Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Dreamweaver CS 3 Hatası

Konu, 'Web Tasarımı Programları' kısmında aakcakaza tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. aakcakaza

    aakcakaza Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    23 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.363
    Beğeni:
    3
    Arkadaslar gecen sene yapilmis okul sitesini ara ara guncellemem gerekiyor. Dreamweaver Sitedeki bazı dosyaları çalıştırıyor bazılarında ise hata veriyor. gordugunuz uzere index,2haber,3haber gibi dosyalar çalışıyor amaanasinif.htm ye çift tıkladıgımda karsıma bu ekran geliyor. Neden olabilir acaba?
     

    Ekli Dosyalar:

  2. Zizu_

    Zizu_ Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    13 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.851
    Beğeni:
    1
    hocam sadece de o sayfayı açsanız bile hata veriyor mu.yani kesin olarak o sayfada mı hata veriyor.O zaman öyleyse o sayfadan farklı isimle bir kopya oluşturun oyle deneyin ama hata bilgisayarınızdan da kaynaklanabilir.kolay gelsin
     
  3. aakcakaza

    aakcakaza Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    23 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.363
    Beğeni:
    3
    Sadece onda değil hocam 9-10 tanesinde çalışıyor bir o kadarında da çalışmıyor,ornek olsun die o dosyayı yazmıstım. Simdi kaldırıp yeniden kuracam zaten alısamadım bu CS3 e hersey turkce, alismiisiz ingilizce karsiliklarina zor geliyor kullanmak!
     
  4. aakcakaza

    aakcakaza Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    23 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.363
    Beğeni:
    3
    Arkadaslar su soruna cozum uretin nolur, kafayı yicem ne denediysem olmadı, var mı fikri olan? Calistirin saksıları!!! :(
     
  5. fanfatih

    fanfatih Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    581
    Beğeni:
    0
    hocam çalışmayan o dosyaları ftp adresinden yani çalışan yerden tekrar indir ve dene. Bende de geçenlerde bu sorun çıkmıştı. Dosyaları serverdan alıyordum fakat üzerinde değişiklik yapamıyordum. Sebebi hard diske kaydetti gözüküyor fakat kaydetmiyor.
     
  6. aakcakaza

    aakcakaza Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    23 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.363
    Beğeni:
    3
    hocam denedim yaa onu da denedim tekrar cektim ftpden, yerlerini degistirdim, hata veren dosyalarin isimlerini degistirdim, hicbiri olmadı, bir daha deneyeyim olmazsa!
     
  7. Zizu_

    Zizu_ Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    13 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.851
    Beğeni:
    1
    hocam sadece belirli bir sayfada mı hata veriyor.yosam farketmiyor mu :?:
     
  8. aakcakaza

    aakcakaza Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    23 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.363
    Beğeni:
    3
    hocam web sitesinde calisan dosyaları dusunun mesela index.html calisiyor fakat kadromuz.html i acmaya calisinca yukardaki hatayi veriyor, cdlerimde yaninda degil, frontpage i deneyemiyorum.
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal