Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
Yeni Konu Aç
Yeni Konu Aç

Böte öğrt bilgisyr müh. Bitirip teknik liseye geçebilir mi?

Konu, 'Okullar, Üniversiteler | Web Siteleri, Tanıtımları' kısmında murat02 tarafından paylaşıldı.


  1. murat02

    murat02 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    251
    Beğeni:
    119
    Arkadaşlar böte mezunuyum ve ortaokulda çalışıyorum. Ygs ye girdim. Şimdi de lys hazırlanıyorum. Meslekte 11. YılıM. Ortaokulda ki bu belirsizlik yüzünden meslek lisesine geçmek istiyorum. Eğer bilgisayar mühendisliği bitirirsem. Meslek lisesine geçebilirmiyim. Böyle bir şey var mı?
     
  2. murat02

    murat02 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    251
    Beğeni:
    119
    Re: Böte mezunu teknik liseye geçebilir mi?

    Daha önce ahmet Yesevi Üniversitesi Bilgisayar müdensliğini bitiren arkadaşlar vardı. O arkadaşlar cevaplarsa sevinirim. Durumlarda bir değişik oldu mu? Yani pozitif yönde. Eğer bir faydası olmadı ise başka bir hedef kendime belirleyeceğim. Lys ye hazırlığımı da o yönde yapacağım.
     
  3. Buzkırıcı

    Buzkırıcı Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    13 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    4.213
    Beğeni:
    228
    Hocam sadece okulu düşünmeyin.Ben olsam bilgisayar mühendisliğinde yüksek lisans yapardım.Ben de bu üniversitenin yönetim bilişim sistemlerine hazırlanıyorum.
     
  4. fatherboard

    fatherboard Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    393
    Beğeni:
    6
    Geçersin hocam..meslek liselerinde çalışabilirsin..kesin bilgidir..mebbise işlet sonra ilk il içi il dışı bulursan kadro geç..ama tavsiyem ünvan değişikliği sınavı ile mühendislik kadrosuna geç..bir mühendis olarak size tavsiyem budur
     
  5. fatherboard

    fatherboard Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    393
    Beğeni:
    6
    Mühendislikte yüksek lisans mühendis ünvanı yada imza yetkisi yada atanmak için hak kazandırmaz size..
     
  6. murat02

    murat02 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    251
    Beğeni:
    119
    Hocam çok teşekkür ediyorum cevaplar için. Benim düşüncem önce bilgisayar mühendislik fakültesini bitirip. Sonra Tezli yüksek lisans yapmak. Tavsiyenize katılıyorum. Teknik sınıfa geçmek öncelikli hedefim. Geçen sene nisan ayından bu yana hep ders çalışıyorum. Ygs den yaklaşık 370 ham puan bekliyorum. İnşallah lys den de aynı başarıyı yakalarsam. Mühendisliği okumayı çok istiyorum.
     
  7. tomreader2010

    tomreader2010 Hiperaktif Üye Hiperaktif Süper Üye

    Kayıt:
    17 Aralık 2010
    Mesajlar:
    2.534
    Beğeni:
    50
    Muhendislik okuyup kurum degistirip mebden kurtulup muhendis olmak yerine teknik lise enterasan geldi dogrusu
     
  8. murat02

    murat02 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    251
    Beğeni:
    119
    Neden teknik lise. Böteci arkadaşlar bilir durumumuzu, her yıl ders saati tamamlama kaygısı. Yada Btr olacaksam hangi okula gideceğim veya onay çıktı çıkacak kaygısından dolayı teknik lise dedim. Bu arada teknik liselerde durum nedir bilmiyorum. Kime sorduysam teknik lise daha iyidirden hareketle teknik lise dedim. Belki şimdi teknik lisede ki hocalarım aksini belirtecekler. Ortaokulda çalışan arkadaşlar beni daha iyi anlayacaklar.
     
  9. murat02

    murat02 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    251
    Beğeni:
    119
    Sonuç itibari ile teknik lise bir kademe bizim şimdiki konumuzdan daha iyi. Bir üst kademe ise meb in dışında yer alan teknik Sınıflar kadrosu.
     
  10. tomreader2010

    tomreader2010 Hiperaktif Üye Hiperaktif Süper Üye

    Kayıt:
    17 Aralık 2010
    Mesajlar:
    2.534
    Beğeni:
    50
    Hocam ben ortaokuldayim boteliyim meslekte 10. Yilim ama muhendislik okusam arkama bakmadan muhendis olarak baska kuruma gecmeye calisirdim da ondan şaşırdım
     
  11. murat02

    murat02 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    251
    Beğeni:
    119
    Doğru söylüyorsun hocam. Ama kısa vadede olacak gibi değil. Kurumlar arası geçmek için yine sınav var. Ondan dolayı mebe devam edeceğim.
     
  12. tomreader2010

    tomreader2010 Hiperaktif Üye Hiperaktif Süper Üye

    Kayıt:
    17 Aralık 2010
    Mesajlar:
    2.534
    Beğeni:
    50
    Anladim sizin icin hayirlisi olur insallah hocam
     
  13. caylakcekirge

    caylakcekirge Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    4 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.439
    Beğeni:
    54
  14. murat02

    murat02 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    251
    Beğeni:
    119
    Sağolun, çok teşekkür ederim.
     
  15. volkan151

    volkan151 Site Gezgini

    Kayıt:
    12 Eylül 2013
    Mesajlar:
    80
    Beğeni:
    1
    Hocam bende meslek lisesindeyim. 32 saat ders var. Maaş karşılığı 20 saat olunca pek ek ders yok. Bölümü öğrenciler az tercih ediyor. İdareciler bilişimi diğer alanlardan daha az önemsiyor. Teknik öğretmenlikte de gelecek pek parlak değil. Bende YGS ye girdim. İyi bir üni. de olursa bilgisayar mühendisliğine gidecem bakalım.
     
  16. murat02

    murat02 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    251
    Beğeni:
    119
    Volkan hocam hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun. Demekki meslek liselerinde de benzer problemler var. Bu konuyu açmamdaki neden, başta üniversite tercih ederken hata yaptım. Tekrar aynı hatayı yapmamak için , boşa kürek çekmemek için açtım. Haklarımızı bilelim. Ona göre geleceğe doğru adım atalım.
     
  17. forumicinforum

    forumicinforum Site Gezgini

    Kayıt:
    27 Eylül 2009
    Mesajlar:
    89
    Beğeni:
    0
    Ben hem böte hem de geçen sene ahmet yesevi bilgisayar mühendisliğinden mezun oldum. Bugün il içi tayinler açıldı benim mühendislik mezuniyetim mebbise işlenmiş olduğu halde teknik okullar tercihe açılmamış. Hafta sonu olduğu için şuan kime soracağımıı da bilemedim.Ayrıca açtırmak için kaç gün oyalarlar beni bilemiyorum zaten tercih zamanı kısıtlı...Başlık bununla ilgili olduğu için açıklama yapayım dedim. Ben yeni mezun oolduğum için henüz meb dışında biyere geçme fırsatım olmadı. En azından okulumu norm fazlası olmayacağım bir okuulla değişteireyim dedim ama hayırlısı artık...
     
  18. omd

    omd Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    5.311
    Beğeni:
    270
    il milli eğitim atama birimindeki şeflere ulaşıp durumu anlatın. Bir de aynı birime gitmek üzere kurumunuza dilekçe yazın. Bakalım ne diyecekler.
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal