Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Akıllı Tahta Kalem İhtiyacı

Konu, 'Fatih Projesi' kısmında miraz tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. miraz

    miraz Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2007
    Mesajlar:
    511
    Beğeni:
    108
    Okulumuza 16 tane akıllı tahta kuruldu ve sadece 16 adet kalem verildi. Kalemlerin sınıfta muhafaza edilmesi zor olduğu için her öğretmenimize birer tane verelim diyoruz ama sayı yetmiyor. Aynı kalemlerden veya aynı işi görecek kalemlerden nasıl bulabiliriz?
     
  2. gipart

    gipart Aktif Üye

    Kayıt:
    23 Eylül 2007
    Mesajlar:
    155
    Beğeni:
    3
    Bize kalem falan verilmedi varmıymış öyle bişey :)
     
  3. yolcu9

    yolcu9 Site Gezgini

    Kayıt:
    25 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    48
    Beğeni:
    0
    Beyaz tahtaya yazan kalemlerin kurumuş olanları verilen kalemden daha kullanışlı işlem yapıyor. Boşu boşuna kalem arama. :D
     
  4. hmmtklnc

    hmmtklnc Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Haziran 2007
    Mesajlar:
    354
    Beğeni:
    1
    hocam ilk önce şu yanlışı bir düzeltelim.Onun adı akıllı tahta değil etkileşimli tahta..
    kalem meselesine gelince tahtayı kullanmak için illaki kalem gerekmiyor.parmaklada gayet iyi çalışıyor.beyaz tahtada kullandığınız kalemin arka kısmıda işinizi görür. merka etmeyin üstündeki cam çizilmez ve kırılmaz.
    kolay gelsin.
    not:şu mantığı eğer öğretmen arkadaşlar kavrayamazsa tahta slayt göstermeden başka işe yaramaz.siz şimdiden hem kendinizi hemde arkadaşları etkileşimli tahta diye alıştırın.
     
  5. honor

    honor Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2007
    Mesajlar:
    209
    Beğeni:
    0
    Tahtalar zaten kilitli kullanan öğretmen tahtanın içine kalemi bırakırsa sorun çözülür. Bizde düşündeük ama böle çözdük oldu bitti.
     
  6. sinan36

    sinan36 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.167
    Beğeni:
    0
    :+1: iyi fikir hocam. Unutulma riskine karşı her tahtanın birer yedek anahtarı da idarede olursa o sorun da çözülmüş olur.

    Biz her öğretmene bir derslik vererek tüm sorumluluğu o öğretmene bıraktık.
    Zaten biz hiç kalem vermedik ben mesela pilot kalemimin arkası ile kullanıyorum tahtayı.
     
  7. only61

    only61 Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    24 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.655
    Beğeni:
    247
    bu verdikleri dokanmatik kalemle video oynatıcıları ileri geri saramıyorum....hiç hassas değil :(
     
  8. marmarabote

    marmarabote Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    699
    Beğeni:
    5
    o kalem sadece ufak bir araç yolcu9 hocamın dediği gibi de yapabilirsiniz. illa o kalem olması şart değil ki, hatta ben kurşun kalem tükenmez kalem vs.. gibi kalemlerin arkasını da kullanıyorum...
     
  9. nht268

    nht268 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    479
    Beğeni:
    1
  10. honor

    honor Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2007
    Mesajlar:
    209
    Beğeni:
    0
    derslik sistemi işlemedi hocam iflas edince biz sınıf sistemine döndük akıllı tahta anahtararını tek bir anahtar yaotık herkese ondan dağıttık giden gittiği sınıfta anahtarı ile açıp kullanıyor. işin kötü yanı 30-40 gb döküman varmış ve bunlar yüklenecek deniliyor al başınıa sıkıntı...
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal