Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

deneme sınavı kitapçığı

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında pelsa tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. pelsa

    pelsa Aktif Üye

    Kayıt:
    2 Mart 2007
    Mesajlar:
    112
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar okulumuzda öğrencileri için deneme sınavı kitapçığı yapmak istiyorum. Çıktı olarak A4 kağıdını yatay biçimde 2'ye böldüm. katladığımız zaman sayfa numaraları örneğin bir bölümde 2.sayfa iken diğer bölümünde de 20. sayfa olması lazım. umarım derdimi anlatabilmişimdir. bu konuda bilgisi olan varmı?
     
  2. pelsa

    pelsa Aktif Üye

    Kayıt:
    2 Mart 2007
    Mesajlar:
    112
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar kitap şeklinde basım yapma hakkında bilgisi olan yok mu?
     
  3. unalyilmazz

    unalyilmazz Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2007
    Mesajlar:
    22
    Beğeni:
    0
    hocam adobe ıllustrator ile bu dediğini yapabilirsin.istediğin gibi sayfaları hazırlayıp arkalı önlü pdf olarak çıkarabilirsin.
    unalyilmazz@hotmail.com ayrıntılı anlatabilirim
     
  4. realuser84

    realuser84 Site Gezgini

    Kayıt:
    17 Mart 2007
    Mesajlar:
    51
    Beğeni:
    0
    Yazıcı ayarlarından sol taraftann kitapcık seçeneği ile A4 sayfasını küçük kitapcık halinde cıkartabiliyorsun. Cıktıları ikiye katlayıncva ufak bir kitapcık oluyor. Modüller gibi.
     
  5. ccaaggllaarr

    ccaaggllaarr Aktif Üye

    Kayıt:
    7 Kasım 2007
    Mesajlar:
    232
    Beğeni:
    0
    arkadaşım bak ben 140 sayfalık bir metni çıkarttım. ama bunun kitap haline gelmesi için yazıcının ayarlarını kullanıdım Hp 1020 laserjet mi neydi. öncelikle baskı önizleme yaptım sonra yazdırma tercihlerinde yazıcını özelliklerine girdim. Orda el ile bastırma falan var valla cnvar gibi çıkarttı tavsiye ederim başka hiçbir programa vs gerek yok hpde oluyoo ama diğerleinde denemedim yani böylelikle 140 sayfa benim 140/4 sayfa oldu
     
  6. pelsa

    pelsa Aktif Üye

    Kayıt:
    2 Mart 2007
    Mesajlar:
    112
    Beğeni:
    0
    teşekkürler arkadaşlar. tek tek deneyeceğim
     
  7. surayon

    surayon Üye

    Kayıt:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1
    Beğeni:
    0
    HP 1020 için ayarlar:
    Ctrl + P ye bastıktan sonra:
    Özellikler >> Son İşlem >> Her İki Tarafa Yazdırma (El İle)
    seçilir burada Kitapçık yazdırma "KAPALI" seçili olmalıdır.
    Tamam'a ardından yine TAMAM'a basın.
    Kitapçığın çıkış yönünü ve yazıcıya yerleştirme biçimini yazıcı size gösteriyor zaten.
    Kolay gelsin.
     
  8. biltek2007

    biltek2007 Hiperaktif Üye Hiperaktif Süper Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    8 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.615
    Beğeni:
    1
    Arkadaşlar okulda ortak sınav yapacağız. Kitapçık halinde hazırlayalım dedik. STS gibi olacak. Bunun için Bikomun Dersane otomasyon programını indirdim. Ama tam kullanım için kullanıcı kodları gerekiyor.

    Başka kitapçık hazırlama programı biliyormusunuz?
     
  9. hadoreciyame

    hadoreciyame Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11
    Beğeni:
    0
    fineprint adlı programla istediklerini ve daha fazlasını yapabilirsin.
     
  10. hadoreciyame

    hadoreciyame Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11
    Beğeni:
    0
    fineprint adlı programla istediğinden fazlasını yapabilrisin..
     
  11. 20mercan20

    20mercan20 Üye

    Kayıt:
    10 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğeni:
    0
    hocam çok kolay

    öncelikle sayfa sayısının 4 ve 4'ün katları olması lazım sayfa sayısını 4 ve 4'ün kaltları olarak ayarladıktan sonra örneğin 16 sayfalık bir deneme veya başka bir kitapçık hazırlayacaksanız ctrl+p yaptıktan sonra sayfa yazan yere 16,1,2,15,,14,3,4,13,12,5,6,11,10,7,8,9 yazıp her kağıt için iki sayfa seçeneğini tıkladıktan sonra arkalı önlü seçeneğini işaretleyip yazdırın ve ikiye katlayın. 12 sayfa için 12,1,2,11,10,3,4,9,8,5,6,7 20sayfa için 20,1,2,19,18,3,4,17,16,5,6,15,14,7,8,13,12,9,10,11 hocam mantığını anlamışsındır umarım
     
  12. bilgogrt61

    bilgogrt61 Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    129
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar okulda ortak sınav yapacağız. Kitapçık halinde hazırlayacağız. Bunun için daha önce hazır program kullananlar varmış. Ben elektroy'un bir programını indirdim. Ama beğenmedim. Aklıma Indesign geldi ama onda da soruları Word'den kopyalarken formüllerde problem çıkıyor. Bir fikir veren olursa sevinirim.
     
  13. bilgogrt61

    bilgogrt61 Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    129
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar okulda ortak sınav yapacağız. Kitapçık halinde hazırlayacağız. Bunun için daha önce hazır program kullananlar varmış. Ben elektroy'un bir programını indirdim. Ama beğenmedim. Aklıma Indesign geldi ama onda da soruları Word'den kopyalarken formüllerde problem çıkıyor. Bir fikir veren olursa sevinirim.
     
  14. uwe

    uwe Aktif Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2009
    Mesajlar:
    146
    Beğeni:
    0
    Re: hocam çok kolay


    hocam ben de bu şeklde yapıyrom kitapçık basımını hatta şu anda davetiye basıyorum bu şeklde 1 kere mantığı çözün sonrası kolay
     
  15. sekiz

    sekiz Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    166
    Beğeni:
    0
    hocam Elektroy'un programı gayet kullanışlı, kendi sorularınızı keserek programın içine alabiliyor,
    istediğiniz kitapçığı word ortamına aktarabiliyor....
    ve program ücretsiz olarak kullanılabiliyor...
    ilgilenenler www.elektroy.com adresinden programı indirebilirler...
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal