Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Laptop kendi kendine kapandı ve bir daha açılmıyor

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında hayatsuyu1979 tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. hayatsuyu1979

    hayatsuyu1979 Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    230
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar dell laptopu güncelleme yaparken kendi kendine kapandı ve bir daha açılmıyor meşhur mavi ekran geliyor. bir windows daha kurayım dedim bilgilerimi kurtarmak için c yi görmüyor şimdi biçimlendirsem bilgilerim tamamen gider. Nedir bu işin yolu içinde çok önemli bilgiler var. Bilgisayar emanet. C yi tekrar nasıl tanıtabilirim bilgilerime zarar vermeden. bu işin bi kolayı varmıdır arkadaşlar. Lütfen bilgilerinizi paylaşın. Tşk ederim.
     
  2. eemree

    eemree Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.086
    Beğeni:
    3
    güvenli modda falanda açılmıyomu bilgisayar bi ole dene istersen
     
  3. hayatsuyu1979

    hayatsuyu1979 Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    230
    Beğeni:
    0
    bilgisayar

    hocam güvenli modda ve diğer hiçbir modda açılmıyor belli bir süre gidiyor sonrada mavi ekran geliyorrr
     
  4. eemree

    eemree Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    29 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.086
    Beğeni:
    3
    ya o zaman bad sector olma ihtimali çok yüksek dediğin gibi d ye xpyi kursan bu seferde biçimlendirmeden c ye giremeyeceksin
    aklıma gelenler biosta harddiski görünüp görünmediğine bak eger sorun yoksa
    d ye kurup xp formattan sonra bile dosya kurataran proğramlar varya file recoverler onlarla bi şansını dene derim
     
  5. cogullu

    cogullu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    bilgisayarı CD'den başlatan programlar var onlarla bir dene olmazsa laptopun harddiskini söküp başka bir harddiske takman lazım ki bu bir laptop için gayet zor bir yöntem.
     
  6. hayatsuyu1979

    hayatsuyu1979 Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    230
    Beğeni:
    0
    hocam işin kötüsü ney biliyomusunuz harddisk tek partition. Bilmiyorumki recovery programı işimi görürmü
     
  7. cogullu

    cogullu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
  8. hayatsuyu1979

    hayatsuyu1979 Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    230
    Beğeni:
    0
    bilgisayarı cd den başlatmak için gerekli olan programın adını biliyormusunuz hocam
     
  9. cogullu

    cogullu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
  10. hayatsuyu1979

    hayatsuyu1979 Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    230
    Beğeni:
    0
    tşk ederim arkadaşlar bunu ben bi deneyeyim yinede fikirlerinizi ve yorumlarınızı bekliyorumm emanet olmasa bilgisyar sorun değil ama emanet ve bilgilerin kurtulması lazım
     
  11. hayatsuyu1979

    hayatsuyu1979 Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    230
    Beğeni:
    0
    hocam rapidshareden kalkmış program galiba başka bi link verebilirmisiniz mümkünse
     
  12. cogullu

    cogullu Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    hocam link gayet sağlam çalışıyor
     
  13. hayatsuyu1979

    hayatsuyu1979 Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    230
    Beğeni:
    0
    indirelim bakalım programı sonucu buraya yazarım arkadaşlar olurki başınıza böyle bişey gelir. Çoğullu hocam linkte sorun yok ben sorun varmış :)
     
  14. hayatsuyu1979

    hayatsuyu1979 Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    230
    Beğeni:
    0
    maalesef bu program işimi görmedi. başka fikirleri olan yokmuu
     
  15. mehmetb

    mehmetb Üye

    Kayıt:
    4 Nisan 2007
    Mesajlar:
    28
    Beğeni:
    0
    bilgisayar açılırken ctrl + f11 tuş kombinasyonuna bas. recovery bölümü devreye girerek sistem yeniden kurulacaktır.
     
  16. hayatsuyu1979

    hayatsuyu1979 Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    230
    Beğeni:
    0
    peki hocam bilgilerime bişey olmaz değilmi onun için uğraşıyorum zaten yoktan şimdiye kadar kurmuştum baştan kurtarma programlarıylada %100 getiremiyoruz bilgileri.hocam hemen cevap yazarsanız sevinirim
     
  17. hayatsuyu1979

    hayatsuyu1979 Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    230
    Beğeni:
    0
    hocam olmadı bişey normal açılıyorrrr sonraki durumda tabiki mavi ekran çıkıyor :(
     
  18. mehmetb

    mehmetb Üye

    Kayıt:
    4 Nisan 2007
    Mesajlar:
    28
    Beğeni:
    0
    c de kayıtlı olan bilgilerinizi kurtarmak için başka bir bilgisayardan laptopa network yoluyla bağlanmayı deneyin. bunu yapan programın ismini hatırlamıyorum malesef.
     
  19. hayatsuyu1979

    hayatsuyu1979 Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    230
    Beğeni:
    0
    hocam c sürücüünü hiç görmüyor ağ yardımıyla böyle bişey mümkün mü ki
     
  20. ercan80

    ercan80 Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    102
    Beğeni:
    0
    hocam zannedersem formattan başka yolu yok gibi görünüyo. ama format attıktan sonra Recover My Files diye bi program var
    bununla tarama yap, program format kurtarması da yapıyo. ben daha önce yaklaşık bi 40 gb veriyi kurtarmıştım.
    ama şöyle bir sorunun olacak; dosyaları bulduktan sonra aynı yere kayıt yapmıyo, yani c yi taradığında c ye değil d ye kayıt yapman lazım. o yüzden formattan sonra harddiski bölmen lazım c ve d yi ayrı ayrı taraman lazım..
     
  21. hayatsuyu1979

    hayatsuyu1979 Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    230
    Beğeni:
    0
    hocam flash bellekte saklayamazmıyız oraya kayıt yapabilirmiyiz harddiski bölmeden birde sizin dediğiniz programmı daha iyi performans gösteriyor yoksa easyrecovery mi?
     
  22. ercan80

    ercan80 Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    102
    Beğeni:
    0
    hocam bilgisayar açılmadan dosyaları göremezsiniz (tabi harddiski söküp başka bilgisayara bağlamazsanız). format attıktan sonra bu programı denemek için mutlaka harddiski bölmeniz ve ayrı ayrı taramanız lazım. ben bu programı denedim performansı iyiydi, diğer dediğinizi denemedim hiç..
     
  23. muratcan

    muratcan Site Gezgini

    Kayıt:
    28 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    35
    Beğeni:
    0
    Hocam işine yarar mı bilmiyorum ama Linux Çalışan CD leriyle bilgisayarı açıp verileri CD ye yazsan. Tabi önemli olan HDD nin açılışta görünüp görünmediği.
     
  24. namaldish

    namaldish Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    7 Nisan 2007
    Mesajlar:
    512
    Beğeni:
    4
    cd den başlayan bir pardus işletim sistemiyle bilgilerinize ulaşmanız mümkün.. Eğer başka bir bilgisayar varsa elinizin altında http://www.pardus.org.tr/ adresinden indirebilirsiniz..
     
  25. KILIÇARSLAN

    KILIÇARSLAN Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    121
    Beğeni:
    0
    bu işinizi görür
    mini xp içeriği ve kullanımı,
    imaj almadan disk kurtarmaya virüs taramaya kadar her program var.
    Winrar ile açtıktan sonra ortaya çıkan imaj dosyasını Nero, gibi herhangibir CD yazma programıyla direk boş bir CD ye yazdırın.
    Özellikle sistem çöktüğünde ya da açılmadığında hayat kurtarıcı bir CD

    [​IMG]

    download,

    http://rapidshare.com/files/10598843/MultiBootCD_WinXP.part1.rar.html
    http://rapidshare.com/files/10649796/MultiBootCD_WinXP.part2.rar.html
    http://rapidshare.com/files/10893616/MultiBootCD_WinXP.part3.rar.html
    http://rapidshare.com/files/10615943/MultiBootCD_WinXP.part4.rar.html

    bütün arkadaşlara tavsiye ediyorum malum xp ne zaman göçüp gider kestirmek mümkün deil linkler ölmeden indirin derim.
     
  26. hayatsuyu1979

    hayatsuyu1979 Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    230
    Beğeni:
    0
    dünden beri uğraşıyorum ama olmuyor. hocam bunların hepsini mi indirmem gerekir.
     
  27. KILIÇARSLAN

    KILIÇARSLAN Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    121
    Beğeni:
    0
    tabiki hepsini indirmeniz gerekiyor. dört partıda indirin partlar birleşince bir kalıp dosyası oluşacak, onu da cd ye yazdıracaksınız.
    bu cd ile harddiski olmayan bilgisayarı dahi açabilirsin.
     
  28. radikalx

    radikalx Üye

    Kayıt:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğeni:
    0
    hocam en son bilgisayarımda mavi ekran çıktığında düzeltmek için ram değiştirmiştim bilginiz olsun
     
  29. radikalx

    radikalx Üye

    Kayıt:
    11 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğeni:
    0
    mavi ekran genelde donanım arızası diye biliyorum yinede araştırmakta fayda var
     
  30. hayatsuyu1979

    hayatsuyu1979 Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    230
    Beğeni:
    0
    sorunu hallettim şükür

    arkadaşlar sorunumu uzun uğraşlar sonunda hallettim. Hepinize tşk ederim. Sorunumu hirens boot cd 9.1 boot cd siyle hallettim. C sürücümü görmüyordu uğraştım bişeylerle c yi gördü. Çok güzel bir bootcd içinde gerçekten yok yok. C yi gördükten sonra ayrı bir windows kurdum bilgilerimi kurtardım. Sürücümü ikiye böldüm ve deneme açısından data recovery wizard programını kullanarak bilgilerimi getirmeye çalıştım. Gerçekten baya başarılı bir program. Bayaa bi bilgimi geri getirdi. Neredeyse gözlerim bozuldu ya uğraşlardan sonra. :) Herkese iyi çalışmalar.
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal