Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
Yeni Konu Aç
Yeni Konu Aç

BT Sınıfı Yok

Konu, '8. Basamak' kısmında ugrakkas tarafından paylaşıldı.


  1. ugrakkas

    ugrakkas Üye

    Kayıt:
    23 Eylül 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğeni:
    0
    Herkese iyi akşamlar hocalarım.
    Bilişim teknolojileri sınıfım yok hatta okulda toplam 2 tane bilgisayar 5 tane yazıcı var.BT sınıfı olmayan arkadaşlar dersleri nasıl işliyor merak ediyorum.Bir de 5.sınıflarda kafama göre takılıyorum ama için rahat değil 5.lere ne anlatıyorsunuz.Teşekkür ediyorum.
     
  2. ayseguldemir83

    ayseguldemir83 Aktif Üye

    Kayıt:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    228
    Beğeni:
    1
    hiç bir şekilde ders işleyemezsin gençsen yol yakınken bu meslekten dön.
     
  3. ismailt

    ismailt Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.261
    Beğeni:
    39
    bir hafta sınıfta durdur bir hafta dışarda beden dersi işle hocam
     
  4. eskisehir_bilisim

    eskisehir_bilisim Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    21 Ocak 2012
    Mesajlar:
    363
    Beğeni:
    31
    Bizim okulda da BT yok ama sınıflarda pc+projeksiyon var bende sınıfta işliyom.daha az yoruluyorum.
     
  5. hyalcin_61

    hyalcin_61 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    1 Ekim 2011
    Mesajlar:
    811
    Beğeni:
    26
    hocam yapacak hiç bir şeyin yok istesende yapamazsın en iyi ihtimalle kendi laptopunu alırsın bi de projeksiyon alırsın sınıfta dersini işlersin çok istiyorsan ama bunun çocuklara bi faydası olur mu %100 olmaz uygulama olmadan çocuklar bi şey öğrenmez o yüzden zamanla alışırsın
     
  6. zilal

    zilal Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.829
    Beğeni:
    3
    bt sınıfı olmadan ders işlemek hayatta en sıkıcı şey
     
  7. tarikbilge

    tarikbilge Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    155
    Beğeni:
    0
    dönem bitti
     
  8. mehlika43

    mehlika43 Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Şubat 2007
    Mesajlar:
    115
    Beğeni:
    0
    Sınıflarda projeksiyonla verimsiz de olsa ders işlenebilir ama bu sefer de projeksiyon bozuluyor. Yine ortada kalıyorsun:)
     
  9. only61

    only61 Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    24 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.682
    Beğeni:
    278
    bende de yok
    işte bu noktada ders geri gelse ne olacak sorusu var?
    müfredatı buna göre yenilesinler o zaman...
     
  10. hastasıyız dede

    hastasıyız dede Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    31 Aralık 2012
    Mesajlar:
    2.784
    Beğeni:
    72
    :-1:
    işte bu noktada akıllı tahta ve tabletler devreye girecek, yeterki ders zorunlu olsun...
     
  11. ahmetarif21

    ahmetarif21 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    769
    Beğeni:
    1
    BT Sınıfı olmayan okullarda ders seçilebiliyor mu?
     
  12. zech

    zech Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    7 Ekim 2009
    Mesajlar:
    903
    Beğeni:
    10
    BT öğretmeninin kıymetini ve faydalarını bilen idareciler seçiyor ama daha bunun farkına varamayan idareciler bırak bt sınıfını; fatih projesi uygulanan okulları bile olsa dersi seçmiyorlar. Keşke onlar da bilseler kıymetimizi.
     
  13. serkanaytekin

    serkanaytekin Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    25 Eylül 2012
    Mesajlar:
    993
    Beğeni:
    0
    Hocam imkanın varsa eğitin cd lerini tak izlesinler, yapacak bir şey yok, btr değilsiniz değil mi?
     
  14. sivayseri

    sivayseri Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    24 Kasım 2009
    Mesajlar:
    540
    Beğeni:
    4
    benim de önceki okulumda yoktu , fakat ben o dönemlerde 4 okula gidiyordum ve sadece kadromun bulunduğu okulda lab yoktu. bende o okulda alıyordum laptopumu birde projeksiyon ilk15 dk filan konuyu anlatıyordum sonra sınıftan rastgele öğrencielr kaldırarak laptopta uygulama yaptırıyordum ve gayette başarılı oluyorduk hatta diyebilirim ki diğer labı olan okullardaki öğrencielrden daha iyi öğreniyrlardı (ama ne zaman fareyi getirmeyi unutursam o hafta sıkıntı oluyordu laptopun touchpadi kullanamıyorlardı)...sen de bu şekilde yapabilirsin hocam....
     
  15. lefke

    lefke Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2012
    Mesajlar:
    452
    Beğeni:
    1
    bir bilgisyar artı projeksiyon önce göster çoçuklardan katılım sağla diğer örneği onlar kalkarak uygulasın yansıyor ya zaten katılımla öğrenme oluyor yine de bende öyle yaptım çok dersimde bir bilgisayar da olsa onlar yapıyor
     
  16. yesimk06

    yesimk06 Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    26 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.066
    Beğeni:
    20
    Uygulama yaptırmadan nasıl yapıyorsunuz?
     
  17. snotra

    snotra Aktif Üye

    Kayıt:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    240
    Beğeni:
    0
    Uygulama yaptırıldığında olduğu kadar kalıcı olmasa da projeksiyon ile anlatmak tek çare. Öğretmenliğimin ilk senesinde görevlendirme 1 günlüğüne gittiğim okulda da BTS'yi kullanamamıştım. Resimli, boşluk doldurmalı çalışma kağıtları hazırlamıştım. Konu sonlarında da onları vermiştim. Öyle geçmişti dönem.
     
  18. mutlucan

    mutlucan Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.851
    Beğeni:
    0
    ilk atandığım okulda BT sınıfı yoktu..
    öğrencilerin bilgisayarı sıfırın altındaydı..
    boş bir sınıfa projeksiyonu kurdum.
    tek bilgisayarla anlattım ve herkese sırayla uygulama yaptırdım..
    ama her öğrenci en fazla 2-3 dakika bilgisayar başında kalıyordu.
    o dönem girdiğim teknoloji tasarım derslerinde de devam ettim bu derslere..
    taşı delen suyun gücü değil devamlılığı misali belli bir süre sonra hatırı sayılır bilgisayar bilgisine sahip oldular..
    şimdiki okulda BT sınıfı var.. önceki öğrencilerim kadar bişey öğretemedim daha..
     
  19. şeffaf

    şeffaf Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    753
    Beğeni:
    0
    olması, en az olmaması kadar dert olan sınıfın adıdır BTS
    benim var ama aynı zamnda sınıf benim dersimin olduğu sınıflara orayı sınıf olarak kullanan arkadaş gidiyor, durmadan sınıf geziyor adamcağız, bu durumda bts kilitlenemiyor da, btr değilim, 2 boş günüm var o arada çocuklar bütün haftaki emeklerimi mahfediyor :x ben her perşembe sinir küpü :verymad:
    keşke benim de olmasaydı, zaten olsa da ilgilenen öğrenciler belli, diğerlerinin zerre bişi öğrendiği yok, ben sevmiyorum diyorlar. projeksiyon sınıf ortamında daha mantıklı bu durumda
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal