Bilgisayar-Bilişim Teknolojileri
Ana Sayfa
Bilişim Teknolojileri Forumu Son Konuları
24 Saat
Bilişim Teknolojileri - Formatör - Bilgisayar Öğretmeni Kayıt
Kayıt Olun
iletişim
iletişim
Detaylı Arama
Arama

bilgisyar 250 w 150 w düşerse

Konu, 'Windows İşletim Sistemleri, Sorunlar ve Çözümler' kısmında bormut tarafından paylaşıldı.


Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal

  1. bormut

    bormut Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    6 Ekim 2007
    Mesajlar:
    294
    Beğeni:
    0
    slm arkadaşlar okuldaki bilgisayarların arkasındaki bi tuş gücü 250 w dan 150 w düşürüyo arkadaş bu tuşa basmış ve 250 w dan 150 w düşürmüş şimdi bilgisayar açılmıyo neden olabilir güç kaynagımı yandı acaba YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM
     
  2. mehmetb

    mehmetb Üye

    Kayıt:
    4 Nisan 2007
    Mesajlar:
    28
    Beğeni:
    0
    hocam power supply yanmış, geçmiş olsun. yenisiyle değiştirmeniz gerek
     
  3. sedom

    sedom Seçkin Üye Seçkin Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    690
    Beğeni:
    0
    Aynen Öyle Kardeş.Allah bir daha böyle bir Anı yaşatmasın sana ve bizlere:(
     
  4. karinca_52

    karinca_52 Hiperaktif Üye Hiperaktif

    Kayıt:
    27 Haziran 2007
    Mesajlar:
    10.374
    Beğeni:
    119
    aynı hayırlı olsun
     
  5. ickerya

    ickerya Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    111
    Beğeni:
    0
    Hocam power yanmış. Yenisini alırken arkasında voltaj ayarı olmayandan alırsanız bir daha bole bişeyle karşılaşmazsınız. Emperyalist ülkelerin voltajıdır(150w). Kolay gelsin.
     
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş /bbnetsosyal