Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Hareketli bir menu scripti (linkler düzeltildi)

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında rtyucel tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. rtyucel

    rtyucel Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar geçenlerde internette gezerken bir sitede görüpte beğendiğim çok güzel bir menünün kodlarına uzun uğraşlar sonunda eriştim ve kullanılabilir hale getirdim. Sizlerle de paylaşmak istedim.


    daha evvel burda verdiğim linkler bozuldu dosyalar 2.sayfada :D
     
  2. caglayan42

    caglayan42 Site Gezgini

    Kayıt:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    37
    Beğeni:
    0
    Buna benzer bir menüyü mac-os işletim sisteminde hızlı başlat için kullanıldığını görmüştüm. Windows için hızlı başlat ögelerini bu şekilde düzenleyen bir proğram var mı bildiğiniz?

    Teşekkürler.
     
  3. rguneri

    rguneri Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    15 Mart 2007
    Mesajlar:
    396
    Beğeni:
    0
    teşekkürler...
     
  4. karinca_52

    karinca_52 Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    10.373
    Beğeni:
    119
  5. ilter1081

    ilter1081 Site Gezgini

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    98
    Beğeni:
    0
    tskkurler
     
  6. ilknur_bote2005

    ilknur_bote2005 Site Gezgini

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    46
    Beğeni:
    0
    teşekkürler çok hoş bişii..
     
  7. rtyucel

    rtyucel Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    evet hocam haklısınız zaten bu scripti mac os'tan esinlenerek yapmıslar. ama windows vista da buna benzer bişey var xp içinse vista eklentileri var buna benzer hızlı başlatı düzenliyor. ama adı aklımda değil.
     
  8. naz

    naz Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    126
    Beğeni:
    0
    teşekkürler
     
  9. nthing

    nthing Site Gezgini

    Kayıt:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    74
    Beğeni:
    0
    RocketDock adlı program xp ve vista uyumlu...
     
  10. nthing

    nthing Site Gezgini

    Kayıt:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    74
    Beğeni:
    0
  11. stan007

    stan007 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    525
    Beğeni:
    0
    teşekürler
     
  12. böteci

    böteci Site Gezgini

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    72
    Beğeni:
    0
    teşekkürler. güzel paylaşım
     
  13. rtyucel

    rtyucel Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    arkadaslar bu dosyaları attıgım somee sunucusu hesabı dosya paylaşımı yaptıgım icin silmiş. :x
    bu gune kadar indiren arkadaslar hayırını görsün. bundan sonra linkler calismayacak :(
     
  14. xapex

    xapex Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.037
    Beğeni:
    0
    siteye eklesen hocam
     
  15. Pci

    Pci Üye

    Kayıt:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    17
    Beğeni:
    0
    linkler ölü arkadasım deiştirsen sana zahmet
     
  16. rtyucel

    rtyucel Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    :wink:
     
  17. rtyucel

    rtyucel Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    kendi düzenlediklerimi bulamadım tekrardan :( ama orjinal hallerini yukluyorum

    güle güle kullanın :p
     

    Ekli Dosyalar:

  18. Pci

    Pci Üye

    Kayıt:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    17
    Beğeni:
    0
    teşekkürler arkadasım :+1: :+1: :alkis: :sleep:
     
  19. Pci

    Pci Üye

    Kayıt:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    17
    Beğeni:
    0
    birde bunu masa üstü programı var adı neydi yaa ıı varsa onuda yolla :D
     
  20. rtyucel

    rtyucel Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    :mrgreen: başka program istegi olan varsa yazsın

    şaka bi tarafa elimde yok hocam
     
  21. beelzebub

    beelzebub Üye

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    21
    Beğeni:
    0
    süpermiş teşekkürler..
     
  22. rtyucel

    rtyucel Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar teşekkürlerinizi yazıyoruz diye ugrasmayın. moderatorlerimiz o kadar ugrastılar ve tesekkur butonu hazırladılar :alkis: onu tıklayın :p
     
  23. biltek2007

    biltek2007 Hiperaktif Üye Hiperaktif Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    8 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.615
    Beğeni:
    1
    Linkler yine çalışmıyor hocam. Teşekkür butonunu kullanacağım ama indiremedimki.
     
  24. rtyucel

    rtyucel Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    719
    Beğeni:
    0
    hocam 2.sayfada dosyalar
    ilk sayfadakiler çalışmıyor
     
  25. birfani

    birfani Üye

    Kayıt:
    25 Aralık 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğeni:
    0
    tşk eline sağlık
     
  26. paramind

    paramind Üye

    Kayıt:
    25 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    9
    Beğeni:
    0
    tesekkurler
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal