Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Pc'nizde KeyLogger Var mı? önemli!

Konu, 'İnternet, Güvenlik, Antivirüs' kısmında basbag tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. basbag

    basbag Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    566
    Beğeni:
    0
    EVET ARKADASLAR COK ONEMLI BIR KONUYA DEGINIYORUZ
    SIZIN HABERINIZ YOK AMA EVDEN OYNAMANIZA RAGMEN SIFRELERINIZ MSN HESAPLARINIZ vs SIZE OZEL OLAN SIFRELER BASKALARI TARAFINDAN OGRENILIYOR BUNUN ICIN UFAK BI TEST YAPIN...
    CTRL+ALT+DELETE TUSLARINA BASIN WINDOWS GOREV YONETICISI NI ACIN
    DAHA SONRA İŞLEMLER SECENEGINE TIKLAIN...
    ONUNUZE CIKAN LISTEDE SERVİCES.EXE SECENEGINI BULUN VE KARSISINDA
    ADMIN mı? SYSTEM mi? YAZDIGINA DIKKAT EDIN...

    EGER KI ADMIN YAZIYORSA O ANDAN ITIBAREN GIRDIGINIZ BUTUN SIFRELERI BASKA BI PCDEN DEISTRMEYE BAKIN...CUNKU BASKASI TARAFINDAN BASTIGINIZ BUTUN TUSLAR YONETILIYOR...
    VE EN YAKIN ZAMAN ICINDE FORMAT ATIN BILGISAYARINIZA...
    AMA YAKIN ZAMANDA FORMAT ATAMAYACAKSINIZ ONUNDA KOLAYI VAR BASKA BI PC DEN SIFRENIZI YOLLAYIN KOPYALA YAPISTIR SEKLINDE KULLANIN PC NIZDE FINK ATAN KISI SADECE CTRL+V YE BASTIGINIZI GORECEK BUDA HIC BI ISINE YARAMAZ...

    EGERKI SYSTEM YAZIYORSA KARSISINDA KORKMANIZA GEREK YOK RAHATINZA BAKIN...
    AMA ARADA PCNIZI VIRUS TARAMASINDAN GECIRIN BILIYORUZ KI HER GUN BASKA BI VIRUS CIKIYOR ...
     
  2. Yalnız_Kurt

    Yalnız_Kurt Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.652
    Beğeni:
    1
    çok sağo lbaktım SYSTEM YAZIYOR SAOL İÇİME SOĞUK SULAR SERPİLDİ
     
  3. basbag

    basbag Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    566
    Beğeni:
    0
    bende de system yazıyordu hergün bakıyorum gerçi buna. belli olmaz birgün admin yazarsa kötü olurum.
     
  4. lastmohikan

    lastmohikan Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    142
    Beğeni:
    1
    süper bir paylaşım tebrikler.. :+1:
     
  5. basbag

    basbag Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    566
    Beğeni:
    0
    mersi hocam :D
     
  6. burhansenyuva

    burhansenyuva Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    613
    Beğeni:
    0
    Keşke bir iki gün öncesinden paylaşmş olsa idiniz..Şimdi Mail hesabımı kaybetmiş olmazdım Belkide... Paylaşım İçin Teşekkürler..
     
  7. ba2khan

    ba2khan Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    225
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar bazı keyloggerlar ctrl+alt+delete e yakalanmıyor ,kernel'e yerlesen (nadir) ve klasiklesmis hook metodunu kullanan (yaygin) olmak uzere iki tipi vardir. kernel'dekini (vxd) yakalamak oldukca zordur. bir de klavye kablosuna yerlesen vardir.. bu da wireless calisir.en iyi yöntem sanal klavye kullanmaktır
     
  8. lastmohikan

    lastmohikan Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    142
    Beğeni:
    1
    bilgi için tesekkür ederim..peki hangi yolla keyloggeri pcye yolluyor..80.porttanmı giriyor..
     
  9. karinca_52

    karinca_52 Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    10.374
    Beğeni:
    119
  10. selocan32

    selocan32 Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    197
    Beğeni:
    1
    Çok Süperrrrrr
    :alkis: :+1:
     
  11. basbag

    basbag Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    566
    Beğeni:
    0
    İp numaranızı yeterki öğrensin. en bilinen yöntem size gelen mailler.
     
  12. adem

    adem Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    209
    Beğeni:
    0
    aman hocam internet bankaçılığı falan kullanıyoz. sonra duman oluruz valla...
    neyseki SYSTEM yazıyor...
     
  13. ck69

    ck69 Üye

    Kayıt:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğeni:
    0
    teşekkürler hocam
     
  14. byvector

    byvector Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2007
    Mesajlar:
    297
    Beğeni:
    0
    güsel paylaşım
     
  15. ihtaner

    ihtaner Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    18 Ocak 2008
    Mesajlar:
    276
    Beğeni:
    0
    baktım dediğin gibi 4 tane admin uzantılı çaışan dosya var onları sonlandırayım imdi. saolsun hocam
     
  16. palmiyem

    palmiyem Aktif Üye

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    104
    Beğeni:
    0
    sağol hocam
     
  17. yasinsonmez

    yasinsonmez Üye

    Kayıt:
    20 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğeni:
    0
    Benden de bir tavsiye,microsoftun kötü yazılımcıklara yönelik bir program yazmış.bunu windows güncellemesi yaparak edinebilirsiniz.Tabi güçlü bir antivirus programıda şart.....

    Ben Kaspersky kullanıyorum sorun yok.......
    İyi paylaşımlar
     
  18. ctrl+z

    ctrl+z Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    532
    Beğeni:
    5
    bu sadece services.exe işlemi için mi geçerli diğer işlemlerin bezılarında admin yazıyor.
     
  19. Bursa_Formatör

    Bursa_Formatör Site Gezgini

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    44
    Beğeni:
    0

    Hocam bu sorun bende 2 aydır var.öğretmen bilgisayarına bulaşmış. Virüs fln zanediyordum meğer keyloggermış.Çok önemsememiştim ama şimdi ciddiye alıyorum.sürekli bankacılık işlemleride yapıyorum. Bu logger ın temizlenmesini anlatan bi link vs bulabilirseniz atarsanız sevinirim.
     
  20. surocan

    surocan Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    114
    Beğeni:
    0
    teşş :+1:
     
  21. lastmohikan

    lastmohikan Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    142
    Beğeni:
    1
    yani kısacası geleni kabul edip ben portumu açmazsam keylogger a giriş yapması mumkun degil mi?birde anti hacker duvarı sürekli veri trafigini kontrol ediyor..bu trafik sırasında keyloggera rastaldıgında bana uyarı vermezmi??çok uzattım biliyorum ama benim esas ögrenmek istedigim keylogger pc ye baglantı yaparken benim mutlaka onaylamam mı gerekiyor bir maili fala nkabul edip???
     
  22. ThatBeatsAll

    ThatBeatsAll Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    12 Ekim 2007
    Mesajlar:
    537
    Beğeni:
    1
    Torrentlerin bu tür yazılımlara davetiye çıkardığını unutmamak lazım arkadaşlar.
     
  23. hasemrah

    hasemrah Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    562
    Beğeni:
    45
    Bende kontrol ettim SYSTEM yazıyor. :lol: Ohhbe. teşekkürler. Zaten PC i tam fulll korumalı :D
     
  24. MUSTAFAOZDERE

    MUSTAFAOZDERE Site Gezgini

    Kayıt:
    23 Eylül 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğeni:
    0
    teşekkürler hocam eline sağlık prattik bir bilgi
     
  25. Şeref

    Şeref Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    116
    Beğeni:
    0
    öğrendiğimiz iyi oldu teşekkürler
     
  26. fatihpc

    fatihpc Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    657
    Beğeni:
    0
    Bende de sistem yazıyor ama keyloger var.Daha önce ben kurdum.Bilgisayara oturan ne yapıyor ne ediyor diye şüphelendiğim için kurdum.Demek ki her durum için işe yaramıyor bu yöntem.Yine de sağolun paylaşım için.

    Bu arada bu el-derman paketlerinin hepsinde trojan var indireyim de kurayım felan demeyin
     
  27. xamid

    xamid Site Gezgini

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    61
    Beğeni:
    0
    Geçen benzer bir durum başıma geldi.Fakat bu ""Trojan.Win32.Delf.aam" adıyla tanımlanan trojanmış.Aynı şekilde bu da kendisini sevices.exe olarak gizlemeye çalışıyor.Görev yöneticisinden baktığınızda "kullanıcı adı" olarak "system" görünmüyorsa size de bulaşmıştır.Diyelim ki içerisinde 500-600 mb veri olan bir klasörünüz var bu trojan bulaşmışsa özelliklerine baktığınızda 37 kb olarak görünür...
     
  28. akf

    akf Site Gezgini

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğeni:
    0
    Sağol teşekkürler çok güzel bir paylaşım. Bu sitede gezindikçe birçok şey öğreniyorum. Ama hala yeni üyeyim. :(
     
  29. kodavcısı

    kodavcısı Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    628
    Beğeni:
    0
    bende baktım hocam system yazıyor bilgi için tşkler
     
  30. iskender

    iskender Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Şubat 2008
    Mesajlar:
    204
    Beğeni:
    0
    yalnız ben vista kullanıyorum görev yoneticisinde "sevices.exe" diye bi işle m yok??
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal