Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Junior Sheriff güvenlik kartı sorunu

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında adige_emrah tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. adige_emrah

    adige_emrah Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2007
    Mesajlar:
    394
    Beğeni:
    1
    ya arkadaşlar delirecem ya güvenlik kartında C korumalı gözüküyo fakat masaüstünde yaptığım degişiklikler kalıyor. öğrenciler ayarları değiştiriyo bi türlü çözemedim şu sorunu lütfen bana yardım edin. öğrenciler mahvetti bilgisayarları
     
  2. saviola26

    saviola26 Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    243
    Beğeni:
    0
    Aynı sorun bende de mevcut. Yardımcı olursanız sevinirim.
     
  3. misslegendcell

    misslegendcell Üye

    Kayıt:
    15 Ekim 2007
    Mesajlar:
    26
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar junior sheriff e ctrl+home ile giriyoruz şifresi de :12345678 ordan c korumada mı bi bakın ordan kaldırmıştım korumayı ben sizinde işinize yarayabilir
     
  4. dervisahmet

    dervisahmet Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2007
    Mesajlar:
    854
    Beğeni:
    1
    bunu bende çözemedim , yanlız sanırım güvenlik kartını kaldırıp , sistemden çıkarmak sonra tekrar takmak gerekiyor. Her bilgisayarla uğraşamayacağım için yapmadım.Bozulana sistem kurduktan sonra deepfreeze kuruyorum.
     
  5. dias

    dias Site Gezgini

    Kayıt:
    29 Eylül 2007
    Mesajlar:
    68
    Beğeni:
    0
    güvenlik kartıyla falan uğraşamayın ne güzel pasiflermiş deep freeze en iyisi soft olarak hallediyor
     
  6. kiymet

    kiymet Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Ekim 2007
    Mesajlar:
    119
    Beğeni:
    0
    bende güvenlik kartıyla uğraşmayım dedim deepfreeze kurdum geçtim ama deepfreeze şifre kırıcı programla kırdılar
    bende de ws lite var aktif değildi aktif ediyim dedim koruma moduna geçmek için tekrar kurulum gerekiyormuş yaptım bir kaçında oldu koruma çalışıyo fakat
    diğerlerinde makineler açılmadı
    kartı çıkartıyorum sorun yok takinca güvenlik kartı ekranından sonru takılıyo
    tekrar kurdum sildim programı olmadı olmuyoooooo
    çıldırttı
    çözüm önerisi olan varmı? acil.....
     
  7. .Kaf-Kef.

    .Kaf-Kef. Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.069
    Beğeni:
    0

    Ekli Dosyalar:

  8. nigree

    nigree Üye

    Kayıt:
    30 Eylül 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar junior sheriff i çözen var mı tam olarak. hiç bir yerde de bilgi bulamadım bununla ilgili.
     
  9. enginozdil

    enginozdil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2007
    Mesajlar:
    722
    Beğeni:
    1
    arkadaşlar 3 okulda derse giriyorum her okuldada bilgisayarlarda güvenik kartı var
    dolayısıyla junior sheriff yüklü hepsini sorunsuz kullanıyorum
    program yükleme yada ayarlama yapacaksam "ctrl+home" tuş kombinasyonları ile junior sheriff menüsüne girip korumayı kaldırıyorum, işlerimi bitirdikten sonra tekrar aynı menüden karumayı tekrar koyuyorum.
    2 yıldır kullanıyorum hiç bi sorunla karşılaşmadım şimdiye kadar
    sizlerde nasıl zorun çıkarıyor anlayamadım hala
     
  10. darknight

    darknight Üye

    Kayıt:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3
    Beğeni:
    0
    hocam ben daha yeni göreve başladım.
    Bu JUNIOR SHERİFFin bilgisayar takılı olduğunu nasıl anlıycam bana yardım cı olursanız sevinirim...
     
  11. enginozdil

    enginozdil Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2007
    Mesajlar:
    722
    Beğeni:
    1
    kasanın kapağını açıp bakarak öğrenebilirsin

    bilgisayarın ilk açılışında junior sheriff menüsü gelir

    yada bilgisayarda, yapılan işlemler bilgisayar kapanıp tekrar açılıdığında silinmişse
    güvenlik kartı ile korunuyodur büyük bi ihtimalle (deep freeze programı yoksa)
     
  12. darknight

    darknight Üye

    Kayıt:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3
    Beğeni:
    0
    Hocam saol cevap yazdığın için kasayı açamıyorum blg garantili ama olduğunu ilk açılışta tesbit ettim ve ctrl+home tuş kombinasyonu benim blg işe yaramıyor ne yapabilirim
     
  13. saviola26

    saviola26 Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    243
    Beğeni:
    0
    Hocam exemcli hocamın verdiği driverı indirin. Başlangıçta network kart ile açılırken bir defa hızlı kur a basarak kurun. Sonra Açılırken ctrl + Home ve şifre 12345678 girdikten sonra c yi de korumasız olarak açın. Açıldıktan sonra exemcli hocamın verdiği driverı kurun ve bundan sonra güvenlik kartı aktif oluyo. Artık C yi korumalı olarak açabilirsiniz . Kolay gelsin..
     
  14. .Kaf-Kef.

    .Kaf-Kef. Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.069
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar güvenlik kartlarında temel mantık
    1-boot lan (bios)
    2-yedekleme (ctrl+s)
    3-her açılışta kurtarma (gün=0)
    4-windows driverları
     
  15. kiymet

    kiymet Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Ekim 2007
    Mesajlar:
    119
    Beğeni:
    0
    exemli hocam yardımların için teşekkür ederim fakat sorunumu hala çözebilmiş değilim

    baştan izah etmek istiyorum.güvenlik kartlarım kurulmuştu fakat aktif değildi yani korumasız açılıyordu.
    kullanma kılavuzundan aldığım bilgiye göre ctrl w ile açılıp tekrar kurulum programının çalıştırılması gerekiyorumuş.
    kurudğumda, kaldırıp kurduğumda makine çalışmıyor güvenlik ekranından sonra kalıyor makine.kartı çıkardığımda çalışıyor, takdığımda yine aynı.
    ne yapabilirim? biraz farklı bir sorun sanırım
     
  16. bil

    bil Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Nisan 2007
    Mesajlar:
    149
    Beğeni:
    0
    güvenlik kartı

    arkadaşlar ayarlamalar yaptıktan sonra bilgisayarrı tekrar açın ve açılışta kart menüsü görüldükten hemen sonra enter tuşuna basın şifre etkinleşir kart aktif olur.
     

    Ekli Dosyalar:

Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal