Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

dvd yazıcı montaj problemi

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında ogretmen58 tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. ogretmen58

    ogretmen58 Site Gezgini

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    67
    Beğeni:
    0
    merhaba arkadaşlar.ben bi dvd yazıcı aldım.önceden de cd rom vardı.ikisinin de kasada olmasını istiyorum.dvd yazıcıyı master ,cd rom u slave yaptım.bi sorun olmadan çalıştı.bir gün sonra baktığımda disk okuma hatası diye bir mesaj geldi.Bilgisayar açılmadı.En son olarak da boot failure.....hata mesajı geldi.fikri olanlar lütfen bana yardım edebilir mi!
     
  2. gizemkar

    gizemkar Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    956
    Beğeni:
    2
    Dvd yazıcının yada cd romun master slave olması bişey farkettirmez

    Birgün ayda daha başka bir gün olabilirdi..bilgisayar harddiskten acılamadığı zaman yani boot edilemediği zaman , göctüğü zaman o mesaj gelir ya sabit diskinizde bir problem oluştu..

    güc ve data Kablolarını falan bir kontrol et biostaki boot sıralaması esnasında harddisk devredışı kalmış olabilir sırası ile kontrol etmende fayda var hocam..
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal