Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

yerel disk d sorunu

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında Teknolojix tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. Teknolojix

    Teknolojix Üye

    Kayıt:
    19 Ekim 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğeni:
    0
    Laptop bilgisayar kullanıyorummm.bir gün arayla laptıpumu açtım ve d sürücüsündeki bütün bilgilerimin yok olduğunu gördümm.yani şuan d boşşş.Format attım bilgisayara easy recoveryi kurdum ama olmadııı..yardımcı olursanız sevinirim
     
  2. .Kaf-Kef.

    .Kaf-Kef. Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.069
    Beğeni:
    0
    hocam format atmak derken c ye mi attınız .
     
  3. girdab

    girdab Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    602
    Beğeni:
    0
  4. .Kaf-Kef.

    .Kaf-Kef. Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.069
    Beğeni:
    0
    Hocam el-derman nisan dene forum içinde bi yerlerde vardı.
     
  5. ba2khan

    ba2khan Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    225
    Beğeni:
    0
    sen pc yi formatladım demişsin ama c yimi formatladın d yimi formatladın yoksa ikisini birdenmi formatladın daha ayrıntılı bişeyler yaz formattan sonra ne yaptın windowsu kurdunmu hangi dosya sistemini kullanarak formatlaadın hangi işletim sistemini kurdun bunları belirt yoksa herkes bi öneri verir gerçek cevabı alabilmen için saydığım olayları bilmek gerek.
     
  6. @lperen

    @lperen Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    844
    Beğeni:
    3
    :) :) :+1:
     
  7. Teknolojix

    Teknolojix Üye

    Kayıt:
    19 Ekim 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğeni:
    0
    Format atmadan öncede zaten d yoktuuu ben sadece c ye format attım d kendiliğinden silinmişşşş
     
  8. @lperen

    @lperen Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    844
    Beğeni:
    3
    Yapma ya, kötü olmuş.

    Recovery programalrını denemeye devam et.
     
  9. .Kaf-Kef.

    .Kaf-Kef. Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.069
    Beğeni:
    0
    hocam sen acarken laptobu f9 vs bi tuşla recovery yapmadın demi . Eminmisin.
     
  10. Teknolojix

    Teknolojix Üye

    Kayıt:
    19 Ekim 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğeni:
    0
    hayır hiç birşey yapmadımmm kendiliğnden gitti d sürücüsüü 1 gün önce hiçbir şey yoktuu.ve normal olarak çalışıyorduuu... hiçbir program felen kurmadımmm kesinlikle kurtarmam lazım çünkü önemli bilgilerim vardı teşekkür ederim şimdiden
     
  11. ba2khan

    ba2khan Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    225
    Beğeni:
    0
    anladığım kadarıyla d sürücüsüne girebiliyorsun ama içi boş görünüyor recovery programlarıyla şansını dene ama sağlam bir programla öyle deneme sürümleri ile değil,Hard diskine hiç bir şekilde program kurma defrag ve skandisk komutlarını kullanma.,olmadı en son çare teknik servise götür
     
  12. cihatnhc

    cihatnhc Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğeni:
    0
    YEREL DİSK D YE GİRİYORUM İÇİNDE DOSYALAR VAR AMA BOŞ GÖRÜNÜYOR uacihat1905@hotmail.com bu da msn em lütfen yardım edinnn
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal