Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

BT Rehberi öğle tatilinde Bt sınıfını açmak zorunda mı?

Konu, 'Fatih Projesi BT Rehber Öğretmenleri' kısmında deniz1903 tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. deniz1903

    deniz1903 Aktif Üye

    Kayıt:
    23 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    171
    Beğeni:
    2
    arkadaşlar artık ders saatine göre çalışacağımızdan öğle tatilinde BT sınfını açık tutmak zorunda mıyız?
     
  2. KöfteHoRr

    KöfteHoRr Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.364
    Beğeni:
    28
    cevabını verip sonra sorusunu sormuşsunuz zaten hocam :?
     
  3. serkanaytekin

    serkanaytekin Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    25 Eylül 2012
    Mesajlar:
    993
    Beğeni:
    0
    Yok ya hocam kesin dalga geçiyor :verymad:
     
  4. deniz1903

    deniz1903 Aktif Üye

    Kayıt:
    23 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    171
    Beğeni:
    2
    iyi de hocam formatörlükle bir tek çalışma saatleri farklı deniyor. yarın bir gün müdür bana neden açmıyorsun demesin. çünkü geçen seneden alışık çocuklar BT sınıfını kullanmaya. bu sene her dakka soruyorlar. bazı öğretmen arkadaşlar da bana tuhaf tuhaf bakıyo :shock:
     
  5. Effective61

    Effective61 Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2009
    Mesajlar:
    189
    Beğeni:
    0
    Hocam zahmet edip bir BT rehber öğretmen çalışma esaslarına baksaydınız... Orada açık net olarak cevabı bulacaksınız... Açık tutmak zorunda DEĞİLSİNİZ.
     
  6. sarıkalem

    sarıkalem Üye

    Kayıt:
    16 Aralık 2007
    Mesajlar:
    12
    Beğeni:
    0
    şu anda bu başlığın altına o kadar çok şey yazasım var ki....ya hocam sizin gibiler yüzünden bizim bi türlü çalışma saatlerimiz belli olmuyor. ya ne demek ögle tatilinde açacakmıyız...hocam açmayacaksın açmayacaksın....neden bu bilgisayar öüretmenleri kendini sürekli çalışmak zorunda hissediyor. bakın rehber öğretmenlerine örnek alın biraz ya. bizim çalışma saatimiz tanımlanmış 30 saat. labı açacaksın diyor mu demiyor bitti.30 saat okulda dur sonra çek git ya...
     
  7. firfir36

    firfir36 Aktif Üye

    Kayıt:
    7 Ocak 2010
    Mesajlar:
    246
    Beğeni:
    0
    :+1:
    adamınsın iyi demişsin
     
  8. Diyavol

    Diyavol Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Ocak 2011
    Mesajlar:
    481
    Beğeni:
    5
    Hocam siz öğlen açın labı yemek yemeyin, su içmeyin...
     
  9. ferdierdem55

    ferdierdem55 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2009
    Mesajlar:
    765
    Beğeni:
    0
    Hocam bu kadar iyi niyetli olmayın. Bizim iyi niyetimizle, üstümüze binmeleri doğru orantılı. Sesimiz çıkmadığı sürece daha çook binerler üstümüze. Müdür aç dese de açma boşver. Bize şimdiki durumumuzdan daha kötü bişe olmaz merak etme.
     
  10. deniz1903

    deniz1903 Aktif Üye

    Kayıt:
    23 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    171
    Beğeni:
    2
    bugün burda laf sayanlar daha düne kadar değil öğle tatili akşam 5e kadar okulda bekliyorlardı çocuklar BTyi kullansın diye. şimdi laf söylüyorlar. yapmadığımız şey sanki
     
  11. gokhan_keskin55

    gokhan_keskin55 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    290
    Beğeni:
    4
    Formatörlük bitti artık kabul edelim...
     
  12. sarıkalem

    sarıkalem Üye

    Kayıt:
    16 Aralık 2007
    Mesajlar:
    12
    Beğeni:
    0
    düne kadar yaptığın şeyi bugünde yapmak zorunda değilsin..dün şartlar farklıydı bugün farklı. şartlara göre davranacağız..hep geçmişte kalmanın bi faydası yok..ya ben anlamıyorum bu müdürlere bize ne yapabilir ki sizler bu kadar korkuyorsunuz ya. benim çalışma şartlarım bunlar deyin..işinizi yapın çıkın gidin...kendinizi kimseye ispatlamak zorunda değilsiniz..ya da sürekli faydalı olmak zorunda da değilsiniz. bizlerin faydalı olmasını isteselerdi ona göre belirlerlerdi şartları...
     
  13. eras63

    eras63 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.037
    Beğeni:
    12
    cevap soruda gizli.. :wink:
     
  14. eras63

    eras63 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.037
    Beğeni:
    12
    300e zorluyorum.. :mrgreen:
     
  15. pc555

    pc555 Aktif Üye

    Kayıt:
    2 Ekim 2009
    Mesajlar:
    184
    Beğeni:
    0
    evet kabul edelim artık ilk defa lehimizi olan bu durum yaşıyoruz diğer tarafından bakarsak aksi bi yazı çıksaydı kimse bizi düşünmezdi
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal