Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Switch yandı!

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında buyey tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. buyey

    buyey Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    799
    Beğeni:
    2
    merhaba arkadaşlar
    salı günü hava çok kötüydü, yıldırım falan. neyse bts de şartel atmamış heralde switch yanmış.
    bi yandan üzülüyorum switch gitti diye bi yandan da seviniyorum bilgisayarlara bişey olmadı.

    arkadaşlar benim sorum şu : bu switch ler tamir ediliyo mu ? yapan yada yaptıran var mı?
     
  2. yamtar3535

    yamtar3535 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    372
    Beğeni:
    0
    garantisi varsa gönderin...
     
  3. Gezgin-®

    Gezgin-® Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    340
    Beğeni:
    0
    Geçen gün geldim okula; switch kutusu ile kasanın üzerine düşmüş :) Ortalık bayram havası gibi. Bir kasanın tam üzerine gelmiş. Kasa 10 cm içeriye gömülmüş nerede ise ; şükür hepsi sağlam çıktı :)
     
  4. buyey

    buyey Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    799
    Beğeni:
    2
    gezgin hocam şanslıymışsınız.

    2000 yılında acer bilgisayarlarla gelen switch hocam.
    yani garantisi yok
     
  5. Gezgin-®

    Gezgin-® Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    340
    Beğeni:
    0
    Benim laboratuarda ki Switch de aynı sanırım ; 98 I. Farz . Şimdiye dek saat gibi çalışıyor...
     
  6. yamtar3535

    yamtar3535 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    372
    Beğeni:
    0
    kaç portlu hocam swich...16'lı 35$ 24 lüsü 70$ civarında...da...
     
  7. buyey

    buyey Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    799
    Beğeni:
    2
    24 lü yenisi yaklaşık 100 ytl
     
  8. gunalhakan

    gunalhakan Site Gezgini

    Kayıt:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    50
    Beğeni:
    0
    switch hk.

    hocam benim sorunum da swtich ler hk. sanırım 2000 yılında veya daha önce alınmış. Cnet 24 lü switch, üzerindeki ışıklar yeşil yanıyor ama pc ler ağa bağlanamıyor. Bunun sebebi ner olabilir veya bilgisayardaki ağ donanım sorunlarını nasıl çözebilirim.
     
  9. buyey

    buyey Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    799
    Beğeni:
    2
    Re: switch hk.

    hocam bu konuda çok bir bilgim yok ama üzerinde reset gibi bir düğme varsa ona bas
    inşallah düzelir
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal