Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

projeksiyon alımı

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında bil tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. bil

    bil Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    149
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar okula bir projeksiyon alacağız.800-1000 ytl arasaında birşey düşünüyoruz. hangisini alsak iyi olur. görüşlerinizi bekliyorum
     
  2. erhanss

    erhanss Üye

    Kayıt:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğeni:
    0
    Aşağıda size bununla ilgili bir fiyat ve ürün katoluğu yolluyorum...

    ACER XD1150 PROJEKSİYON CİHAZI
    • DLP teknolojisi
    • Doğal çözünürlük: SVGA (800X600)
    • Maksimum çözünürlük:SXGA (1280X1024)
    • Parlaklık: 1800 Ansilümen
    • Lamba:180W
    • Lamba ömrü(saat) : 2000 standart , 3000 ekonomik
    • Görüntü oranı: 4:3 , 16:9
    • Kontrast oranı: 2200:1
    • Video uyumluluk: NTSC,PAL,SECAM,HDTV,EDTV,SDTV
    • 16.7 milyon görüntülenebilen renk
    • Tavana takılabilir
    • 2.17 kg , 230x238x123mm
    • Dijital zoom
    • Güç tüketimi: 243W (çalışırken) , 14W (bekleme modu)

    610 $ + KDV

    • TOSHIBA XD2000 PROJEKSIYON (180X180 PERDE HEDIYE )
    • Teknik Özellikler: 0.61" LCD Chip
    • Çözünürlük:XGA 1,024 x 768
    • Parlaklık:2000 ANSI-Lumen
    • Kontrast: 400:1
    • Lamba/Lamba Ömrü: 210 W / 2000 saat lamba ömrü (ekonomi modunda 3.000 saat)
    • Lens: F=1.6 - 1.89 / f=18.6 - 22.3 mm. manual zoom, focus
    • Digital Keystone Correction: Dikey +/- 15°
    • Görüntü Boyutu (Diagonal): 0.9 m. ile 6.45 m. arasında
    • Perde Uzaklığı: 1.36 m. ile 11.0 m. arasında
    • Giriş Sinyalleri: NTSC / PAL / SECAM, 480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i DVD
    • Giriş Portları: 1 x RGB, 1 x S-Video, 1 x Composite video (RCA), 1 x RGB Audio (stereo mini jack), 1 x S-Video Audio
    • Çıkış Portları: 1 x RGB (shared in/out), 1 x Audio (stereo mini jack)
    • Seri Arabirim: RS-232C (Mini DIN 8 pin)
    • Boyutlar/ Ağırlık:295 x 81 x 255 mm / 2,5 kg
    • Güvenlik fonksiyonu, Kullanıcı logosu, Ekonomi modu, Şifre fonksiyonu, Panel kilidi
    • Görüntü Tipi 4:3 - 16:9 dönüşebilir
    • Fan Sesi 29 db
    • Keystone, Manuel zoom & focus
    • AMPÜL ÖMRÜ 2000 saat
    • Garanti Süresi (Ay) 24

    550 EURO +KDV

    ACER X1160 :
    DLP 2000 ANSI LUMEN
    SVGA 800X600 2000:1 Kontrast Oranı
    No Zoom
    2.3KG

    585 $ +kdv

    180X180 SOPAR STORLU PERDE
    • 180X180 PERDE

    35 EURO + KDV
     
  3. ctrl+z

    ctrl+z Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    532
    Beğeni:
    5
    benq ya bi bak derim...
     
  4. Hayat

    Hayat Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    122
    Beğeni:
    0
    Hangisini alırsın bilmem hocam ama okula alınan projeksiyonlarda mebden yazı mı ne alıyorsunuz firma kdv fiyatını çıkararak veriyor size. Bizim okula 3 tane alındı bu şekilde.
     
  5. erhanss

    erhanss Üye

    Kayıt:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğeni:
    0
    DORUDUR ARTIK OKUL KDV ÖDEMİYOR .... BİLGİLERİNİZE ....
    KDV Yİ MEB ÖDÜYOR...
     
  6. enginozdil

    enginozdil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2007
    Mesajlar:
    722
    Beğeni:
    1
    hocam benim bi okulda epson, bi okulda benq var
    epsonda bugüne kadar hiç bir sorun yaşamadım, açıyrum akşama kadar açık tık demiyor makine yaww
    ama benq, açıyrum 1 dk dolmadan kapanıyor
    tekrar açıyorum yine kapanıyor
    o gün benq ile doğru dürüst bi ders anlatamıyorum
    derslerim projeksyonu aç kapa ile geçiyor

    yani anlayacağınız ben epson öneririm
    ama epsonun hangi modelidir fiyatı nedir bilmiyorum
    gerekirse yarın okuldabakarım araştırır tekrar yazarım buraya
     
  7. erhanss

    erhanss Üye

    Kayıt:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğeni:
    0
    KODU PROJ.EPSON.EMP-X52
    ADI EPSON EMP-X52 XGA LCD PROJEKSİYON
    ÖZELLİKLER - 4000 Saat Lamba Ömrü ile TEK
    - 2000 Ansilümen Parlaklık
    - XGA 1024x768 Doğal çözünürlük
    - Monitör Çıkışı
    GARANTİ 2 yıl

    FİYAT 550 euro + KDV
     
  8. enginozdil

    enginozdil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2007
    Mesajlar:
    722
    Beğeni:
    1
    teşekkürler erhan hocam
    cihazı biliyorsun sanırım
    çok güzel bir makine
     
  9. tarik8411

    tarik8411 Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Ekim 2007
    Mesajlar:
    190
    Beğeni:
    0
    peki arkadaşlar biz okula projeksiyon aparatı ve uztma vga kablosu alıcaz aynı şey bunlar içinde geçerli mi? (meb bunların da kdv sini ödüyor mu?)
     
  10. erhanss

    erhanss Üye

    Kayıt:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğeni:
    0
    meb okula alının tüm materyallerin +kdv lerini ödüyor...bilgilerinize
     
  11. erhanss

    erhanss Üye

    Kayıt:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğeni:
    0
    evet iyi bir tercih...Arkadaşlar yeri gelmişken söliim..her türlü pc-pc malzemesi-oem parça-her tür elektronik cihaz - mobil cihaz - kablo ve sarf malzemeleri bakım onarım ve satış hizmetleride yapmaktayım...Ayrıca şu an eğitmenlik yapmıyorum :)
     
  12. 61ogretmen61

    61ogretmen61 Site Gezgini

    Kayıt:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    42
    Beğeni:
    0
    acer X1160 kullanan var mı? yeni aldık ve akıllı tahtaya görüntüyü yansıtınca tahtanın yarısını ancak dolduruyor. ekran nasıl büyütülecek. ayarlarından her yeri denedim olmadı.
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal