Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama
  1. Servislerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş sayılıyorsunuz. Learn More.

Dyned denemek için şifre yokmu??

Konu, 'Dyned - İngilizce Dil Eğitimi Sistemi' kısmında berkay07 tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. berkay07

    berkay07 Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    201
    Beğeni:
    0
    Dyned i denemek istiyorum . şifre verebilecek kimse yokmu. denemek için. PM ile atarsanız sevinirim.
     
  2. berkay07

    berkay07 Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    201
    Beğeni:
    0
    merak ettik yaaa
     
  3. serhatdemir

    serhatdemir Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2007
    Mesajlar:
    495
    Beğeni:
    0
    vallahi hocam merak edilecek bir şey değil güzel bir uygulama ama bir saatir bağlanmaya çalışıyorum.
     
  4. fersah

    fersah Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Nisan 2007
    Mesajlar:
    183
    Beğeni:
    0
    Hİç tavsiye etmem programa giriş yapmak için bazen :cry: 2 saat bekliyoruz neredeyse server yoğunluğundan dolayı
     
  5. balemine

    balemine Site Gezgini

    Kayıt:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    43
    Beğeni:
    0
    ben sınıf bilgilerini girdim bugün devamıylada bizmi ilgilenecez?
     
  6. blue123

    blue123 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    26 Şubat 2007
    Mesajlar:
    827
    Beğeni:
    0
    devamında tabikide öğretmnlere yardım edecez..çünkü blgisayar bilgisi olmadan biraz karışık gözüküyor
     
  7. balemine

    balemine Site Gezgini

    Kayıt:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    43
    Beğeni:
    0
    ben bilgileri girdimde devamını anlamadım öğrenci olarak girdim öğretmen ders acmadı diyo o ne
     
  8. blue123

    blue123 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    26 Şubat 2007
    Mesajlar:
    827
    Beğeni:
    0
    hocam sınıflara teker teker kursları açacaksınız
     
  9. balemine

    balemine Site Gezgini

    Kayıt:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    43
    Beğeni:
    0
    kursları actıktan sonra gerisi cocuklara mı kalıyo artık
     
  10. blue123

    blue123 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    26 Şubat 2007
    Mesajlar:
    827
    Beğeni:
    0
    evet ama kursları sırayla açmanız gerekli..tabi ingilizce öğretmenleri ile berabe açarsanız kursları daha iyi olur..çünkü seviyeleri onlar bilir
     
  11. balemine

    balemine Site Gezgini

    Kayıt:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    43
    Beğeni:
    0
    sırayla derken sınıflara göremi 4 den baslayıp 8 e kadar mı kusura bakmayın cok sordum ama sınıflar bitti sıra ders atamaya geldide ondan yarın yapmam gerekiyo
     
  12. blue123

    blue123 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    26 Şubat 2007
    Mesajlar:
    827
    Beğeni:
    0
    konular ünite ünite olduğundan hangi üniteleri açacağınızı ingilizce öğretmenleriyle beraber yaparsanız daha iyi olur..yani ünitelere dikkat edin
     
  13. balemine

    balemine Site Gezgini

    Kayıt:
    22 Haziran 2007
    Mesajlar:
    43
    Beğeni:
    0
    tmm tşk ederim halletmeye çalısıcam
     
  14. blue123

    blue123 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    26 Şubat 2007
    Mesajlar:
    827
    Beğeni:
    0
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal