Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

NetSupport'da Gördüğüm Eksikler

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında cogullu tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. cogullu

    cogullu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    NetSupport şimdiye kadar gördüğüm en iyi ağ yönetim programı. Ancak bikaç eksiği var bence. Mesela benim kullandığım 8.01 versiyonunda öğrenci monitörlerini kapatmak istediğimde(siyah ekran şeklinde kilitlemek değil) hepsini birden kapatıyor. Yani istediğim öğrencinin monitörünü karartamıyorum, bu sorun web engellemesinde de var, istediğim öğrencinin internetini kapatamıyorum, kapanacaksa hepsi birden kapanıyor, bunun bi çaresini bulamadım bulan var mı acaba, yeni sürümünde bu eksikler giderildi mi acaba?
     
  2. sbil

    sbil Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2007
    Mesajlar:
    116
    Beğeni:
    0
    hocam hangi öğrencinin monitörünü kapatmak istiyorsanız onun penceresini açın ve o pencereden karartın.internette aynı şekilde...yani ben o şekilde yapıyorum. :roll:
     
  3. cogullu

    cogullu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    hım bunu denemedim bak bi deneyim sağolun hocam :eek:
     
  4. Hacker

    Hacker Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    709
    Beğeni:
    0
    istemcileri liste şeklinde sıraladgında kapatmak istedigin bilgisayarları seç daha sonra lock butonuna tıkla hepsi bu kadar. Bu daah eski sürümlerinde bile varki 8 de olmaması imkansız.
     
  5. cogullu

    cogullu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    bahsettiğim kilitlemek değildi Hacker hocam ekranı karartmaktı, yada internetini kesmekti sbil arkadaşın dediği gibi olur zannediyorum ama biraz iş uzuyor bu şekilde keşke ağ bağlantılarını kesmek ve ekranlarını karartmak ta kilitlemek kadar kolay olsaydı
     
  6. cogullu

    cogullu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    bu yöntem de kısmen işe yarıyor, ekranları tek tek karatabiliyorum ama ağ bağlantılarını tek tek kesemiyorum bu yöntemle ne yazık ki :!:
     
  7. sbil

    sbil Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2007
    Mesajlar:
    116
    Beğeni:
    0
    evet maalesef bende o özelliği daha bulamadım.eğer varsa bulursam haberdar ederim hocam.
     
  8. cogullu

    cogullu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    tamam hocam bende bulursam haberdar ederim
     
  9. turan64

    turan64 Site Gezgini

    Kayıt:
    4 Nisan 2007
    Mesajlar:
    72
    Beğeni:
    0
    peki bu program ile site engellemesi yapabilir miyiz ben de onu bulamadım henüz. gözcüyü indirdim ama hoşuma gitmedi...

    daha güzel bir yöntem yok mu acaba veya güzel bir filitre programı?
     
  10. cogullu

    cogullu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    hocam bunu filtre amaçlı kullanamazsın, öyle bir özelliği yok filtre istiyorsan anti-pornu tavsiye ederim.
     
  11. sbil

    sbil Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2007
    Mesajlar:
    116
    Beğeni:
    0
    [​IMG]


    bu resimdeki gibi yaptım site isimlerini ekledim bazılarında kapattı bazılarında kapatmadı.siz isterseniz yinede deneyin.
     
  12. cogullu

    cogullu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    bu yöntemin pek işe yarayacağını zannetmiyorum ayrıca hem senin bağlantını hemde öğrencilerin bağlantılarını kasar gibi bu yöntem, zaten yavaş bağlantılar, hem hangi bağlantıyı yazacaksın hocam bir sürü saçma sapan bağlantılar var :!:
     
  13. sanaldi

    sanaldi Üye

    Kayıt:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4
    Beğeni:
    0
    Yasaklı siteler kısmından bende verim alamadım. Ben routerdan hallediyorum o işi :D
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal