Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

flash slide show maker professional

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında okoyun tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. okoyun

    okoyun Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    97
    Beğeni:
    0
    arkadaşları ilacı olan var mı bu progmın web sitem için kullanıyom da
     
  2. abtani

    abtani Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2007
    Mesajlar:
    592
    Beğeni:
    2
  3. okoyun

    okoyun Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    97
    Beğeni:
    0
  4. ugy

    ugy Site Gezgini

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    80
    Beğeni:
    0
    kardeş rapidsiz hali yokmu bunun??
     
  5. aysegul_

    aysegul_ Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    473
    Beğeni:
    0
    teşekkürler hocam...
     
  6. asleon

    asleon Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    204
    Beğeni:
    0
    Bu programın en sonundaki reklam resmini nasıl kaldırabiliriz.
     
  7. abtani

    abtani Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2007
    Mesajlar:
    592
    Beğeni:
    2
    Yeni link eklendi,bir de onu denermisiniz
     
  8. etipuf

    etipuf Üye

    Kayıt:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar paylaşım için teşekkür ederim..
    birileri bunu nasıl krekleyeceğimizi anlatabilir mi??
     
  9. equal_free

    equal_free Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    144
    Beğeni:
    0
    belgelerim klasörünün içinde Flash Slideshow Maker Professional die bi alt klasör oluşuyo onun içinde de output die bi alt klasör oluşuyo eğer slaytı hem swf hem de html olarak kaydettiyseniz output'un içindeki slayt için vermiş olduğunuz isimde bi html dosyası oluşur. onu dreamweaver ya da frontpage ile açarsanız altındaki reklamı silip kullanabilirsiniz. her slayt oluşturduğınuzda yapmanız gerekecek ama ***** olmayınca başka seçenek kalmıyo... umarım işinize yarar.
     
  10. miraz

    miraz Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2007
    Mesajlar:
    442
    Beğeni:
    11
    Çok teşekkür ederim. Ne kadar aramıştım da bulamamıştım bu programı

    Ellerine sağlık kardeşim.
     
  11. ankebut_ko

    ankebut_ko Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    26
    Beğeni:
    0
    eline sağlık
     
  12. osiris

    osiris Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    16 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.116
    Beğeni:
    0
    eyvallah. çok lazımdı
     
  13. qwery2007

    qwery2007 Aktif Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    119
    Beğeni:
    0
    Eline sağlık hocam. İşime yarayacağına eminim çok sağolasın
     
  14. ebf

    ebf Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Nisan 2007
    Mesajlar:
    141
    Beğeni:
    0
    Teşekkürler,eline sağlık hocam...
     
  15. dejaaxu

    dejaaxu Aktif Üye

    Kayıt:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    121
    Beğeni:
    0
    :+1: :+1: :+1:
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal