Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

NSS Yardım

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında ickerya tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. ickerya

    ickerya Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    111
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar okulda nss programı kullanıyorum. Sıkıntım şudur ki: İnternet yokken ana makina öğrenci pc lerinden bazılarını bulurken bazılarını yakalayamıyor. Eminim basit bir nedeni var ama ben bulamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.
     
  2. gulages72

    gulages72 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    411
    Beğeni:
    1
    bende de Netsupport ın 8.ci versiyonunda öyle bi problemim olmuştu... Netsupport 9'u kurdum şuan sorunum yok...
     
  3. omeryilmaz

    omeryilmaz Site Gezgini

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    34
    Beğeni:
    0
    bende netup 8.5 var .öle bir sorun yok.
    bilgisayarların kablo bağlantılarında bi problem var. oraya bak.netop programı eğer bağlanamazsa zaten bilgisayarlar internete de girmez.
     
  4. welldone05

    welldone05 Üye

    Kayıt:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğeni:
    0
    slm bır sorum olacaktı
    bt sınıfı ıle ılgılı bt sınıfına net support school programını kurmak ıstedım ve sıtede soledıgınız adımları yaptım
    ve kurdum da
    ama bellı bır sure sonra bılgısayarlar kendılıgınden kapanmaya ve acılmamaya basladı.
    guvenlık duvarıyla ılgılı oldugunu dusundum ben ctrl-home tusuna basarak sıfreyı gırdım ve ordan ayarlar bolumundekı koruma yok secenegını sectım bu sekılde yaptım

    ctrl home dedıkten sonra yapılması gerekenlerı solersenız sewınırım.

    bır de netop school da guvenlık duwarını kapatma durumu oluyormu arkadaslar.
     
  5. traxx

    traxx Üye

    Kayıt:
    12 Şubat 2008
    Mesajlar:
    8
    Beğeni:
    0
    Hocam bulamadığı bilgisayarlarhep aynı bilgisayarlar mı yoksa sürekli değişen bilgisayarlar mı ?
     
  6. izmitlii

    izmitlii Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    516
    Beğeni:
    0
    isim çakışması olabilir
     
  7. welldone05

    welldone05 Üye

    Kayıt:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğeni:
    0
    aynı bılgısayarlar
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal