Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

4.01.01.02.018 - Fatih Projesi Eğitimde Teknoloji Kullanımı Eğitici Eğitimi Kursu

Konu, 'Hizmet İçi Eğitim Kursları' kısmında trfeg tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. trfeg

    trfeg Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2010
    Mesajlar:
    153
    Beğeni:
    15
    Fatih projesi eğitmenliği eğitimime daha önce katılan oldu mu. Bu eğitime katılan var mı. İçeriği merak ettim doğrusu.
     
  2. rastamann

    rastamann Site Gezgini

    Kayıt:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    85
    Beğeni:
    2
    2 Ekim de Rize de düzenlenecek kursa katılacam bende, merak ediyorum...
     
  3. trfeg

    trfeg Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2010
    Mesajlar:
    153
    Beğeni:
    15
    Nereden geliyorsunuz. Ben zaten rizeden olduğum için aynı yerden katılacağım
     
  4. rastamann

    rastamann Site Gezgini

    Kayıt:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    85
    Beğeni:
    2
    istanbuldan hocam.
     
  5. mustafadaglar

    mustafadaglar Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2016
    Mesajlar:
    2
    Beğeni:
    0
    Bende Kastamonudan geleceğim.
     
  6. rastamann

    rastamann Site Gezgini

    Kayıt:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    85
    Beğeni:
    2
    Hocam oralarda durum nasıl malum sel felaketi yaşandı açıkçası gelmeye biraz korkuyorum
     
  7. rastamann

    rastamann Site Gezgini

    Kayıt:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    85
    Beğeni:
    2
    Birde gitmekten vazgeçsek rapormu almak gerekiyor
     
  8. trfeg

    trfeg Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2010
    Mesajlar:
    153
    Beğeni:
    15
    O sel sahili vurmuyor hocam burada sürekli olan şey medya neden bu kez haber yaptılar bende anlamadım :) daha şimdi çayelideydim hafif bir yağmur var sadece. İçiniz rahat olsun gelin.
     
  9. rastamann

    rastamann Site Gezgini

    Kayıt:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    85
    Beğeni:
    2
    Teşekkürler hocam vallah sabah 6 da uçak bileti aldım o haberler bir de uzun yol gözüme öyle zor geliyorki.....kararsız kaldım
     
  10. cingozum

    cingozum Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğeni:
    1
    Daha önce katıldım merak etmeyin her şey çok güzel olacaktır.
     
    mblky bunu beğendi.
  11. rastamann

    rastamann Site Gezgini

    Kayıt:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    85
    Beğeni:
    2
    Teşekkürler hocam Valizimi hazırlasam iyi olacak
     
  12. trfeg

    trfeg Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2010
    Mesajlar:
    153
    Beğeni:
    15
  13. hbezeniroglu

    hbezeniroglu Aktif Üye

    Kayıt:
    21 Kasım 2009
    Mesajlar:
    160
    Beğeni:
    57
    adamını bulan gidiyo kaç tane başvurduysam reddedildi :) yılmak yok başvurmaya devam :) biz de içeriğini bir gün öğreniriz inşallah :) reddeden kişi ihtiyaç yok yazmış bi de açıklmaya :D :D
     
  14. ThatBeatsAll

    ThatBeatsAll Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    12 Ekim 2007
    Mesajlar:
    605
    Beğeni:
    49
    Ben de her seferinde red yiyorum maalesef ama yıldım ben sizin aksinize daha da başvurmam.:p:confused:
     
  15. hbezeniroglu

    hbezeniroglu Aktif Üye

    Kayıt:
    21 Kasım 2009
    Mesajlar:
    160
    Beğeni:
    57
    aynı eğitimi iki defa falan birilerini okudum forumda beynimden vurulmuşa döndüm yegitek genel müdürüne de yazdım ayıptır günahtır ya hu...
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal