Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Sadece Fatih projesi kapsamındaki okullara görevlendirme yap

Konu, 'Fatih Projesi BT Rehber Öğretmenleri' kısmında m17h41r tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. m17h41r

    m17h41r Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    480
    Beğeni:
    1
    Arkadaşlar Çanakkale görevlendirme yazısını bugün gönderdi. Ancak listede sadece Fatih projesi kapsamındaki okullara görevlendirme yapma olanağı tanımışlar. Bu doğru bir uygulamamı. Okulumda laboratuvar var. Buraya da görevlendirme olması gerekmiyor mu?
     
  2. dobra1979

    dobra1979 Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2012
    Mesajlar:
    1.052
    Beğeni:
    0
    ya öncelik fatih projesi sonrada lablar için ama gel görki herzamanki gibi iller anlayamadığı şekilde yapacak
     
  3. awek

    awek Site Gezgini

    Kayıt:
    22 Nisan 2008
    Mesajlar:
    59
    Beğeni:
    0
    hocam bende Çanakkale de Bilişim Teknolojiler öğretmeniyim.
    Bu yazı merkezde cuma günü geldi ve itiraz ettik. Fakat sonuç alamadık. İl formatörlerimiz il meb e ulaştı.
    İsterseniz İl formatörleriyle birde siz görüşün.
    Sadece saçmalık diyebiliyorum. herkes kafasına göre görevlendirme yapıyo, Çanakkale de böle uygun görmüş.
     
  4. ctrl+alt+delete

    ctrl+alt+delete Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    991
    Beğeni:
    34
    işe bak memde okuduğunu bile anlamayan adamlar var
     
  5. awek

    awek Site Gezgini

    Kayıt:
    22 Nisan 2008
    Mesajlar:
    59
    Beğeni:
    0
    Aynen, bende ilk bu lafı söyleim
     
  6. sadece susarak

    sadece susarak Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    4 Şubat 2012
    Mesajlar:
    687
    Beğeni:
    0
    önce fatih projesi olan okulları bitirirler. ondan sonra artarsa 2. bir görevlendirme yazısı çıkarır, lablara görevlendirme yaparlar. bende vali olsam o yazıdan bunu çıkarırdım.
     
  7. m17h41r

    m17h41r Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    480
    Beğeni:
    1
    Aradım Hocam, il koordinatörünü. Şube Müdürü böyle uygun görmüş.

    ikinci bir görevlendirme yapmaz hocam çanakkale. adamlar yapmamak için ellerinden geleni yapıyorlar...
     
  8. sadece susarak

    sadece susarak Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    4 Şubat 2012
    Mesajlar:
    687
    Beğeni:
    0
    bimere durumu sorabilirsiniz. yanlış bir uygulama varsa fırçayı yedilermi tutuşurlar.
     
  9. tayinci42

    tayinci42 Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    2.742
    Beğeni:
    0
    dikekçenizi başbakanlık bimer üzerinden vermenizi tavsiye ediyorum.. gün geçirmeyin hemen başvurun bimere.. alo 147 yi arayarak isim vermeden şube müdürünüde şikayet edebilirsiniz. yani bence mutlaka 147 den şikayet edin. kendilerini kanundan üstün görmenin yanlış olduğunu öğrensinler artık.
     
  10. seldogan

    seldogan Site Gezgini

    Kayıt:
    23 Eylül 2009
    Mesajlar:
    54
    Beğeni:
    0
    hocam ben geliboludayım bize hiç yazı gelmedi. yazıya nereden ulaşabiliriz.
     
  11. guslu

    guslu Site Gezgini

    Kayıt:
    8 Nisan 2007
    Mesajlar:
    51
    Beğeni:
    0
    Tertip, Çanakkale gene buyrulmadık eşek semeri doğrultuyor,formatör görevlendirmesi için de "tüm öğretmenler biliyor bilgisayar kullanmayı ne gerek var formatörlüğe " demişlerdi. Arkadaşların dediği gibi bimere durumu danışıverin :wink: .
    Ama suç bunlarda değil ki. Yazıyı çıkartanla rda, Bu adamlara "Ali ata bak" yazıp versen -Ali hangi Ali?, - At hangi at?, - Ata kaç saat ekders yazalım? diye başlıyorlar saçmalamaya. Adam gibi yazda bunlarda anlasın :)
     
  12. m17h41r

    m17h41r Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    480
    Beğeni:
    1
    Valla tertibim doğru diyorsun :DD

    hocam kurum.nette var yazı. ordan alabilirsin.
     
  13. designbote

    designbote Üye

    Kayıt:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.188
    Beğeni:
    54
    eskişehirde de aynısı oldu arkadaşlar hatta görevlendirmeler bu hafta sonunda valilikten çıkar gibi geliyor bana.

    öncelik fatih projesi kapsamındaki liseler oldu. BT sınıfı olup olmaması önemli değil. dersi var mı yokmu o bile sorulmadı. Öğretmenlerin tamamı da görevlendirilemedi.
    sorumlu şube müdürü ve il koordinatörünün söylediğine göre bu dönem bu şekilde olacak. 2. dönem ne olur tam net değil.
     
  14. awek

    awek Site Gezgini

    Kayıt:
    22 Nisan 2008
    Mesajlar:
    59
    Beğeni:
    0
    147 yi aradık bi kısmımız, bi kısmımız bimer e basvuruda bulundu, bi kısmımızda sendikalardan yardım istedik.Cuma günü yaptık bunları.
    Umarım görevlendirme bitmeden sonuç alırız..
     
  15. gunica

    gunica Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    257
    Beğeni:
    5
    hocam bu işten birşey çıktımı ortaokullara görevlendirme oldumu?
     
  16. neliş

    neliş Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Eylül 2008
    Mesajlar:
    174
    Beğeni:
    0
    bursada da aynısını yaptılar, ne kadar uğraştıysak olmadı sadece fatih projesi kapsamında liselere görevlendirme yapıldı. kendi okulumu yazdım ve açıkta kaldım :cry:
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal