Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

PLAYSTATION 3 CAFE

Konu, 'Her Telden' kısmında farukdogu tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. farukdogu

    farukdogu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğeni:
    1
    Arkadaşlar 10 Makinelik bir ps3 cafe açmak istiyorum.
    106 ekran plazma tv koymayı düşünüyorum.
    yaklaşık 30000 lira gidiyor çalışır hale gelmesi için.
    sizce açmak mantıklı mı ne dersiniz.
     
  2. xodeda

    xodeda Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.906
    Beğeni:
    1
    yerine bağlı.
     
  3. farukdogu

    farukdogu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğeni:
    1
    aylık
    1000 lira kredi
    1600 falan da diğer masraflar olacak (kira,fatura,muhasebe vs...)
    açmayı düşünüyorum inşallah iyi olur Allah utandırmaz inşallah
     
  4. xodeda

    xodeda Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.906
    Beğeni:
    1
    hayırlı olsun.
     
  5. hakanotuken

    hakanotuken Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.516
    Beğeni:
    195
    Açacağınız yer çok önemli
     
  6. sesumut

    sesumut Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.685
    Beğeni:
    38
    hocam gideri yazmışsınız ama aylık ne kadar getiri olur sizin hesabınıza göre???
     
  7. Buzkırıcı

    Buzkırıcı Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    13 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    3.854
    Beğeni:
    79
    72 ekran sifir tuplu tv alarak maliyeti dusurebilirsin spotta toplu alirsan 350tl.
     
  8. Buzkırıcı

    Buzkırıcı Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    13 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    3.854
    Beğeni:
    79
    Bu isin yillik vergisi ne kadar hocam?
     
  9. farukdogu

    farukdogu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğeni:
    1
    tv olarak
    9 tane 106 ekran
    1 tane 140 ekran tv
    oyun olarak
    10 tane pes 2013
    2 tane pes 2012
    bir kaç tane de farklı oyun
    çay tost tarzı yiyecek içecek

    106 ekranların saati 3 lira civarı 140 ekran olanınki 5 lira olarak düşünüyorum şimdilik. makineler günde herbiri ortalama 4 saat çalışsa diyorum
    106 ekranlardan günlük 9 makina *4saat*3 lira =108 tl
    140 ekrandan da günlük 1makina *4saat*5 lira = 20 tl
    çay tost masraflar çıkınca günlük 25 - 30 lira falan
    3840+(750 ile 900)arası =4600 lira civarı ciro
    2500 ile 3000 arası da gider olur diyorum kira kredi ve diger giderler le birlikte.
     
  10. hakanotuken

    hakanotuken Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.516
    Beğeni:
    195
    Yıllık vergi diye birşey yok aylık vergiler var sabit ayrıca stopaj ödenir kiranın yüzde 20 si kadar. Benden duymuş olma iki adet kira sözleşmesi yap biri gerçek olsun diğeri ise maliyeye vermek için (maliyeye vereceğin kira sözleşmesinde kirayı çok düşük yaz ki stopaj az gelsin). Yıllık gelir ile harcama arasındaki farkın yüzde 18 i kadar vergi ödersin. Fazla fiş kesme ayrıca ne alırsan faturalı al gider göster.
     
  11. farukdogu

    farukdogu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğeni:
    1
    teşekkler hocam :)
    ticaretin içinden geliyorsunuz sanırım.
     
  12. hakanotuken

    hakanotuken Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.516
    Beğeni:
    195
    Hocam 10 tane ps3 ün hepsini sıfır alma sıfır alırsan korsan oyun kullanamazsın. 3,55 sürümlü ps3 lere istediğin kadar oyun yükler oynatırsın cd çalındı cd çizildi cd kayboldu derdin ve cd tak çıkar dersin olmaz. Ama tek eksi yönü 2013 oyunları 3.55 te açmıyor. Bence 5 adet sıfır al onlarda 2013 oyunlar olsun 5 adet te kırılmış makina al bol çeşit olmuş olur. Açacağınız yeri merak ettim. Ayrıca çok fazla kira ödemeyin biraz arka sokak bile olsa olur zamanla herkes öğrenir. Bu iş biraz riskli dikkatli olun fazla açılmayın
     
  13. btnotlari

    btnotlari Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    29 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    2.140
    Beğeni:
    31
    yer neresı hocam
     
  14. farukdogu

    farukdogu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğeni:
    1
    kastamonu ya açmayı düşünüyorum. makinelerin hepsini sıfır alıcam. oyunlarda orjinal olacak hocam. o tür risklere giremem.
    teşşekür ederim yinede.:)
     
  15. hakanotuken

    hakanotuken Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.516
    Beğeni:
    195
    Hocam bu risk değil ki kesinlikle sorun olmaz. Hem bol çeşit olmuş olur.
     
  16. farukdogu

    farukdogu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğeni:
    1
    bütün ps3 makineleri koymak için kilitlenebilir ön tarafı cam olan havalandırma delikleri olan dolaplar yaptıracağım inşallah.
    koltukların birazını deri koltuk bir kısmını puf düşünüyorum..
     
  17. farukdogu

    farukdogu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğeni:
    1
    yasak değil mi kanunen hocam :)
     
  18. farukdogu

    farukdogu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    310
    Beğeni:
    1
    her saat patlamış mısır ikram etmeyi falan düşünüyorum. bakalım hayırlısı
     
  19. aliu_71

    aliu_71 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    447
    Beğeni:
    0
    hocam gel kafanı ağrıtma derim.ticaret zor iş,hele iş tutmazsa 30000 belini büker...serserisi gelir,polis denetimi vss. bunları da düşün.boşver bence
     
  20. hakanotuken

    hakanotuken Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.516
    Beğeni:
    195
    Kanunen yasak ama kimseye ceza gelmedi gelmez. Bu işin ticaretini yapan adamlar var, adını yerini bile yazmış. Gitti gidiyorda orada burada her yerde serbest. Sony sadece önlem alıyor cihazlar güncelleme yapınca o sistem işlemiyor zaten piyasada kırık makina çok az sıfır olanlara yüklenemiyor.
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal