Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

D-smart Tv ve smile internet kullanan var mı?

Konu, 'Her Telden' kısmında ikuru tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. ikuru

    ikuru Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    229
    Beğeni:
    0
    arkadaşlar karar verme arefesindeyim. 2 yılı aşkındır vodafone vodem kullanıyordum, ve memnun değilim. Şimdi ttnet e geçsem yoksa d-smart Tv ve smile adsl hizmetini mi alsam karar veremedim. Dsmart Tv ve- veya Smile adsl kullanan var mı? Ne dersiniz.
     
  2. her_dem

    her_dem Süper Üye Süper Üye

    Kayıt:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.316
    Beğeni:
    15
    bende ikiside var hocam. memnunum da. ancak 1 kasımda sözleşmem sona eriyor. eğer güzel bir kampanya tanımlarlarsa devam edecem. yoksa kapatıracam. interneti telefonu 65 lira veriyorum. vınnda var. ayda 100 lira vermeye gerek yok artık. kasımda vınn 5 gb devam edecem ya da kampanya tanımlarlarsa smartnette
     
  3. biltek99

    biltek99 Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    13 Ekim 2009
    Mesajlar:
    470
    Beğeni:
    3
    Mayıstan bu yana D-smart Tv ve smile yalın internet 4GB kotalı kullanıyorum.42 TL faturalı tarife.Şimdilik bir sıkıntı yok.Ama ileride kota yetmeyecek gibi...
     
  4. ikuru

    ikuru Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    229
    Beğeni:
    0
    vodafone 5gb 2 yıl taahütle kullanıyordum, sürekli kopmalar, hız yavaşlamalar gibi problemler beni bunalttı. Taahhüt bitti şimdi 2. bir facia yaşamak istemiyorum. Söylemlerinizi dikkate alıcam
     
  5. mahir_ci

    mahir_ci Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Eylül 2009
    Mesajlar:
    240
    Beğeni:
    1
    3 yıl oldu smile ın yanında dsmart uydu alıcısını bedava kullanıyorum.
    tek beni rahatsız eden şu var ay bitmeden faturayı ödemesi geliyo
    mesela ekim ayı faturası son ödeme tarihine bakıyorum 24 Ekim; daha ay dolmadan parasını yatırtıyolar. :!:
     
  6. aktasankara

    aktasankara Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    22 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    573
    Beğeni:
    2
    Ttnet kullanıyorum fiyatından ve hizmetinden memnun değilim hiç
     
  7. esperadoz

    esperadoz Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2007
    Mesajlar:
    103
    Beğeni:
    0
    valla ben dsmarta abone oldum smile hediyeli pişman oldum müşteri hizmetlerine bağlanmak imkansız ttnette hiç olmassa geçte olsa bağlanıyorsun ben kesinlikle girme derim
     
  8. ulass

    ulass Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Nisan 2007
    Mesajlar:
    182
    Beğeni:
    0
    Arkadaşlar peki forumda daha önce okumuştum,smile adsl yi kapattırmaya kalkınca 200 lira gibi bir ücret alıyorlar demişlerdi.Bir fikri olan var mı acaba bu konuda?Ben de ttnet i kapattırıp smile adsl ve d smart a geçeyim diyorum.
     
  9. okanformula

    okanformula Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    4 Aralık 2009
    Mesajlar:
    874
    Beğeni:
    3
    Hocam geçenlerde burada yalın smile adsl'in geç bağlandığıyla alakalı bir konu açmıştım. Evet anca 1,5 ayda yalın smile adsl açıldı, ancak şu an hızından çok memnunum bi sıkıntı yok...
     
  10. muhdi

    muhdi Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Kasım 2010
    Mesajlar:
    112
    Beğeni:
    0
    Turkcell vın kullanıyorum ama ben de memnun değilim doğrusu ben de d-smart / smile ı araştırıyorum.
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal