Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

Deepfreez Problemi

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında kemankes tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. kemankes

    kemankes Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Nisan 2007
    Mesajlar:
    144
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar Deepfreez 6 kullanıyorum.Kurdum.Şifre ekledim.Daha sonra bilgisayarı açıp deepfreezi açmaya çalıştığımda kum saati oluşuyor ve şifre yazacağım yer aktif hale gelmiyor.Ancak göreci sonlandır diyerek kapatabiliyorum.Sizce problem nedir.
     
  2. sedom

    sedom Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    690
    Beğeni:
    0
    Hocam Problem Kullandığın Deep Freeze den inan aynısı bende de olmuştu.Bazı veryiyonları sistemle Tam uyuşmadığında veya Sistemsel Bi hata Olduğunda Öyle Yapıyo.Ama Sorun TAhminim Sistem Geri yükleme Falan mı Açık acaba:??????
     
  3. tisimer

    tisimer Site Gezgini

    Kayıt:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    65
    Beğeni:
    0
    bende Deepfreez 6 kullanıyorum belli bi süre :( kendi kendine kapanıyor.açmak için şifre yazıyorum tamam dedikten sonra yine kapalı görünüyor bi türlü düzeltemedim
     
  4. sedom

    sedom Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    690
    Beğeni:
    0
    Hoam onun süresi dolmuş Muhakkak.Oda başıma geldi:)
     
  5. kemankes

    kemankes Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Nisan 2007
    Mesajlar:
    144
    Beğeni:
    0
    Teşekkürler hocam.Başka bi taen kurmayı deniyecem.
     
  6. svl

    svl Site Gezgini

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    41
    Beğeni:
    0
    hocam aynı sorunu şimdi bende yaşıyom bir bilgisayarda siz sorunu çözebildiniz mi deepunfreez i de denedim onunla da olmuyo dediğiniz gibi kum saat şekline geliyo
     
  7. mkavakli23

    mkavakli23 Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    205
    Beğeni:
    0
    Kurduğunuz deepfreeze programı açtıktan sonra pasif etmek için veya şifre vermek istedğinizde yeniden açarken donuyorsa şu yöntemi uygulayın...

    1.Başlat /Çalıştır/msconfig
    başlattıktan sonra başlangıç da dosyaları pasif edip
    uygula diyip
    başlatmadan çıkın daha sonra oturumu kapatıp açın böylece deepfrezze açarak işlem yapabilirsiniz.. Büyük ihtimalen açılışta başlana bir programdan dolayı çakışıyor.. ve genelde bu program amvo şeklinde oluyor
     
  8. Usturlab

    Usturlab Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    132
    Beğeni:
    0
    deepfreez bir windows hizmeti olarak yükleniyor. msconfig den bir şey yapamazsınız mehmet hocam
     
  9. mkavakli23

    mkavakli23 Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    205
    Beğeni:
    0
    Bilmiyorum ama ya ben yalnış deepfreeze programı kullanıyorum yada siz. Çünkü aynı sorunla bende karşılaştım ...
    Ve aynen şu yolu kullandım
    Başlat /çalıştır/msconfig
    Gelen sistem yapılandırma programında başlangıç dosyaları seçil konumdan seçili olmayan konuma getirip uygulama ve başlatmadan çıkıp
    oturumu kapatıp yeniden açarsanız deepfrezzen kitlenmesini önlersiniz..
    Bizde kitlenmesini sağlayan amvo idi onu pasif ettikten sonra artık öyle bir sorun ile karşılaşmıyorum.. aynı şekilde netop veya netschoolprogramları içinde bu böyle
     
  10. svl

    svl Site Gezgini

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    41
    Beğeni:
    0
    hocam biçok yok denedim disk birleştirme deepfreze pasif yapıyo demiş bazı arkadaşlarımız onu da yaptım çözüm olmadı avast yüklü ondan olabilr mi acaba
     
  11. mkavakli23

    mkavakli23 Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    205
    Beğeni:
    0
    Hocam olarak sorunuzu yazarmısınız..
     
  12. svl

    svl Site Gezgini

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    41
    Beğeni:
    0
    kemankes arkadaşımın anlattığı gibi sorun tam olarak bu hocam
     
  13. mkavakli23

    mkavakli23 Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    205
    Beğeni:
    0
    Hocam bakın yukarıda yazdım
    Normal bilgisayarını açın
    Deepfrezee açmadan
    Başlat/ÇAlıştır/msconfig
    Yazıp
    Başlangıç kısmına geç orada ki başlangıçta çalışan programlar seçili durumdadır.
    bunların tik işaretlerini kaldır.
    Uygula de Daha sonra kapat
    sonra başlatmandan çık seçeneğini seç(Sistemi yeniden başlatı seçme)
    Bunu kapttıktan sonra
    başlattan oturumu kapat
    seçeneğini
    seç
    bunları yaptıktan sonra deep frezze pasif hale getire bilirsin(Donmaz)
     
  14. svl

    svl Site Gezgini

    Kayıt:
    21 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    41
    Beğeni:
    0
    tamam hocam pazartesi deniycem saolun
     
  15. bünyamin

    bünyamin Site Gezgini

    Kayıt:
    7 Nisan 2007
    Mesajlar:
    44
    Beğeni:
    0
    yapıstı kaldı. image indirdim yine kurtulamadım.
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal