilgili yazılara ilgi tutulmadığından dolayı (ki daha önce hep formatör öğretmenlerle ilgili yazılarda ilgi tutulurdu.) tüm eski yazıların ve gereklerinin iptal olduğu söylendi. yani ya sadece dersine girersin ya da bt rehber öğretmeni olursun formatörlük tarih oldu.
     
  3. achillus

    achillus Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    565
    Beğeni:
    0
    yani hocam bana btrde gelmedi tercih ettim .bu gün itibariyle okula boşa gidiyorum ozaman .6 saat dersim var onlara gitsem yeterli gerisini onlar düşünsün.
     
  4. dobra1979

    dobra1979 Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2012
    Mesajlar:
    1.052
    Beğeni:
    0
    ya normalde btr ilk öncelik liselerde ama bt sınıfı olan okullarda da olması gerekiyor ama yine iller açık olan yazıyı anlamadıklarından dolayı mağdurluk yaşanıyor. Benim anlamadığım bizim anladığımız yazıyı makamdakiler nasıl anlayamıyor yoksa biz taraflı mı okuyoz dicem ama yok aa yazı açık aslında :)
     
  5. ziyaunal

    ziyaunal Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2010
    Mesajlar:
    760
    Beğeni:
    2
    valla öyle görünüyor hocam hatta bizim burda bir öğretmen arkadaş formatörlük devam edecek diye düşünmüş bt rehber öğretmeni olmak istemedi ve şu an sadece derslerine giriyor.
     
  6. fantasio

    fantasio Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    655
    Beğeni:
    0
    Muğladayım 1 Kasım itibariyle BTR ye başladık ama görevlendirmeden önce derslerim çarşamba 2 saat ve perşembe 1 saat toplam 3 saatti.Haftaya çarşamba sabah başlardım perşembe öğleye kadar okul öğleden sonra tatil başlardı taaa bi dahaki çarşambaya kadar.
    Yani resmi yazı gelmeden gerekmedikçe okulda değildim.
     
  7. achillus

    achillus Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    565
    Beğeni:
    0
    hocam bende sizin dedğiniz gibi olacağım görünen yalnız anlamadığım 31/10/2012 diye not geçmiş yazıda ozaman ben an itibari ile formatör değilim yarın okul neden gidiyorum :Dyoksa okula resmi yazı gelene kadar görevim devm edermi zor ihtimal ama :?
     
  8. fantasio

    fantasio Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    655
    Beğeni:
    0
    Hocam idare ile sorunun yoksa alttan alabilirsin yok öyle değilse gelen yazıyı sana tebliğ etmelerini bekle bırak onlar kıvransın...
     
  9. vantar

    vantar Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.307
    Beğeni:
    0
    hangi il hocam.. btr ler yapıldımı sizde
     
  10. achillus

    achillus Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    565
    Beğeni:
    0
    gaziantep hocam liseler dolmamıs o yüzden ortaokullara görev verilmyecek yaklasık en az 109 öğretmenden sadece 40-50 arası btr oldu gerisi bosa düştü
     
  11. coderfree

    coderfree Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Eylül 2008
    Mesajlar:
    368
    Beğeni:
    4
    Arkadaşlar Cuma günü ilçe MEM 'den okula yazı gelmiş, okul müdür yardımcısı bana telefon açıp formu doldurman gerekiyor dedi, ben de başka ildeyim, taratın gönderin dedim gönderdiler.
    Soru 1: Ekteki yazıya göre benim formu doldurup imzalama zorunluluğum var mı?(Şu an BTR görevlendirmesi yapılmasını pek istemiyorum)
    Soru 2: Şu an 16 saat dersim var, 2 günüm boş, boş günlerde yüksek lisans derslerine gidiyorum. Sizce BTR görevlendirmesine başvurmalı mıyım, tecrübelerinize dayanarak tavsiye eder misiniz? Başvurursam ve çıkarsa, görevlendirildiğim okulda istediğim saatleri ayarlar mı yoksa senin gelmen gereken saat ve günler şu deyip dayatırlar mı?
    Soru 3: BTR görevlendirmenin alt sınırı var mı? Mesela ben sadece 8 saat almak isteyebilir miyim, kaç saat yazarlar vs.
     

    Ekli Dosyalar:

  12. baymakci

    baymakci Site Gezgini

    Kayıt:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    93
    Beğeni:
    0
    1. formu doldurma zorunluluğun yok. zaten yazıdada bu sonuca varacak bir ifade göremedim.
    2. hocam btr olmak istemiyorsun bundan dolayı yüksek lisans derslerine gitmeni tavsiye ederim. btr olursan o 2 günün kayda değer bir kısmı okulda geçecektir(ikili öğretim tekli öğretim durumuna göre değişir). tabi ylisans ders programın müsaitse o başka.
    3. alt yada üst sınır yok ancak 16 saatlik derslerinden arta kalan zamanda btr olacaksın.
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal