Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ [TEF]

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında mnvvr tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. mnvvr

    mnvvr Üye

    Kayıt:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3
    Beğeni:
    0
    suteften kimse yok mu arkadaşlar ben 2006 2. öğretim mezunuyum
     
  2. svl

    svl Site Gezgini

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    41
    Beğeni:
    0
    bende sutefliyim tanışıyor olabilir miyiz acaba
     
  3. mnvvr

    mnvvr Üye

    Kayıt:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3
    Beğeni:
    0
    kesinlikle tanışıyoruz :D nereye gitsem buluyorsun beni ya :shock:
     
  4. svl

    svl Site Gezgini

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    41
    Beğeni:
    0
    tesadüf işte kader utansın napalım. suteften de bi sen bi ben varım heralde bende olmasam kim cevap yazar sana
     
  5. adem

    adem Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    210
    Beğeni:
    1
    Konya 2005. 2.Öğretim

    2005 2. Öğretim mezunuyum şuan Sivas-Yıldızeli Ç.P.L. görev yapmaktayım
     
  6. beyisoy

    beyisoy Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2007
    Mesajlar:
    251
    Beğeni:
    12
    Sutef'in ilk mezunlarındanım 2002 herkese selamlar yeni eğitim-öğretim döneminiz hayırlı olsun..
     
  7. desouza82

    desouza82 Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2007
    Mesajlar:
    238
    Beğeni:
    0
    selçuk tef 2004 mezunuyum. herkese selamlar.
     
  8. t_sert85

    t_sert85 Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    150
    Beğeni:
    0
    SUTEF 2006 1. öğretimim :) Tüm suteflilere selamlar...
     
  9. melek42

    melek42 Üye

    Kayıt:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    21
    Beğeni:
    0
    selçuk tef 2006 mezunuyum selamlar
     
  10. musasalli

    musasalli Üye

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    7
    Beğeni:
    0
    ben sutef 2005 1.öğretim mezunlarından musa. bütün suteflilere selamlar...
     
  11. serdogan

    serdogan Üye

    Kayıt:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1
    Beğeni:
    0
    Ben de varım Servet ERDOĞAN herkese slm canım slm seval slm adem slm bide arkadaşlar isminizi yazsaydınız daha iyi olurdu .
     
  12. selocan32

    selocan32 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    259
    Beğeni:
    14
    2004 1. öğretim mezunuyum. Ufuk hocam merhaba ben selçuk. Umarım her şey yolundadır. Şimdi neredesin. Hâlâ Kastomunada mı yoksa? Neyse selamlar... :)
     
  13. electronist

    electronist Üye

    Kayıt:
    29 Eylül 2007
    Mesajlar:
    27
    Beğeni:
    0
    Sutef'lilere selam.Ben 2007 Elektronik ilk mezunlarından Metin. Esra yalnız değilsin.
     
  14. desouza82

    desouza82 Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2007
    Mesajlar:
    238
    Beğeni:
    0
    selam selçuk. herşey yolunda sağol. hala kastamonudayım.burda bayağı kıdemli olduk sayılır. sen nerelerdesin. Ispartamı? kendine iyi bak. belki bu sayfada olduğu gibi kader bizi bir yerde kursta falan:) karşılaştırır. başka türlü bir araya gelemiyo mezunlar:)
     
  15. can_06

    can_06 Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğeni:
    0
    bende buradayım milleettt..2006 II. öğretim...aycan
     
  16. bilalbird

    bilalbird Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2007
    Mesajlar:
    18
    Beğeni:
    0
    Ways Be Bilalim Nasılsın bakalım ??

    Evet Bizler Selçuk Ünv. Tef'in İlk Mezunlarıyız Gencler hepinize Kucak dolusu selamlar...Burdan Murat köklü yavuz hocanızada slmlar.... :+1:
     
  17. ozznur

    ozznur Aktif Üye

    Kayıt:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    135
    Beğeni:
    0
    sutef 2007 bilgisayar öğrt. 1.öğretim
     
  18. cemrebru

    cemrebru Üye

    Kayıt:
    14 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1
    Beğeni:
    0
    bende sutefff

    slm bende 2007 1. öğretim mezunuyum. ismim ebru
    slm tanes yaniii esraa nasılsın? :D
     
  19. senay

    senay Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5
    Beğeni:
    0
    Tüm SUTEF' lilere merhaba..Ben de 2007 1. öğretim mezunlarındanım..
    Bu arada sınıf arkadaşım Esra sana da merhaba :)
     
  20. senay

    senay Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5
    Beğeni:
    0
    Tüm SUTEF' lilere merhaba.. Ben de 2007 1. öğretimlerdenim.. Bu arada sınıf arkadaşım Esra sana da merhaba :)
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal