Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

nakit ihtiyacı olan

Konu, 'Her Telden' kısmında achillus tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. achillus

    achillus Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    567
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar nakit ihtiyacı olanlar krediye faize bulasmak istemiyenler


    siteleride cogunlukta kampanylar oluyo oradan külçe altın alıp 12 taksitle ödersin kargonuz gelince satarsınız.mesela altın su anda 102 tl civarı ama ben uygun bi kampanyayla 2013 de ödemeye baslayıp gramını 100 tl civarında 12 taksite aldım .100 gr civarı sattım ve su anda takistlerin gelmesini bekliyorum :)


    kredi faize bulassan en azından 10.000 tl de 800 civarı faiz ödersin .

    bense genelde 10.000 tl altın alıp satıyorum ve 200-300 arası bi zararlıgım oluyo.

    kredi kartı taksiti ne kadar caiz orasını bilmem ama en azından dogrudan faiz diyemiyoruz.

    Benim gibi borcu olanlara duyurulur :)
     
  2. Phascolarctos cinereus

    Phascolarctos cinereus Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    998
    Beğeni:
    3
    değişik bir yol. ancak fiyat farkı çok fazla geliyor bana. hepsiburadaya baktığımda
     
  3. achillus

    achillus Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    567
    Beğeni:
    0
    hocam eger su anda kampanyası olan advantage veya halkcardın varsa altının gramını 100 tlden alabilrsin .ve 2013 ertelemeli 12 taksit kara bile gecersin :)


    tabi birazdaha acıklayıcı bilgi veriyim site adı vermeden .

    kampanyalar devamlı değişiyo bazen bası siteler 100de 10 bonus gibi kampanyalar yapıp taksit erteleme veya peşin fiyatına taksit gibi olaylar oluyo .yoksa altını su anda 12 taksitle 114 tl -120 tl arası fiyata satıyor siteler.

    yapmanız gereken googlden isterseniz yandex den :) sıcak fırsatlar yazın cıkan ilk sayfadaki kampanyaları sürekli takip edin ve size en uygun olanını secin .

    reklam yapmadan site adı vermeden bu kadar bilgi verebiliyorum ki zaten verdiğim bilgiler sizi gereken yerlere yönlendirir.

    herkese borcsuz günler ...
     
  4. omd

    omd Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    5.116
    Beğeni:
    124
    DH'nin sıcak fırsatlarını daha sıkı takip etmek lazım anlaşılan :D Benim kredi kartı limiti 3500 galiba hocam sen nasıl aldın öyle onbinlik kartı :D
     
  5. achillus

    achillus Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    567
    Beğeni:
    0
    külçe altınlar 995 milyemdir yani gram fiyatı 102 ise 102*0.995=101.49 a satarsın

    ziynet altınlar (çeyrek yarım ) onlar 22 ayardır onları ise gramını 0.916 ile yani 102*0.916=93.4 civarı satarsın

    çeyrek 1.75 gram

    yarım 3.5 gram

    tam 7 gramdır .

    yan alanım kuyumculukta umarım faydalı olur .hangi secim size karlı gelir bu hesapla bulabilirisniz.
     
  6. achillus

    achillus Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    567
    Beğeni:
    0
    hocam borc cok olunca kredi cekmeden borcu kapatagım diye elimde

    12 bin tl asya card

    5bin maximum

    9 bin tl bonus

    5 bin halkcard mevcut :)
    limitartırım talebi yarak yükselttim limitlerimide

    gerekirse birde wold car alacam
    umarım acıklayıcı olmustur .
     
  7. Phascolarctos cinereus

    Phascolarctos cinereus Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    998
    Beğeni:
    3
    bu bilgi için teşekkürler, ilk defa gördüm. öğrenmiş olduk.
     
  8. omd

    omd Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    5.116
    Beğeni:
    124
    @achillus hocam senin derdin büyükmüş, sana kolay gelsin :)
     

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal