Manşet Haber ve Resimleri Slayt Olarak Gösterme

Kodla Büyü

emrahsahan

Süper Üye
Süper Üye
Seçkin Üye
Mesajlar
Arkadaşlar Wowslider programı ile manşet haber ve slayt yaptım.9 adet örneği ekliyorum.Okuldayım,ne yapayım derken ihtiyacı olan arkadaşlar için oluşturayım dedim.Sağ alt köşede yer alan linki engine1>wowslider.js dosyasındaki ilgili alandan silebilir veya değiştirebilirsiniz.Program gayet güzel indirebilirsiniz.

Ekli dosyalar

• WOW Slider.rar
    5.7 MB · Görüntüleme: 990
mpressed, I must say. Really seldom do I see a forum that’s both educative and entertaining, and let me tell you, you’ve hit the nail on the head. Your thoughts is important; the issue is something that not a lot of people are talking intelligently about. I’m really happy that I stumbled across this in my search for something relating to this.

paylaşım için teşekkürler.Hocam birazda düzenlemesinden bahsetseniz.örnegin veritabanından bilgilerin çekilmesi dinamik olması gibi

Cam1986' Alıntı:
mpressed, I must say. Really seldom do I see a forum that’s both educative and entertaining, and let me tell you, you’ve hit the nail on the head. Your thoughts is important; the issue is something that not a lot of people are talking intelligently about. I’m really happy that I stumbled across this in my search for something relating to this.
Welcome Cam1986. We are pleased to have you aboard.

arkadaşlar bilgisizliğimi mazur görün ama bu örnekleri nasıl kendimize uyarlayıp okul sitesine ekleyecez? :? bu konuda çok tecrübesizim :cry:

Geri
Üst