Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

word de sorun

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında cihanmnsl tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. cihanmnsl

    cihanmnsl Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    304
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar word 2003 de bir belge açıyorum daha sonrabunu masaüstüne kaydediyorum.belgeyi yeniden açıp simge durumuna küçülttüğümde masaüstünde aynı belge adıyla ama başında $ işareti olan bir belge daha çıkyor.obelgey tıkladığımda masüstünde simge durumunda olan belgem aılıyor.nedendir.virüs falan mı acaba.bazende o belgeye tıkladığımda $işaretli olan belgeye yani bir word belgesi açılıyor bilmediğim bazı simgeler ve bilgisayarın adı yazılı oluyor.
     
  2. ayhangunes

    ayhangunes Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    463
    Beğeni:
    0
    hocam o belge açtığınız belgenin belleklenmiş hali diye biliyorum. Siz kaydedene kadar o şekilde bekliyor. Kaydedip kapattıktan sonra o da kayboluyor. Otomatik kurtarma ile alakalı bir şey.
     
  3. InVinoVeritas

    InVinoVeritas Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    123
    Beğeni:
    0
    ve hocam eğer bu görüntüden rahatsız oluyorsanız, gizli dosya ve klasörleri gösterme seçeneğini kullanabilirsiz, klasör seçeneklerinden..
     
  4. cihanmnsl

    cihanmnsl Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    24 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    304
    Beğeni:
    0
    teşekkür ederim
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal