Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

İLSİS VE TÜM MEB SERVERI UÇMUŞ

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında Yalnız_Kurt tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Yalnız_Kurt

    Yalnız_Kurt Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.651
    Beğeni:
    1
    ARKADAŞLAR SAAT 12.20 DEN bu yana meb in hiç bir birimi çalımıyor lütfen yardım bilgisi olan varsa en azından merakımızı giderelim
    ilsis de taşınırlarla ilgili bilgi girişi yaparken aniden uçtu
     
  2. Yalnız_Kurt

    Yalnız_Kurt Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.651
    Beğeni:
    1
    hadi yok mu bilgisi olan arkadaşlar bugün son malum mesai saati bitiminde herşey sona erecek
     
  3. mkpatriot

    mkpatriot Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    161
    Beğeni:
    0
    bu kadar yüklenilirse olacağı buydu bende açamıyom walla uçtuk
     
  4. halid03

    halid03 Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    103
    Beğeni:
    0
    hiçbir ilin de meb sayfaları acılmıyor. e -okul da acılmıyor .
    duzeltirler herhalde.
    web sayfan var derdin var ....
     
  5. metelf

    metelf Site Gezgini

    Kayıt:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    96
    Beğeni:
    0
    aynen bende de. heralde bakıma girdi
     
  6. Yalnız_Kurt

    Yalnız_Kurt Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.651
    Beğeni:
    1
    serverlar saat başı yedekleniyor ama bu anormal bir durum
    nilufer; yasemin vb meb gov tr ler dahiil email hizmetlerimiz çalımıyor
     
  7. mkpatriot

    mkpatriot Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    161
    Beğeni:
    0
    ben demiştimbir gün böyle olacağını :mrgreen:
    derdimize ne oldu ise
    notu gir
    okudukları kitabı gir
    demirbaşları gir
    yıl sonu raporlarını alın
    altı üstü bir iki bilgisayar bunları tutuyo yaw yazık değil mi o bilgisayarlara
    gerçi bu sayede bizde dinleniyoruz fenamı dermişim :roll:
     
  8. ctrl+z

    ctrl+z Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    532
    Beğeni:
    5
    bursa da aynı google ın önbelleğinden meb in sitesine uluaşabiliyom ama e- okul filan hak getire
     
  9. ghost

    ghost Site Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    26 Ocak 2007
    Mesajlar:
    735
    Beğeni:
    65
    ilsis çalışmıyor hocam, 1 haftadır aşırı bir yüklenme vardı..ya sunucuyu değiştiriyorlar, ram ekliyorlar vs.., yada bir sorun çıktı düzeltiyorlar, düzeltemezlerse en yakın yedeğe dönerler.

    Bu demirbaş olayını ilsis çok yanlış yapılandırmış, sıralar tek tek giriliyor, halbuki 1 den 400 e kadar olan aynı tür demirbaşlar için tek seferde bir giriş olabilmeliydi..Tek tek uğraşmanın bir anlamı yok..bu sistemi daha çok geliştirmeleri gerek, herşey zamanla ama neden kendilerine tanıdıkları süreyi bizlere tanımıyorlar onu anlamış değilim.

    İnsanlar okuldaki işini gücünü bıraktı sabah akşam e-okulla uğraşıyorlar.Ortada yapılan bir iş yok, çünkü sistem çok yavaş, bunca öğretmenin vaktini alıyor...8 makine koyana kadar 16 makine koy, 4 gb ram kullanan kadar 16 gb ram kullan, neden bizleri yorarlar anlamadım.Çokmu zor güçlü sunucularla çalışmak.Bant yetmiyorsa telekomdan ekstra bant isteyin, teklifini yapın.Madem sistem yaptınız, işletin şunu.Görende bu işi 2-3 adam bir aaraya gelmiş kendi imkanlarıyla hizmet sağlamaya çalışıyorlar sancaklar...Yapamıyorlarsa osym gibiv kurumlardan yardım alsınlar,onlar nasıl yapmış incelesinler.Böyle işmi olur..
     
  10. karemn

    karemn Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2007
    Mesajlar:
    386
    Beğeni:
    0
    aydında da aynı durum söz konusu :D :D :D
     
  11. zehrasolmaz

    zehrasolmaz Üye

    Kayıt:
    29 Mart 2007
    Mesajlar:
    21
    Beğeni:
    0
    evet arkadaşlar ben de deniyorum malum davranış notu gireceğiz.
     
  12. ebfo45

    ebfo45 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.837
    Beğeni:
    0
    alonewolf çok yüklendin tife göçtü tabi :) Ghost hocama katılıyorum ama kendisi Ankarayı gördü :) İşte adım hıdır elimden gelen budur kısacası.
     
  13. sedom

    sedom Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    690
    Beğeni:
    0
    1 haftadır ilçe meb lerde sıkıntı vardı zaten.ama ilsis ve e -okul bugün olmuş sanırım
     
  14. mkpatriot

    mkpatriot Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    161
    Beğeni:
    0
    walla gülerek izliyorum arkadaşlar haftalardır arkadaşlar telefon ediyor veya yanımıza geliyor,şurası nasıl oluyor,not girişi böylemi
    A Öğretmeni:10 dk geçince hepsi siliniyor biliyomusunuz,en kısa zamanda girmelisiniz
    B öğretmeni:yaw ben 2:45 dk girdim tüm notları :mrgreen:
    A Öğretmeni:Yaw demirbaşlar tektek işleniyomuş bunlar birde zimmetlenecek biliyomusunuz
    B öğretmeni:Ee nasıl olacak bugüne kadar biz zimmet almadık ki okulun müdürü var yrdsı var herşey onların üstüne
    C Öğretmeni:Arkadaşlar herkese zimmetlenecek tabiki okulda başka kimse yokmu siz de kullanıyosunuz
    D Öğretmeni(TİF GİRİŞİ YAPAN):Yaw arkadaşlar peki zimmet yapılmadan yıl sonu işlemleri yapılmıyormuş,Tek tek 500 sıra var nasıl zimmetlenecek bunlar arkadaşların isimlerine tek tek girmem gerekmiyormu
    walla bu konuşmalar uzayıp gider bunlar birkaç okuldan derlemeydi
    İnsanların kafası böyle karışıyorsa makinalar bu duruma ne yapsın yaw :lol:
     
  15. alixsaglam

    alixsaglam Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Şubat 2007
    Mesajlar:
    173
    Beğeni:
    0
    valla ben de internette sorun var sanıyordum. diyorum çocuklar giriyor sitelere ben niye bi yere giremiyorum. sonra bu site açılınca farkına vardım meb, mem, ilsis, e-okul sitelerinin serverinin sorunlu olduğunu :)
     
  16. turkuazalacam

    turkuazalacam Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    258
    Beğeni:
    0
    SAMSUN DA AYNI HİÇ BİR MEB BAĞLANTISI ÇALIŞMIYOR.
     
  17. mefete

    mefete Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    441
    Beğeni:
    0
    AMAN TANRIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
    :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
     
  18. mefete

    mefete Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    441
    Beğeni:
    0
    Notları tekrar girmemizi isterlermiş bide............
    Kaderimde bu damı vardı!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry: :cry:
     
  19. gizemkar

    gizemkar Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    955
    Beğeni:
    2
    hocam türkiyenin her yeinde aynı acılmıyor büyük bi ihtimal güclendirme yapıyorlar çünkü malumunuzdurki karne ve not işlemleri e okul üzerinden yapılacak buda sunuculara ay sonnunda yoğun bir yük getiricecek herkes türkiyedeki tüm okullar yüklenecek.. merak etmeyin yakında acılır ama cok iyi bir sistemleri olması gerek ghost hocama katılıyorum ama ne ölcüde iyi yapacaklar bu işi merak ediyorum meb hep yetersizdi zaten yine yetersiz
     
  20. boteonur

    boteonur Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2007
    Mesajlar:
    22
    Beğeni:
    0
    1 gün bunun olacağı belliydi... Bütün herşeyi girdirirsen ve alt yapınıda buna göre hazırlamazsan böyle şeyler başına gelmesi normal :alkis:
    Ağlasak mı,gülsek mi :x :x :x
     
  21. boteonur

    boteonur Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2007
    Mesajlar:
    22
    Beğeni:
    0
    mefete PAPAZI bulmuşsun :p :p :p
     
  22. ****

    **** Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    273
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar dikkat etdiniz mi? Her şey e-okula giriliyor okul programları yakında çöpe gidecek ve kullanılmayacak. Ama Okulun İnterneti kesildiği an hayat duruyor ve hiç bir iş yapılamaz olacak. Bence E-okul otomasyon programı olmalı bir yedeği okulda bir yedeğide e-okulun serverlerinde olmalı yoksa sistem bir yerde depolamak mantıklı değil...
     
  23. Hacker

    Hacker Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    701
    Beğeni:
    1
    almış papazı avatar yapmış :)

    hey gidi meb hey...

    her veri girişi için bilmem kaç yüz tane sorgu ile tek tek işleyen bir sistemi iyi bile kaldırıyordu bence...

    karne zamanı ne olacak düşünmeye başladım.
    MEB in suları yine kesilirse karne basamayacakmıyız acaba?
     
  24. ebfo45

    ebfo45 Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.837
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar ilerde eğitekin düşündüğü şu; şu an sadece ankara merkezde buluna sunucuları nüfus müdürlüklerinde olduğu gibi il ve ilçe memlere server kurmak. Bu sayede bağlantı kesilmesi vb sorunları aşmak. bununla ilgili fizibilite çalışmaları ve eğitici formatörlerin yetiştirilmesi önümüzdeki yıl planlanıyor.
     
  25. mefete

    mefete Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    441
    Beğeni:
    0
    PAPAZ sız 81 bulup açamam:)....Yanlız maça olsa daha iyi olur...
     
  26. laurona

    laurona Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2007
    Mesajlar:
    292
    Beğeni:
    12
    aynı durum bende de söz konusu oldu hocam demek ki sizin idarede son güne bırakmış taşınır zimmetini :D belki de meb de yeni yıla bi değişiklikle girmek istemiş ve ara vermiştir
     
  27. @lperen

    @lperen Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    845
    Beğeni:
    4
    Bin defa söyledim bin defa, bu serverlarla bu iş yürümez, yürümez, yürümez. Sonunda olacağı buydu...

    Ve sayfaların açılmadığını görünce şunu söyledim: "Bu zamana kadar iyi dayanmıştı...".
    MEB'e geçmiş olsun diyor, en kısa zamanda bu dandik serverlerden ve aspx den kurtulmalarını bekliyorum...
     
  28. @lperen

    @lperen Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    845
    Beğeni:
    4
    Hocamın söyledikleri de cabası...

    Üstelik bu tür acayiplikler neredeyse her menüde var, iki işlem bir kaydet, iki işlem bir kaydet... Yeter be...

    Hayır bir de bunlar müdürün görevleri, biz niye ağlıyoruz ki...
     
  29. estasajans

    estasajans Site Gezgini

    Kayıt:
    11 Şubat 2007
    Mesajlar:
    30
    Beğeni:
    0
    evet yozgat'ta aynı arkadaşlar...
     
  30. sekiz

    sekiz Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    166
    Beğeni:
    0
    herkes ne kadar da doluymuş sistem çöksede bi içimi, döksem diye bekliyormuşuz... ama yeni yıla tekrar açarlar herhalde...meb ının çalışma yöntemi sanırım bu "kervan yolda düzelir" mantığı alt yapı hazırlanmadan hele bi başlayalım nasıl olsa zamanla yola girer diye düşünüyorlar,cümleten geçmiş olsun, herkese e-okulu ve ilsisi kilitlenmeyen yeni yıllar dilerim...
     
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal