Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Harika bir üst menü scripti (bence kaçırmayın)

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında ersin_sisman tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. ersin_sisman

    ersin_sisman Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    510
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar bence mükemmel bir üst menü. size index klasörünün içinde ayarlarının yapıldığı bir de klasör gönderiyorum. o klasörün içindeki 3 tane text dosyasını inceleyin. bu text dosyalarından bütün link ekleme, animasyon değiştirme yani menü ile ilgili bütün ayarları yapabilirsiniz. örnek olarakta index dosyasını oluşturdum. kolay gelsin.


    http://www.4shared.com/file/34223025/4c ... stmen.html

    arkadaşlar linki düzelttim yeniden deneyin. kusura bakmayın bi yanlışlık oldu.
     
  2. sedom

    sedom Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    690
    Beğeni:
    0
    sağol hocam
     
  3. realcriminal

    realcriminal Üye

    Kayıt:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğeni:
    0
    sağol ama bunda bişey yok ki, hatalı sanırım... gösterilemeyen resimler var. menü de yok...
     
  4. karemn

    karemn Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2007
    Mesajlar:
    387
    Beğeni:
    0
    saol hocam ama index çalışmıyor
     
  5. ctrl+z

    ctrl+z Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    3 Ekim 2007
    Mesajlar:
    532
    Beğeni:
    5
    tşkr
     
  6. igzemel

    igzemel Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2007
    Mesajlar:
    162
    Beğeni:
    0
    teşekkürler hocam
     
  7. ayscev

    ayscev Site Gezgini

    Kayıt:
    18 Eylül 2007
    Mesajlar:
    98
    Beğeni:
    0
    tesekürler
     
  8. karinca_52

    karinca_52 Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    10.373
    Beğeni:
    119
  9. ersin_sisman

    ersin_sisman Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    510
    Beğeni:
    0
  10. kalender

    kalender Site Gezgini

    Kayıt:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğeni:
    0
    Sağolasın
     
  11. realcriminal

    realcriminal Üye

    Kayıt:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6
    Beğeni:
    0
    şimdi oldu çok teşekkür ederiz,,
     
  12. aitor

    aitor Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    465
    Beğeni:
    4
    TŞK
     
  13. alibeyhan

    alibeyhan Üye

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğeni:
    0
    yazıları değiştiremiyorum menüdeki:(
     
  14. surocan

    surocan Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    114
    Beğeni:
    0
    ellerine sağlık
     
  15. alibeyhan

    alibeyhan Üye

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğeni:
    0
     
  16. formatorum

    formatorum Aktif Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    159
    Beğeni:
    0
    Tşkrler Hocam
     
  17. alibeyhan

    alibeyhan Üye

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğeni:
    0
    ya şuraya 1 cevap yazan olmadı......menüleri nasıl değiştirecez diye sordum 1 türlü cevap yokkkkkkkkkkkkkkkk
     
  18. rguneri

    rguneri Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Mart 2007
    Mesajlar:
    396
    Beğeni:
    0
    teşekkürler....
     
  19. ersin_sisman

    ersin_sisman Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    510
    Beğeni:
    0
    hocam kusura bakma daha yeni açabildim bilgisayarı. menu_array text dosyası içine bak orada menüdeki ismler var. sen onları değiştirebilir yada ekleme ve çeıkarma yapabilirsin. kolay gelsin
     
  20. equal_free

    equal_free Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    144
    Beğeni:
    0
    teşekkürler...
     
  21. hasemrah

    hasemrah Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    562
    Beğeni:
    44
    Teşekkürler
     
  22. gulen

    gulen Site Gezgini

    Kayıt:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    53
    Beğeni:
    0
    teşekkürler gerçekten güzelmiş...
     
  23. bilgisayarogrt

    bilgisayarogrt Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    403
    Beğeni:
    0
    teşekkürler
     
  24. emrah46

    emrah46 Site Gezgini

    Kayıt:
    23 Aralık 2007
    Mesajlar:
    30
    Beğeni:
    0
    tşkler
     
  25. aakcakaza

    aakcakaza Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    23 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.359
    Beğeni:
    3
    Tesekkürler Hocam... :+1:
     
  26. byvector

    byvector Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2007
    Mesajlar:
    297
    Beğeni:
    0
    PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER
     
  27. coder

    coder Üye

    Kayıt:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğeni:
    0
    teşekkürler saolun :+1: :+1: :+1:
     
  28. rtyucel

    rtyucel Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    Firefox'ta dağılıyor :(
     
  29. hasari

    hasari Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    11.366
    Beğeni:
    112
    tşkler hocam...
     
  30. atungad

    atungad Süper Üye Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.044
    Beğeni:
    0
    Çok teşekkür ederim. İşime yaracaktır.
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal