Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

PC ye Format Atılmasına Rağmen Hiçbişey değişmiyor.poffff :(

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında derya tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. derya

    derya Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğeni:
    0
    slm arkadaşlar. bir arkadaşım bilgisayarına yeni bir program yükleyemediğini ve eski yani pc de mevcut olan programları da kaldıramadığını söyledi.. format atmasını söyledim ama format attığı halde bilgisayardaki herşey olduğu gibi kalıp hiçbirşey temizlenmiyormuş, herşey önceki haliyle kalıyormuş.. ama format esnasında bi sorun da vermiyormuş... problem ne olabilir.. benim aklıma bişi gelmiyoo...acil cevap verebilirseniz mutlu olurum.. teşekkürler
     
  2. ozcanz

    ozcanz Üye

    Kayıt:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    11
    Beğeni:
    0
    bir daha format atsın düzeltmesin tamamen c: temizliyerek.
     
  3. miraz

    miraz Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2007
    Mesajlar:
    442
    Beğeni:
    11
    Bencede Güvenlik kartı yada Deep Freeze tarzı kourma programıdır.Öncelikle bilgisayarda yüklü olan programlara bakılıp ,sistem koruma programı varsa kaldırılmalı veya pasifleştirilmeli . Güvenlik kartı içinse bilgisayar açılışında (genelllikle) "Home" tuşuna veya "Ctrl+Home" tuşlarına basılarak güvenlik kartı arayüzünün ekrana getirilmesi sağlanır. veya kasa açılarak anakart üzerinde güvenlik kartı olup olmadığı kontrol edilmelidir.
     
  4. .Kaf-Kef.

    .Kaf-Kef. Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.069
    Beğeni:
    0
    güvenlik kartı vardır. Ve ayarları her acılışta sıfırla olaraka ayarlanmıştır. Karta giriş yapapı kapatsın sonra format atsın .
     
  5. salieser

    salieser Üye

    Kayıt:
    9 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğeni:
    0
    Slm arkadaşlar:
    Benim sorunuma yol gösterirseniz sevinirim.Bilgisayarımda ofis 2007 yüklü.
    Word dosyası açtığımda BELLEK VEYE DİSK ALANI YETERSİZ.WORD İSTENEN YAZI TÜRÜNÜ GÖRÜNTÜLEMİYOR. yazısıyla karşılaşıyorum.
    Acaba neden kaynaklanmaktadır? Şimdiden tşk.
     
  6. Hacker

    Hacker Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    709
    Beğeni:
    0
    bilgisayarına RAM takviyesi yap yada RAM kullanan programların bi kaçını devre dısı bırak.
     
  7. salieser

    salieser Üye

    Kayıt:
    9 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğeni:
    0
    Hacker arkadaş ram 512
    peki ramı kullanan programları nasıl bileceğim. Tşk...
     
  8. gececi

    gececi Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2007
    Mesajlar:
    399
    Beğeni:
    0
    CTRL+Alt+Del ile görev yöneticisin açıp ram+cpu kullanımını kontrol edebiliriwsn, virüs olabilir, açılışta ram kullanımı max seviyede olan bir programda bunu yapabilir. Güvenli modda açıp word açmayı denersen dosyana ulaşabilirsin...
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal