Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Norm fazlası oldum (garip bir şekilde anlayan beri gelsin)

Konu, 'Meb Atama ve Yer Değiştirme' kısmında gül1 tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. gül1

    gül1 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Ekim 2015
    Mesajlar:
    288
    Beğeni:
    2
    2017 il dışı ile geldiğim okulda 22 saat ders tek norm varken norm güncellemeleri ile 30 saat ders 2 norm şeklinde güncellendi. Sordum ilçe normu il normu vs dediler norm fazlası olmazsınız derken bugün müdür normlsr güncellendi 22 saat yazılmış bu durmda norm fazlası oldunuz.
    İl içi atamalara bakın norm fazlası atamalarına kalırsanız kötü yerler falan açılabilir dedi.
    Canım çok sıkkın nedir bu hop olmayan dersi yaz fazla norm göster hop indir milleti madur et. Gelen kişinin parmağımı var bu durumda nedir anlamadım. Okul bizim yazdığımız gibi değil ilçe normu il normu falan diyor da çocuk oyuncağımı bu kafasına göre norm verip adam gelince normu düşürüyorlar.
     
    can-inlife bunu beğendi.
  2. gül1

    gül1 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Ekim 2015
    Mesajlar:
    288
    Beğeni:
    2
    Bu konulara çok hakim değilim. Özellikle takıldığım şey bunun gelen kişi için bilinçli mi yapılmış olduğu ? Açıkçası ulaşım sıkıntısı yaşıyordum evime daha yakın bir okul tercih edebilirim bu durumu avantaja da çevirebilirim. Ama eğer dediğim gibi bir şey ise bunun üzerine gitmek istiyorum. O zaman büyük bir haksızlık var bu işte.
     
  3. sahbender

    sahbender Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2012
    Mesajlar:
    113
    Beğeni:
    4
    Benim Sormak İstediğim şey 22 saat ders varken afaki bir şekilde mi 30 saat yaptılar yoksa seçmeliye falan dayandırarak mı ?
    Afaki olarak yaptılar ise bu bir suç ancak okul idaresi giriş yapılırken sehven girilmiş deyip durumdan yırtar.
    ikicisi nisan ayında yapılan güncellemeden sonra norm fazlası olduğunuz size yazılı olarak tebliğ edildi mi? tebliğ edilmesi yönetmelik gereği mecburi
    Eğer size gerçekten kasıtlı olarak haksızlık yapılmış ise durumu özetleyen bir dilekçe ile gerekçelerini okul idaresinden isteyin verilen cevaplara göre İlçe Milli Eğitime BİMER'e ve CİMER'e şikayet hakkınız oluşur. Unutmayın Söz uçar yazı kalır
    dediğiniz gibi bunu bir avantaja çevirebilirsiniz ancak düşündüğünüz gibiyse idarenin de tam istediğini yapmış olursunuz karar sizin
     
    Son düzenleme: 22 Mayıs 2018
  4. penewitz

    penewitz Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    24 Şubat 2013
    Mesajlar:
    401
    Beğeni:
    12
    valla bende ilk dönem norm fazlası oldum tayin isteyin diye yazı geldi istemedim. hiçbirsey olmadı normu gncelledi müdür hala yerimdeyim. iyi araştır derim
     
  5. Kobe

    Kobe Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2017
    Mesajlar:
    12
    Beğeni:
    4
    Hocam ilçe il normu falan bilmiyorum ama bölge normu die bir şey var ilk atamada başıma gelmişti.11 eylül 2013 ye göreve başladım Bitlis’te 2 ay sonra 23 kasımda norm fazlası die resen atadılar ücra bir köye.üstelik hastanede yatıyordum o sıra.çok uğraşmıştım dilekçe falan filan ama bir şey çıkmamıştı. Sonradan öğrendiğim kadarıyla bölge normu die bir olay varmış toplam 76 saat ders var yani 4 kişiye ihtiyaç var,bunu seçmeli meçmeli yada başka türlü bilmiyorum 89 saat olarak göstermişler sonra tekrar 76 yapmışlar.5 arkadaş atandık ilçeye gün sayısına baktılar göreve son başlayan bendim norm fazlası olup paşa paşa gitmek zorunda kalmıştım.:( Sizin durumunuz da ya bölge normu içinde kapatılan sınıf okul falan var ya da sizin okul nasıl ki 22 iş 30 göstermişse 22 yi 12 10 gibi gösteren yada seçmelilerle oynayan okullar olmuş.Okulunuz saatinizi eksik girmemişse yapacağınız bir şey yok maalesef.Kafaya takmayın yani her şey oluyor mebde.Bakarsınız bulunduğunuz il resen atamada yapmaz okulunuzda kalırsınız yada belki daha da hayırlı daha güzel bir okula geçersiniz.
     
  6. aklmn

    aklmn Site Gezgini

    Kayıt:
    15 Eylül 2011
    Mesajlar:
    39
    Beğeni:
    0
    Çalıştığım okul türü Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi fakat Anadolu Lisesi olacakmis son degisiklik ile..durumum ne olur norm fazlası olur muyum..
     
  7. gül1

    gül1 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Ekim 2015
    Mesajlar:
    288
    Beğeni:
    2
    Hocam yarıyıl tatilinden önce norm güncellemeleri geldi ve 22 saat olan ders 30 görünüyordu neden böyle diye sorduğumda biz 22 yazdik ilçeden ilden yapılan bir sey bu onlar 30 yazmış dediler
     
  8. diyar gürkan

    diyar gürkan Üye

    Kayıt:
    10 Şubat 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğeni:
    0
    Hocam benimde seneye dersim yok bu seneki dersi girmisler norm fazlasi olamadim
     
  9. gül1

    gül1 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Ekim 2015
    Mesajlar:
    288
    Beğeni:
    2
    İlçe Milli Eğitimi aradım bugün aradım. Verilen cevap şu müdürünüz bu şekilde yani 30 saat şeklinde girmiş(18 zorunlu 12 seçmeli bu şeçmelilere giriyordum doğru ama BU DERSLER BİLİŞİM DEĞİLDİ) ilk norm güncellemesinde son güncellemede ise 22 saat yazılmış
    Yani müdürün kendisi biz bu şekilde girmedik ilçe normu bölge normundan dolayı bir şeyler zırvalıyor ama bana ilçeden yapılan açıklama bu.
    İşgüzar, hilekar ve yalancılıktan başka bir şey değil bu.
     
  10. gül1

    gül1 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Ekim 2015
    Mesajlar:
    288
    Beğeni:
    2
    Dilekçe vericem nasıl öyle yazıp başkası atandı ise ısrarla yazmadım diyorsa açıklasın
     
  11. whitetiger0006

    whitetiger0006 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    27 Kasım 2010
    Mesajlar:
    359
    Beğeni:
    3
    Okul idaresi normları girdikten sonra imza sirküsü ile öğretmenlere göstermesi gerekir. Ona bakın eğer size tebliğ edilmediyse ilçeye bildirin durumu okul idaresi düşünsün gerisini.
     
  12. SYSOP

    SYSOP Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    201
    Beğeni:
    4
  13. sahbender

    sahbender Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2012
    Mesajlar:
    113
    Beğeni:
    4
    Olmaz hocam öyle şey okulun yazdığı imzaladığı bir yazıyı ilçe il değiştiremez
     
  14. egunay

    egunay Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    889
    Beğeni:
    2
    İş işten geçmiş.
    2017 EKİMde norm kadrolar girilmeden önce tüm müdürler norm kadro modülüne kaç saat ders gireceğini okuldaki öğretmenlere yazılı olarak tebliğ eder. Tüm öğretmenler imza eder. Bu imza listesi İLÇEMEMde saklanır. Siz bu imzayı attığınızda 30 saati görüp imza attıysanız yapacak bir şey yok ders saatini 30 olarak onay vermişsiniz. Kimsede de ceza almaz bu sistemde boşuna uğraşmayın. Zaten avantajıma olur tayin demişsiniz. Tayin isteyin.
     
  15. gül1

    gül1 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Ekim 2015
    Mesajlar:
    288
    Beğeni:
    2
    Seçmeli dersi yazmis o zaman giriyordum secmelo derse ama bilişim degildi. Ben bilmiyordum yazilip yazilamayacagini onlarin yanlışı o zaman olmayan dersi yazmış nasil kimse ceza almaz
     
  16. gül1

    gül1 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Ekim 2015
    Mesajlar:
    288
    Beğeni:
    2
    Mesaj atmis il ici son gun diye. Istemicem il ici. Bu işte bir yanlislik var ilce milli egitimi aradim ve sizin bi şekilde yazip gönderdiğinizi söylediler dedim. Siz resmi olarak tebliğ ettiginizde norm fazlasi oldugumu bende dilekce ile artik il mi ilce mi bu hatayi yapti neden secmeli ders o zaman yazılıp bu güncellemede yazilmadi bana aciklasinlar dedim. Size sorduğumda il ilce yapmis norm fazlasi olmazsiniz dediniz nasil oluyor bu ? Tamam hocam haklisiniz dedi. Eylul norm guncellemesinde düzeltiriz gibi bir seyler söyledi. O zaman neden yazin dilekçenizi yanlisi onlar yapmış demedi ?
     
  17. gül1

    gül1 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Ekim 2015
    Mesajlar:
    288
    Beğeni:
    2
    Benim avantajima olabilir bu durum ama
    Birincisi bu bir hata ise kabul edilip benimle görüşebilirdi mağdur olup olmayacağım sorulabilirdi.
    Ikincisi ısrarla neden biz girmedik il ilce yapmis deniyor ilcede buyrun gelin müdürünüzle bu sekilde yollanmis diyor
    Üçüncüsü bu durumda ben AVANTAJIMA OLACAK ŞEYDEN VAZGEÇİYORUM BİLİNÇLİ YAPILIYOR İSE BUNU KABUL EDEMEM.
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal