Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

GÜVENLİK KARTI YARDIM

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında vadi tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. vadi

    vadi Site Gezgini

    Kayıt:
    5 Mart 2007
    Mesajlar:
    43
    Beğeni:
    0
    ARKADAŞLAR EXPER MARKA MAKİNALAR VAR BTS 2 MAKİNA GÜVENLİK KARTI ÇALIŞIR DURUMDA OLDUĞU HALDE MAKİNAYI KORUMUYOR BİOS AYARLARINDAN YAPILMASI GEREKEN AYARLARI YAPTIM KARTI KALDIRDIM SİSTEMÖDEN TEKRAR KURDUM GENE SORUN ÇÖZÜLMEDİ. NEDEN OLABİLİR ACABA
     
  2. turan64

    turan64 Site Gezgini

    Kayıt:
    4 Nisan 2007
    Mesajlar:
    72
    Beğeni:
    0
    hocam pc açılırken Ctrl+Home ile güvenlik kartı ayarlarına girin. sanırım fonksiyonlar sekmesinde olacak suan önümde değil, korunacak olan partition seçenekleri var. C yi veya D yi yada herikisinin çentikli olduğunu kontroledin. fabrika ayarlarında sadece C çentikli geliyor. bu derste özellikle sınavlarda öğrencinin hazırladığı materyali kayıt edebilmesi için ve sizin D de yedek klasörü oluşturabilmeniz gibi işlemler için gereklli olduğundan D yi korumaya almaya gerek yok bence. zaten Sistem C de c yi korumak yeter. D çöplüğe dönse bile formatlarsın tamam..


    Ctrl Home ile güvenlik kartı ayarlarını diğer Pc lerinki ile karşılaştırabilirsiniz. kolay gelsin.
     
  3. pia

    pia Üye

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    18
    Beğeni:
    0
    ctrl+home da şifre istiyor, bu şifre standart bir şifremi acaba benden önceki öğretmen arkadaşmı belirlemiş, idareninde durumdan haberi yok? Benzer bir durumla karşılaşan var mı?
     
  4. ****

    **** Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    273
    Beğeni:
    0
    Koruma Kartını Sök Yeniden Tak Ama Bilgisayarın Garantisi Problem cıkabilir.
    Servise sor ve sök derim hocam..
     
  5. levent79

    levent79 Site Gezgini

    Kayıt:
    26 Şubat 2007
    Mesajlar:
    69
    Beğeni:
    0
    ctrl+home dan sonra şifre 12345678
     
  6. Hacker

    Hacker Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    709
    Beğeni:
    0
    Hocam yukarıda yazılan şifreler olmuyorsa senin güvenlik kartının şifresini senden öncekimi artık kimse birisi değiştirmiştir. Sana iki alternatif sunuyorum.

    birincisi o şifreyi koyan kişiyi bulacaksın ona soracaksın şifreyi öğreneceksin...
    ikincisi o kişiyi bulamadıgın takdirde son olarka bunu dene kesin çözümdür ama sonuçlarına katlanmak istiyorsan tabiki..

    Güvenlik kartını sökmen bişeyi değiştirmez kartı tekrar taktıgında tekrar sıfırlayacaktır onun için sökmeyle hiç ugrasma. Bu kartların şiflerini HDD nin sıfırıncı sectörüne yazılıyor. Ne yapman gerektigini biliyorsun artık :) Sıfırıncı sectörü uçur şifre sıfırlanır ve standar degeri olan "12345678" e döner. ancak sıfırıncı sectörü uçan hdd deki windows un ne olacagını düşünme bile yeniden windows kurmak için hazırlıklara başla...

    Kolay gelsin arkadaşım daha iyi bir çözüm önermek isterdim ama Yapacak Bişey Yok
     
  7. pia

    pia Üye

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    18
    Beğeni:
    0
    Bi deneyeyim şifreyi, sakıncalı biraz diğer yok hale bu yoğunlukda :)
    Sağolun
     
  8. turan64

    turan64 Site Gezgini

    Kayıt:
    4 Nisan 2007
    Mesajlar:
    72
    Beğeni:
    0
    BUNLARI DENEYİN HOCAM
     
  9. simulationer

    simulationer Üye

    Kayıt:
    21 Şubat 2007
    Mesajlar:
    21
    Beğeni:
    0
    Birde şunu ben ekleyeyim. öğrenciler rahat durmaz. istersen sonrasında şifreyi değiştir.
    malum internet ve bilgisayarbilisim herkese açık. :)

    Kolay gelsin.
     
  10. turan64

    turan64 Site Gezgini

    Kayıt:
    4 Nisan 2007
    Mesajlar:
    72
    Beğeni:
    0
    çsimulationer hocam
    ok önemli bi noktayı belirttiniz. olmayacak iş değil . bundan sonra forumlarda criptolu mu konuşsak ne yapsak acaba..

    ama gerekli tüm ayar ve programları ekledikten sonra bi ghost cd si haırlamakta fayda var bence.
     
  11. exelsior

    exelsior Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    121
    Beğeni:
    0
    Bi önerim varrrr, denemedim ama dedeyebilirsin. Harddiski başka bilgisayar tak ve chkdsk yap. bu güvenlik kartının girdilerini hata olarak algılayıp düzeltecektir, sonra sanırsamstandart şifreyle açılır.
     
  12. şebocum

    şebocum Site Gezgini

    Kayıt:
    12 Nisan 2007
    Mesajlar:
    95
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar güvenlik kartı takılı çalışır durumda ama karuma yapmıyo ve ctrl+home den de o ayarları da yaptım ama hiç tık demedi hala korumuyo acaba ne yapmalıyım kasayı söküp kartı çıkarsam garnti açısından bi problem olurmu napacam bana yardımcı olurmusunuz
     
  13. pia

    pia Üye

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    18
    Beğeni:
    0
    Aynı sorun bir kaç tane vestelde de var ama çözemedim koruma açık olduğu halde hiç bir işe yaramıyor!
     
  14. asege

    asege Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    140
    Beğeni:
    1
    Wslite

    Vestel makinelerde aynı sorun vardı.bu programla sorunu hallettim.Güvenlik kartı pasif iken Programı çalıştırım ilk önce Kaldırın sonra Kurulum yerine tıklayarak sorun çözülecektir.Deneyin derim.(www.bekdata.com sitesinden indirdim)
    Link
    http://www.divshare.com/download/672607-c8f
     
  15. exelsior

    exelsior Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    121
    Beğeni:
    0
    füvenlik kartı sürücüsü yüklü olmayabilir, imaj dvdsi içinde var yükleyin.
    bios önyükleme önceliğini ağ kartına verin(harddisk olmayacak)
    güvenlik kartı koruma ayarlarının ilgili sürücüye ayarlandığından emin olun.

    gene olmazsa güvenlik kartını kaldırın işlemleri tekrarlayın. benim labda aynı sorun olmuşşu şu anda hepsi tıkır tıkır çalışıyor.
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal