Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

AYDIN BİTEFO GÖrevlendirme :(

Konu, 'Fatih Projesi BT Rehber Öğretmenleri' kısmında turkuaz09 tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. turkuaz09

    turkuaz09 Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    203
    Beğeni:
    0
    Arkadaşların bilgisine Okullarında 17 Eylül itibariyle Formatörlük görevi yapan arkdaşlar yaptığınız o haftanın ekders ücretleri yatmayacaktır bilginize.. formatörlük onayları 24 eylül den itibaren geçerlidir diye valilik onayı gelmiştir. bu durum bizleri madur etmiştir. Başvuru zamanında bizlere onaylatılan belgede formatör öğretmenler 17 Eylül de göreve başlar yazıldığı için göreve başladım. ancak bugün 24 eylül onaylıdır diye olur gösterildi. geçen hafta öylesine beklemişssin dediler. :eek:
     
  2. turkuaz09

    turkuaz09 Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    203
    Beğeni:
    0
    Aydında görevli bitefo yokmu??
     
  3. okanbaris

    okanbaris Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    499
    Beğeni:
    4
    hocam gelmiş en azından onada şükür benim ilimde daha başvuru bile alınmadı
     
  4. turkuaz09

    turkuaz09 Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    203
    Beğeni:
    0
    ya gelmesi güzelde ama bize verilen cevap kötü onay gelmeden çalışmasalardı...
     
  5. okanbaris

    okanbaris Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    499
    Beğeni:
    4
    valla bizde de aynı durum var onay olmadan çalışmıyorum bende zaten bakanlık tarafından iptal olursa aldığım ek derside geri alacaklar o yüzden ortalık durulmadan onaylarımız alınmadan çalışmanın hiç gereği yok.
     
  6. turkuaz09

    turkuaz09 Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    203
    Beğeni:
    0
    en iyisini yapıyorsu hocam ... biz ilk yazıya göre yaptık olmadı ... İyi mesailer
     
  7. tunsel

    tunsel Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2007
    Mesajlar:
    22
    Beğeni:
    0
    Aydın'da çalışan meslektaşlarım,, iliniz görevlendirme yaparken bakanlığa görüş sordu mu acaba ? Bilginiz var mı ? Manisa " bakanlığa görüş sorduk, cevap gelmeden görevlendirme yapmam "dedi. Günlerdir bakanlık görüşü de bir türlü gelmedi nedense :)))
     
  8. taylanchess

    taylanchess Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Ekim 2009
    Mesajlar:
    231
    Beğeni:
    0
    Aydın Ebitefo görevlisi kimdir?
     
  9. turkuaz09

    turkuaz09 Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    203
    Beğeni:
    0
    Bize 4-10 eylül arası başvuru için yazı geldi..
     
  10. okanbaris

    okanbaris Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    499
    Beğeni:
    4
    arkadaşlar ben bu formatörlüğün sonunu pek iyi görmüyorum umarım şu an görevlerini yapan arkadaşlar mağdur edilmez ama benim tahminim bakanlık bu işi hepten iptal edecek sonrada çalışma yapıyoruz diye 1 sene bizleri oyalayacak ve mağdur olan biz olacağız, okullarımız olacak hayırlısı diyorum sadece.
     
  11. beyazgolge

    beyazgolge Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.217
    Beğeni:
    6
    bu görevlendirmelerde valilik yazısındaki tarih mi baz alınıyor yoksa yazının okula geldiği tarih mi
     
  12. turkuaz09

    turkuaz09 Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    203
    Beğeni:
    0
    valiliğin belirlediği tarih 24 eylül 31 aralık
     
  13. mamoste

    mamoste Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    206
    Beğeni:
    0

    Maalesef bu durumdayız, hakkı az yenen çok çok şükretsin, hakkı çok yenen çok şükretsin hakkı tümden yenen sadece şükretsin,

    peki "Yanlışa şükretmeyi mi emrederiyor. Yaradan!"

    Sayın hocam şahsınıza almayınız lütfen genel yapımız budur...
     
  14. grandmasterb

    grandmasterb Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    25 Eylül 2009
    Mesajlar:
    667
    Beğeni:
    0
    yazıda belirtilen tarih esas alnır.okula geldiği tarih değil.
     
  15. by_rebel

    by_rebel Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    26 Eylül 2009
    Mesajlar:
    502
    Beğeni:
    0
    Ortada hak yeme durumu yok, onay gelmeden çalışılmaz ki. Göreve başlama tarihi onay tarihidir.
     
  16. bilisimci09

    bilisimci09 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    12 Ekim 2009
    Mesajlar:
    576
    Beğeni:
    1
    hocam ben aydın ebitefo ya sorduğumda belli değil ama siz bir şekilde idare ile aranızda halledin demişti veben nasıl olsa 17 si baz alınır dedim ve bir haftamız gitti yazı 24 ünden sonra yazıyor hayırlısı bakalım
     
  17. taylanchess

    taylanchess Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Ekim 2009
    Mesajlar:
    231
    Beğeni:
    0
    Aydın Ebitefo görevlisi kimdir nasıl ulaşılır...
     
  18. agazi

    agazi Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    10 Nisan 2007
    Mesajlar:
    419
    Beğeni:
    0
    aynen bende sizin durumunuzdayım hocam 17 sinden beri formatör gibi çalışıyorum.
     
  19. ankbote

    ankbote Site Gezgini

    Kayıt:
    17 Eylül 2010
    Mesajlar:
    53
    Beğeni:
    0
    Ben de aynı durumdayım arkadaşlar. 17'sinden beri sabah 7:30 akşam 5 çalışıyorum.Bugün yazı geldi 24 ünden itibaren görevlisiniz dediler. Geçen senelerde de birkaç gün geç gelirdi yazı. ben de nasıl olsa gelir diyerek başladım formatörlüğe. Ayrıca başvuru yazısında 17'sinde başlayacak diye belirtilmişti. Bu durumda olan kaç kişi var acaba??? Hakkımızı alabilir miyiz sizce?
     
  20. turkuaz09

    turkuaz09 Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    203
    Beğeni:
    0
    hocam haklısınız ilk defa öyle oldu aşvuru yazısında denilen tarihte başlanılacağı için biğz başlıtorduk ama bu durum biraz daha farklı oldu bu sene ...
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal