Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

EK DERS PROGRAMI

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında hakansia tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. hakansia

    hakansia Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Haziran 2007
    Mesajlar:
    732
    Beğeni:
    0
    EK DERS PROGRAMI OLAN VARMI?N YENİ YÖNETMELİĞE GÖRE. ÖRNEĞİN www.bilgeyazilim.web.tr ADRESİNDEKİ PROGRAMIN İLACIDA OLUR
     
  2. mkavakli23

    mkavakli23 Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    205
    Beğeni:
    0
    inşallah işinize yarar
     
  3. mkavakli23

    mkavakli23 Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    205
    Beğeni:
    0
    buda başka bir tane umarım ikisinden biri işinize yarar
     
  4. hisarbey

    hisarbey Üye

    Kayıt:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7
    Beğeni:
    0
    mümkünse ilaci bende alabilirmiyim...
     
  5. kurtulus

    kurtulus Site Gezgini

    Kayıt:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğeni:
    0
    hocam bu programın ilacını alabilir miyim?
     
  6. seyal

    seyal Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Haziran 2007
    Mesajlar:
    107
    Beğeni:
    0
    hocam bu programın ilacını alabilir miyim?
     
  7. adem

    adem Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    209
    Beğeni:
    0
    :++: :++:
     
  8. berkekaya

    berkekaya Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Ocak 2008
    Mesajlar:
    239
    Beğeni:
    0
    hocam bende alabilirmiyim.
     
  9. saycan

    saycan Site Gezgini

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    63
    Beğeni:
    0
    bende almak istiyorum.
     
  10. nisay

    nisay Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    174
    Beğeni:
    0
    bende alabilirmiyim? :) teşekkürler...
     
  11. yeremez

    yeremez Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    218
    Beğeni:
    0
    Re:

    hocam acaba linki özele mi atıyorsunuz. eğer özele atıyor iseniz ben de alabilir miyim ?
     
  12. qwerdsa

    qwerdsa Üye

    Kayıt:
    17 Eylül 2009
    Mesajlar:
    19
    Beğeni:
    0
    mümkünse bende ilacı alabilirmiyim? teşekkürler
     
  13. adilasi

    adilasi Üye

    Kayıt:
    11 Eylül 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğeni:
    0
    hocam ilaç olarak domuz gribi aşısı bile bu kadar tutulmuyor. rica etsem bende alabilirmiyim :)
    adilasi@gmail.com
     
  14. mcclane

    mcclane Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    3 Eylül 2009
    Mesajlar:
    383
    Beğeni:
    0
    ben de ilaç istiyorum :cry:
     
  15. horror

    horror Üye

    Kayıt:
    1 Kasım 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğeni:
    0
    bende alabilirmiyim :D tşkler
     
  16. alimurat58

    alimurat58 Site Gezgini

    Kayıt:
    10 Eylül 2009
    Mesajlar:
    83
    Beğeni:
    0
    program grip olmuş bir gripinde ben alabilir miyim?
     
  17. sonkale

    sonkale Site Gezgini

    Kayıt:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    92
    Beğeni:
    0
    Mümkünse bende ilacı alabilirmiyim? teşekkürler
     
  18. shnbiltpll

    shnbiltpll Site Gezgini

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    55
    Beğeni:
    0
    hocam hazır grip olmuşkken bi ilaç da ben alabilir miyim :D :D
     
  19. saycan

    saycan Site Gezgini

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    63
    Beğeni:
    0
    ilacı edinen arkadaşlar bari yazsınlarda bizde ilaçlanalım..
     
  20. rastamann

    rastamann Site Gezgini

    Kayıt:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    73
    Beğeni:
    1
  21. yeni.formator

    yeni.formator Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    412
    Beğeni:
    0
    mümkünse ben de alabilr miyim
     
  22. saycan

    saycan Site Gezgini

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    63
    Beğeni:
    0
    ilacın üretimi yok galiba yada sahip olan paylaşmak istemiyor:(
    Hala ilaç bekliyorum alan varsa paylaşsın bari.
     
  23. yeremez

    yeremez Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    218
    Beğeni:
    0
    ilacı kim dağıtıyor ki ? bana henüz gelmedi. ilacını özelden yolluyorum diyeni de görmedim. Acaba biz kimden ilacını istiyoruz ?
     
  24. cetin1

    cetin1 Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğeni:
    0
    almışken bende alayım bari : tşk
     
  25. htoprak3232

    htoprak3232 Site Gezgini

    Kayıt:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    94
    Beğeni:
    0
    bende alabilirmiyim
     
  26. expert1972

    expert1972 Üye

    Kayıt:
    25 Eylül 2009
    Mesajlar:
    10
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar bize bir ilaç lazım. teşekkürler. :D
     
  27. expert1972

    expert1972 Üye

    Kayıt:
    25 Eylül 2009
    Mesajlar:
    10
    Beğeni:
    0
  28. muratturk

    muratturk Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    16 Mart 2008
    Mesajlar:
    303
    Beğeni:
    0
  29. mikaback

    mikaback Aktif Üye

    Kayıt:
    29 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    131
    Beğeni:
    0
    bende alabilirmiyim
     
  30. BaRaNaY

    BaRaNaY Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    401
    Beğeni:
    0
    hocam ilacı bebde istiyorum..şifa olsun diye
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal